fleurtje Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goedemorgen! Sorry geen koffie of thee hier. Wel wat cola.. Vonneke . Speciaal voor jou even hier en waar lig jij? Te knorren Lars, ik was gisteren al vertrokken maar wou je nog even zeggen: Mensen zijn als huizen, aan het één is al wat meer werk dan het ander maar het is nooit echt af.Maar dat moment dat je vertrok uit je opname en het moment dat je terug ging? Dat is karakter.Niemand kan met zekerheid zeggen wat de toekomst brengt maar die momenten mag je nooit vergeten.Het straalde pure kracht uit.Er zijn geen grenzen meer aan wat je kan. Buiten de lotto winnen, dat kan je niet...die is voor mij...Afblijven! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Dagpact: Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Moggûh! Mooi wit alles hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goede morgen Dagpact:Zbb Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 (bewerkt) Yvonne heeft vakantie (denk ik) Koffie! En een chocoladebroodje Wat komt die zon mooi op zeg 1 maart 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact:Zbb Albert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact:Zbb Albert jowan Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goedemorgen, -4 buiten brrrrr...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goede morgen prrrrr hier ook koud.zo eens kijken of ik de race met de tijd weer gaar winnen en de kids gestreken , gewassen maag gevuld, op tijd naar school vertrekken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact:Zbb Albert jowan Moppie leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Beetje laat, maar nog steeds vroeg.... Koffie en thee luitjes Wooooow, Fleurtje is terug .... Welkom meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Morgu Jane... Ja, het wonder is dus inderdaad geschied: Fleurtje weer op honk. Helemaal te gek. Nu nog even de koelkast in duiken om te kijken of ik nog cola heb... ronja, Meya en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goeie morgen kanjers Vandaag ga ik proberen te stoppen met lorazepam en beginnen met 5-HTP. Ik ben benieuwd of het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 goed afgebouwd Bol? Niet abrupt omschakelen he meis, gebruik je koppie koppie♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Ik ben van 4 naar 1 tabl. gegaan Jane. Al een tijdje hoor want heb het niet op dat spul. Gisteren een half en vandaag maar eens gaan proberen. Vannacht wel slecht geslapen, dus maar even kijken. Lukt het niet dan ga ik weer naar 1 tabl. Dan is het nog geen tijd om te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 ja toch wel, maar dan via 1/2 en 1/4 en dat steeds een paar dagen. Het schijnt heel langzaam afgebouwd te moeten worden. Informeer anders bij de mods hier of je arts die het voorschreef. Zuinig op jezelf zijn he, er is maar één tante Bollewops hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Dagpact; zzb Albert jowan Moppie Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Een hele goede morgen allemaal, Water koud buiten. Hier helaas voor de derde keer verkouden en grieperig. Even 10 min. thuis, om snel even een bakkie te doen Al iemand geholpen met douchen vanochtend. Straks weer werken tot ongeveer 16.00. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goh Rapske wat druk heb jij het toch altijd. Ja ik doe echt voorzichtig hoor Jane. En anders vanavond een halfje voor het slapen gaan of zo. Nee ik ga mezelf niet meer pijnigen. Last van sombere gevoelens dan gaat er gelijk een halfje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goedemorgen.. Dagpact; zzb Albert jowan Moppie Rapilos Agnieta Tine,ik zit weer op de rit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Iemand ervaring met 5 htp? Succes Bol! Rapilos, wat ben jij weer druk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2016 Goedemorgen Ik niet Tine. Laatst las ik dat je bij een normaal voedingspatroon geen voedingssupplementen nodig hebt. Maar ik gebruik ze zelf ook en eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik me er nooit beter door heb gevoeld. Uitzonderingen zijn magnesium-citraat voor de neuropathie, visolie en s'winters extra vitamine D. Nu maar eens flink sporten en daarna de hut stof vrij maken zodat ik morgen niets meer hoef te doen, lekker dagje vrij. Hou het droog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden