jowan Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goeie morgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goedemorgen frummers. Hier geslapen als een os. Buiten is het al helemaal licht, de vogels laten zich horen, de zon schijnt uitbundig. Het wordt vast een mooie dag. Binnen staan koffie en thee klaar. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goedemorgen allemaal, Dagpact: jowan Moppie ZBB volhouden vandaag hoor!! We denken aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goedemorgen Dagpact: Jowan Moppie Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Redelijk geslapen Dankzij medicatie denk ik,nu vreselijk moe nog. Blijf in even in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goede morgen Goedemorgen Dagpact:JowanMoppieZbb Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goeie morgen allemaal. Vandaag een dagje buiten werken als de zon dadelijk gaat schijnen. Schoonzus is inmiddels naar huis maar komt maandag over een week weer terug. We hebben 40 kg. kalfsvlees besteld waarvan voor haar 20 kg. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goedemorgen! Bolletje, hoop maar dat ze haar 20kg komt opeisen ! ZZB, de grootste drempel ben je voor nu over; nacht is voorbij en lang niet zo erg als je vreesde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 goeie zonnige morgen frummers we gaan er weer wat van maken vandaag! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Voel me heel redelijk naar omstandigheden dan. Gelukkig! Vandaag gaat lukken,jammer dat het me niet eerder lukte van de week,beter had geweest om de eerste hellemaal niet te hadden genomen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Heel goed ZBB! Ik las dat je zorgen maakte over wat er over een paar weken ging gebeuren (gister op de dagdraad). Nogmaals: je moet naar een zelfhulpgroep en daar leer je de kleine trucs die je leven tot een groot succes kunnen maken (hoe je dat ook precies definieert). Een van de belangrijkste dingen is het klein houden, van uur tot uur en dan van dag tot dag. Die weken komen dan vanzelf. Houd het droog op deze schitterende zondag. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 "moet" in bovenstaande betekent: je zou je eigen leven zoveel makkelijker en beter maken...ipv het andere "moet", waar je waarschijnlijk van denkt : opzouten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ik schrijf me in voor de dagpact! Mooie zonnige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goedemorgen allemaal ZZB zet em op! Succes vandaag. Blijf in bed, ga wandelen, neem een douche, ga op je kop staan, maar NEEM DIE EERSTE NIET! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goeiemiddag! Een mooie dag lijkt het te worden. Ik weet nog niet of ik wegga. Ben te druk met wordfeud en laptop en koffie nog. Bij mij komen alle goeie dingen langzaam Vandaag drink ik niet. Indachtig diegenen die met me meedoen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 (bewerkt) Goede morgen , hier ook weer bijholteontsteking , moet mij toch eens laten opereren .10 jaar terug had was de operatie al gepland .Moest om 8.00 uur er zijn om 7.00 uur heb ik afgebeld .Zij waren er niet blij mee maar ik ben er zo bang voor .Ben gisteren even op de huishoudbeurs beland naar een uur gillend naar buiten geraand .Begrijp niet wat mensen eraan leuk vinden. 20 euro entree betalen om vervolgens met duizenden vrouwen door hallen te lopen waar verkopers mij van alles proberen aan te schmieren wat ik helemaal niet nodig heb .Voelde mij echt belazert .Ernaar nog door Amsterdam gelopen dit was wel leuk .Wij konden er wel om lachen over de schoonmaakbeurs ZB je kunt het lekker in Bed blijven goed eten en veel drinken de lente komt er aan dan ben je fit en lieg je niet in puin als je nu doorzet even verbeterd 28 februari 2016 bewerkt door ronja Tine en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goedemorgen Dagpact:JowanMoppieZbb Albert tine leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Wifie wat lief van jou om ZB dit aan te bieden .Dus ZB nu moet je , nee maar een keer meegaan zou ik toch doen als ik jou was . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Correctie, mijn schermnaam is met een kleine beginletter: Dagpact: jowan Moppie Zbb Albert tine leila Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Waarom een kleine begin letter Jowan........ Schermnaam kleine letter, dus andere aanheffingen grote letter, dit ontgaat mij volledig, maar goed dat heb ik met meer dingen. Vanmiddag Utrecht - Rotterdam. Bij winst derde plek en misschien Europa in...... Broer en vader naar het stadion en ik met moeders bij tv en openhaard op deze prachtige maar koude dag. Fijne zondag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ja, wie weet a.s. dinsdagavond al Ronja! Ja A3, heb dat voornemen wel meer gehad, maar steeds dacht ik het wel weer te kunnen en dan ging het daar weer een avond goed en dacht ik: zie je nu wel. Maar het blijkt daar dus wel degelijk steeds weer mis te gaan en dat vind ik zonde, dus ga mijn plan nu wel serieus uitvoeren, misschien in de toekomst, als ik wat sterker ben, maar nu sta ik echt veel te wankel in mijn schoenen.. Wijffie, Ik heb het gevoel bij jou, dat je de knop nog niet helemaal om hebt. Je laat nog te veel achterdeurtjes open staan. Want je schuift het nemen van een beslissing voor je uit. Zoals ik sta nog te wankel in mijn schoenen. Neen je staat niet wankel, je durft niet. Kom op en neem vandaag een besluit. Kappen met de vrijdagavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Hier alles ok. Ga stoppen met roken en heb oproep geplaatst op rokersforum. Wie doet er mee? smart en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Dagpact: jowan Moppie Zbb Albert tine leila Wijfie Agnieta Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Goedemiddag allemaal, Vanochtend de hele ochtend gewerkt. Daarna bij ex koffie gedronken, flink stuk gewandeld en daarna lekker een paar broodjes gegeten en soep gegeten. Nu alweer een half uurtje thuis. Straks weer werken. Agnieta, Dat je zo bekaf bent, denk ik wel te snappen. Volgens mij wil je het allemaal super goed doen, je mag beslist geen fouten maken, en al zeker niet drinken. Volgens mij levert dat onbewust toch heel veel stress op. Klopt dat, of zit ik er nu helemaal naast? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ach Agnieta je hebt ook een kind met een gebruiksaanwijzing dat is ook niet het makkelijkste .Deze tegenstrijdige gevoelens heel herkenbaar .Mijn zoon was het weekend weg , en ik miss hem toch , haal hem zo op maar het kan ook goed zijn als hij een half uur tehuis is dat het miss gaat en dan heb ik ook zo tegenstrijdige gevoelens .Neem het je zelf niet kwalijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden