Gast Vlok Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goedemorgen allemaal Maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goedemorgen Vlok en Lars. Buiten wordt het al weer licht. Het waait en het ziet er erg nat uit. Maar binnen is het lekker warm, lampje aan. En de koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Graag gedaan Lars... Lees dat je een heel heftige dag achter de rug hebt... Ben heel blij dat je straks terug gaat. Niet terug gaan zou je alleen maar verlies opleveren ben ik bang. Wel terug gaan zal best heel moeilijk zijn, maar denk dat het echt het beste is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Wat goed van je dat je weer terug gaat Lars. En nu maar hopen dat het allemaal mee gaat vallen. Goeie morgen kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Geen tijd voor thee vanmorgen, ik moet de deur uit naar de sportschool, voor mijn zaterdag training 20 februari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 goeiemorgen frummers. Lars, geen oorlog, geen sex maar ook je matje? That makes three erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Knap van je Lars, dat je terug gaat. Sterkte Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goede morgen, Twee dingen weet ik zeker: gisteren is geweest en vandaag is bezig. Lekker overzichtelijk wel. Skip, Mai, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Hahaha Vriendin belt net af. .voor een relaxdagje...ziek Dat wordt weer genieten met me..myself and I. Omdat het kan Kan niet zo goed tegen afzeggen als ik me erop verheugd heb. Oplossing voor mezelf is dan juist wel gaan. Een goeie Kohtje..de dag is nog bezig smart en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goede morgen , het gaat redelijk alleen heb ik best veel zucht .Ik sta ochtens op een denk aan wijn en gaar avonds naar bed en denk aan wijn .Dit is wel lastig ik wil niet drinken maar mijn verslavings monster roept wel de heele tijd dat het wil drinken .Hoop toch dat het naar verloop van tijd minder hard roept .Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goeiemorge bikkels, weer ff bijgelezen, voor de rest gaat het super hier, ik denk wel eens aan drank, maar ik kan er gelukkig goed afblijven! Een fijne, gezellige dag allemaal Monster, smart, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Hoi hoi, Dat is heel mooi bertd. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . Zonder alkohol is mijn leven gewoon beter . etc. Misschien helpt het als je deze quote een paar keer achter elkaar leest.. Misschien denk je dan in elk geval 's avonds, als je naar bed gaat, minder of niet aan wijn. De gedachte aan... houdt de verslaving voor een groot deel in stand. Wel knap dat je het verslavingsmonster in elk geval niet meteen z'n zin geeft. smart, ronja en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Bertd ook knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) Hoi Fijne dag allen 20 februari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goeiemorgen... kan nog net. En goeiemiddag als ik uitgetypt ben. Ronja, je lijfelijke zucht is toch verdwenen nu, of vergis ik me daarin? Stel je voor dat je gedachten " broodje poep" roepen... ga je die drang dan ook omzetten in zo' n broodje? Gedachten zijn maar gedachten die aangewaaid komen... ze zijn niet van jou. Als je dat zo bekijkt dan hoef je er ook helemaal niks mee! Dan kun je ze lekker voorbij laten waaien; die gedachten... (ik lees er een boek over/de zinloosheid van het eigen maken van gedachten die opploppen/en ik heb daar zelf best al veel aan) Bye bye rare gedachten... en ik ga dan iets anders doen. (het werkt!) Jannigje, ronja, Skip en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Ik blijf me verbazen over de tien uren slaap die ik telkens weer haal. De kamer geurt hier heerlijk van de hyacint die volop in bloei staat, en dat maakt me blij. Zo direct maar eens gaan bepalen wat ik zal doen vandaag behalve de uurtjes werk vanavond. Waar is iedereen? Op kamelen aan het rondrijden nog steeds? Of nog lekker in bed? Maak er een fijne dag van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Men ligt aan het strand, niet verkeerd dus Jongens, sturen jullie effe een kaartje? Hier is het grijzig maar droog. Nog spierpijn van het tuinwerk van gisteren. Misschien een wandeling straks? Niet teveel willen, kalm aan... 3 op een rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Zijn er manieren om er heel even aan tegemoet te komen? 5 minuten ademhalingsoefening? 10 minuten naar buiten lopen? Maar ja... moe is moe. Slaap je goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) Het monster niet voeden. Als je van de drank af wilt moet je stoppen en dat gaat zeker niet onopgemerkt. We moeten het monster niet voeden. Slokjes tussen door houden de drang in stand. Dat wordt een gebed zonder einde. Ik ben nu bijna twee jaar rookvrij, maar er zijn dagen dat ik me erg zielig voel en ook soms nog een zekere trek. Ook dan moet ik de gedachten geen voeding geven. Wat gaan ondernemen kan helpen. Absoluut niet somber gaan zitten overdenken hoe slecht het leven je gezind is. Somber inzakken maakt het probleem groot-groter grootst. De gedachte aan, wil vaak niet wijken!! In feite duurt een flits niet erg lang. Het komt en bij weinig aandacht verdwijnt het snel. Anders proberen te denken en je er niet krampachtig aan vast blijven klampen. Drinken en roken is niet écht zaligmakend. Voor sommigen is het een lelijk vergif. Fijne dag. 20 februari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Goedemiddag DAGPACT Albert Nadia fijne dag! Ik kom even bij je staan, Albert! Zo ongezellig in je eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Smart ja lichamelijk is het over een haa haa wat een goede tip gaar mijn gedachten foch mal omzetten naar een broodje poep .Bedankt koethje dat moet ik inderdaad niet vergeten .Liefletje als je nog rust nodig hebt probeer deze toch te pakken ook vind je man het niet leuk , je bent belangrijk en dan de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 En nu ga ik een pot vitamine halen, want elke avond op de bank in slaap vallen bevalt mij maar niks. Baat het níet, dan schaadt het níet. Boek over Jeroen Bosch is ook bij de boekhandel aangekomen, dus die ga ik ook ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Lijkt soms dat ik twee keer ben een deel van mij wil zonder drank leven en voor mijn kids er zijn verantwoordelijk in het leven staan en het andere deel van mij wil weg zijn drank gebruiken feesten en gewoon geen verantwoordelijk hebben .Ja een beetje gek . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden