rapilos Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Dank je wel Rosa, Maar de beloning zal groot zijn straks als ik lekker vrij zit. Hoe is het met jou? Hoeveelste dag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Dag 8. En tja, hoe gaat het met mij.. Mijn leven zou nu perfect zijn als het met mijn kinderen goed zou gaan, maar helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Ja, dat is wel jammer, de problemen met je kinderen Maar ja, ze zitten nu ook niet in de gemakkelijkste leeftijdsfase he, daar moet je vaak ook eerst doorheen. Niet gemakkelijk he . Maar hee..Je hebt wel dag 8 in de pocket he Vindt het super knap hoor. Vind je het moeilijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vind het wel moeilijk. Soms denk ik, ach wat maakt het uit. Ik functioneer nog goed,ook op mijn werk,boven gemiddeld. En de problemen van mijn kinderen, ligt aan de tijdgeest. Staat dit ook in het smoezenboek? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vind het wel moeilijk. Soms denk ik, ach wat maakt het uit. Ik functioneer nog goed,ook op mijn werk,boven gemiddeld. En de problemen van mijn kinderen, ligt aan de tijdgeest. Staat dit ook in het smoezenboek? Ha,ha, ja ik denk het wel Rosa smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Je klinkt goed wijfie, Zijn de geldproblemen opgelost dan ? Zou wel fijn voor je zijn joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Hahaha ja, het smoezenboek is dik en alles omvattend Monster en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Ja, mijn kinderen zijn nog thuis. En wil ik voorlopig nog zo houden. Ondanks alle strubbelingen. Nog even genieten☺ Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Nou spannend hoor wijfie, Fijn, dat je je weer wat beter voelt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Dagpact RosaNadia Albert Wijfie leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Je klinkt positief Wijfie, fijn voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Zo, ik ben helemaal in mijn nopjes. Heb het boek over Jeroen Bosch kunnen bestellen en betalen met boekenbon. Meteen ook kaartjes besteld via internet. Ronja, hou je er rekening mee dat ze met time-slots werken? Kaartjes reserveren is dan wel handig. Anders kom je misschien in een flinke rij terecht en dat zou zonde zijn als je al een lange reis hebt gemaakt. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Gerrit zegt net dat we weer vorst krijgen , brrrrn smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Vlok mijn D.A. maatje is toevallig eergisteren geholpen aan een carpaal tunnel syndroom en over 6 weken zijn andere hand. Komt morgen al even hier met de auto. Volgens hem is het een fluitje van een cent. Maar als het zonder operatie zou kunnen zou dat natuurlijk veel beter zijn. 13 februari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 7.4 gehaald met "weet ik veel" fijne avond nog truste voor straks smart, nancy en ronja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vlok is wel een prestatie , hoe je met je ziekte omgaat dat vind ik in elke geval een heele grote prestatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Negatief? Zat net te denken dat het zo positief klonk! Meld me weer geslaagd af van het dagpact. Morgen sta ik er weer bij. Twijfelde even of dat níet wat dubbelop zou zijn ivm 40dagenpact, maar eigenlijk vind ik de regelmaat van bij de ochtendkoffie inschrijven wel prettig. Meya en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Vlok, ik ben nooit in jouw positie geweest, dus ik kan er niet over meepraten. Jij vind de manier waarop jij met je ziek zijn en alle gevolgen daarvan geen prestatie. Misschien is prestatie niet het juiste woord? Mijn respect heb je wel. Ik vind het mooi en bemoedigend om je te lezen. Dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Ha ha, die drie op een rij gaat je niet meer lukken 13 februari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 welterusten allemaal heb nieuw boek, dus snel onder de wol, brilletje op en lezen maar! meld me droog af. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Ik snap iedereen wel die hier schrijft! Ik lees ook vooral mee en zal ook niet schrijven na gedoe met de trol!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Dat weerhoudt me zeker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Ik had ook terug willen komen maar zeker niet alles gelezen! Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2016 Hier ook mijn bett in , welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden