Meya Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Andere dingen en alcohol door elkaar MG. Feitelijk een bekend verhaal. Zonder dat ik het door had heb ik zaken weggedronken. Die problemen liggen nu op tafel. Dat is goed, maar niet leuk. Heeft voor een groot deel te maken met het ongeval van mijn vrouw 4 jaar geleden en het daar uit voortkomend letsel. Daarnaast was er de afgelopen twee weken het filmfestival in Rotterdam. Films, vrienden, dansen en, jawel, drank. Minder dan vorige jaren, maar veel te veel. Zaterdag was de laatste dag dus gisteren zou mijn eerste gewone dag weer zijn (en dus droog). Maar dat is mislukt. Die fles op het aanrecht heb ik net dus maar door de gootsteen geknikkerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 In mijn ogen begeef je je op gevaarlijk terrein. Van af en toe een drankje naar twee weken filmfestival, met drank. En je eerste geplande vrije dag heb je niet waar kunnen maken. Ik weet hoe je het van plan bent en hoe je er over nadenkt. Daar heb ik respect voor. Ik ben er van overtuigd dat je goed in de gaten hebt wat er gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 (bewerkt) Knap van je Meya, zo,n open fles is wel erg moeilijk om tegenaan te kijken. Ik ben aan het denken over het verschil tussen schuld en schuldgevoel. Het wonderlijke feit doet zich voor dat ik een soort schuldgevoel voel nu er over trollen wordt gesproken. Alsof "iedereen" denkt dat ik iets verkeerd heb gedaan terwijl ik weet dat het niet zo is. Dit is voor mij duidelijk een ding uit mijn verleden: onterecht beschuldigd worden en daar moeilijk mee om kunnen gaan. Voor de goede orde: niemand beschuldigt mij!!! Het hele gebeuren roept oude pijn in mij op, dat is het. Aan mij dus om er iets mee te doen. Ik weet niet of dit duidelijk is. 8 februari 2016 bewerkt door Jannigje Meya, smart, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik zit even helemaal vast hier op het forum. Ik wil regelmatig reageren op zaken die hier worden geschreven, op de dagdraad of op andere draadjes, maar weet vooraf dat dat tot ruzie gaat leiden of niet begrepen wordt. Ook voel ik me geremd om positief op mensen te reageren. En om mijn eigen verhaal neer te zetten. Er blijft weinig over. Ik neem een poosje een time out, ik weet niet voor hoe lang of hoe dat gaat aflopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Dat vind ik erg om te lezen MG. Maar wat voor anderen geldt geldt ook voor jou: doen wat goed is voor je. Ik heb vaak gedacht maar ik denk nooit expliciet gezegd: ga je eigen draadje bijhouden. Klein, en met jou verhaal. Alleen voor jezelf (maar dan mag ik er wel van leren). Maar zoals gezegd: doe het goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik zit er echt even helemaal doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik heb de afgelopen twee weken het forum maar maar half bijgehouden. Vanmiddag geprobeerd bij te lezen maar ik krijg de vinger er niet achter. Waarschijnlijk lees ik net de verkeerde draadjes. Mocht iemand zin hebben om me te pb-en en uit te leggen wat er aan de hand is dan graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 zoon komt net vertellen dat hij zijn tentamen niet gehaald heeft. Betekent ws. stoppen met studie. Ik weet het even niet meer. 3e studie, dacht dat het nu eindelijk een beetje goed met hem ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik zit er echt even helemaal doorheen. Vertel als je zin hebt, lucht je hart. Ik luister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 oke, het helpt al om het op te schrijven, daar komen de tranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 sorry, sorry. sorry, ben meteen weer weg. kom o weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 MijnGerrit, ik weet niet wat te zeggen. Ik vind het jammer, maar daar schiet jij niets mee op. Tot later hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik ga maar weer aan de thee. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 ok. beetje beter. heb even zitten janken. kopje thee.s sigaretje. diep ademhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Mensen,mensen, wat is er toch aan de hand ?? veel mensen die weg willen, het niet meer begrijpen, erdoorheen zitten Zou de storm er mee te maken hebben?! En ook nog allemaal mensen die hier al heel lang zitten. En nu zelfs Mijn Gerrit. Kom op, please ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Nadia, Misschien moet je zoon een hele andere kant uit Eerst maar eens laten bezinken he Kate en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 dat hele kinderen opvoeden...ik vind het af en toe een rotklus! en dan druk ik me heel, heel, heel netjes uit. dat vertellen ze er niet bij, als er zo'n schattig babietje zich aandient. smart en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 sorry dat ik hier zo uitbarst, maar het was of ergens iets DOEN of...nou ja, dat snappen jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Romualdus, lief maatje van me, en Vlok : gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!! Oeps, vanmorgen overheen gekeken, nog even wat slingers: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik heb eerder het gevoel dat het om mij gaat. * Overigens snap ik best dat het voor de mod best moeilijk is om alle onzin eruit te halen, ik weet niet of ze IP adressen mogen controleren bijvoorbeeld. Maar uiteindelijk zit ik hier voor mezelf dus als ik onrustig wordt met wat ik als onzin zie op dit forum, dan is het beter even weg te gaan en wat later terug te komen. Zoals sommige zeggen: ik kan het ook negeren, maar blijkbaar ben ik daartoe niet in staat op dit moment. Het zij zo, ik heb mooie verhalen gezien van MijnGerrit, LadyJane, Meya, Rap etcen vele anderen, en ook hele mooie beledigingen heen en weer van Jopie (:-)) en ik voel me sterk genoeg om afstand te nemen, dus ik doe dat maar even. Maar ik zal over een paar maanden zeker wel weer terugkomen, zelfs vandaag is het me niet gelukt de hele dag weg te blijven :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ja hub, je verwoordt mijn gedachten ook, maar ik bedacht laatst dat het misschien ook een goeie zet kan zijn. Voor hemzelf zeker, en het forum gaat ook verder. Toen het ontstond waren er ook geen oudgedienden nog en het bleek evengoed een schot in de roos. Laten anderen opstaan en kunnen laten zien wat er aan misschien onvermoede krachten schuilen. Ik was ooit zover om me terug te trekken en hoopte dat MG mijn aandeel van verwelkomen op de wie is wie over zou kunnen nemen. (dacht al dat hij een trouwe en fijne aanwinst was), en juist mede door zijn komst bleef ik weer hangen haha. Het is en blijft een cyclus van gaan en komen hier hub. Jij redt je wel denk je, dat is een hele krachtige zin. Wie weet heb je ook wel een Gerrit(je) in je♥ Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Da's mooi gezegd, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik neem een poosje een time out, ik weet niet voor hoe lang of hoe dat gaat aflopen. Ik let goed op wat ik doe MG, maar ben desalniettemin blij met je waarschuwing. Als ik zo vrij mag zijn ook een waarschuwing voor jou: Het forum is een de dingen die jou alert houdt, heb je vaak gezegd. Als dit forum inderdaad wegvalt, al dan niet tijdelijk (en ik hoop dat je er morgen anders over denkt) dan is het misschien slim om een soort vervanging te zoeken voor het dagelijks alert houden. Ik weet dat je ook andere hulptroepen hebt (meetings, noodbriefje, etc). Maar toch. Ff goed opletten de komende tijd. Ga goed!! Skip en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Vlok, beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden