Spring naar bijdragen

Zondag 7 februari 2016


Burchill

Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen. Hier schijnt een zonnetje!

Straks hardlopen met mijn gezin en familie, een soort traditie. Leuk en gezellig.

 

Fijne dag voor iedereen. Rapilos alles ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga goed Rapi. Ik ben met een cursus mindfulness begonnen. Kijken of ik daar nog wat verder mee kom.

Verder wat lichamelijke ongemakken; oude sportblessures die steeds meer opspelen en ik word gewoon ook ouder natuurlijk.

Door het sporten ben ik echter veel fitter en beweeglijker dan mijn ouders op deze leeftijd. Mooi toch? En ik voel me goed verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cool, Gerrit!

Ik krijg mijn dochter niet zo ver. Op vakantie vorig jaar slenterde ze gewoon achter me aan. Moe van alles en nog wat..
 

Tot ze leuke schoenen ergens zag. Kreeg ze peper van in de poep.
 Aha! Misschien dat ik aan de eindstreep een paar schoenen stal. Dat kan het hem wel doen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Maar de moderator heeft nu wel een keer gehoor gegeven aan mijn verzoek mijn account volledig te verwijderen (heb ik ook al jaren om gevraagd)

We zullen zien.

 

Kalm toch, Loen. Waarom zo hysterisch? Zo dramatisch?

Waarom je verleden (hier) willen wissen? Waar schaam je je voor, waar ben je bang voor?

Wat is dat toch? Alleen maar onvrede? Tjeemig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalm toch, Loen. Waarom zo hysterisch? Zo dramatisch?

Waarom je verleden (hier) willen wissen? Waar schaam je je voor, waar ben je bang voor?

Wat is dat toch? Alleen maar onvrede? Tjeemig.

Vreemd dat men zich pas van het forum los kan rukken

als het account weg is.

Moet toch mogelijk zijn niet te schrijven als de lust er niet is, 

zonder de deur meteen dicht te gooien.

 

Waarom zo verdraaid moeilijk doen over alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalm toch, Loen. Waarom zo hysterisch? Zo dramatisch?

Waarom je verleden (hier) willen wissen? Waar schaam je je voor, waar ben je bang voor?

Wat is dat toch? Alleen maar onvrede? Tjeemig.

 

 

Ik ken Loen natuurlijk niet en daarom dat ik misschien in haar bericht niet lees wat jij leest Kohtje.

​Maar ik lees totaal geen hysterie..

​Je insinueert dat ze zich zou schamen of ergens bang voor zou zijn. Waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment heb ik een raar gevoel hier bij het forum kan het niet concreet maken is maar een gevoel .Mensen vertrekken andere zijn er minder weer andere zijn er de heele tijd waardoor misschien minder plaats voor andere weer is .Zelfs heb ik ook een hoop privé problemen denk dat ik even wat minder hier ben wel lesen maar ik zie wel .Hoop alleen dat hier nu geen kabouter tussen zit maar ja dat is mijn wantrouwen en het is zeker niet bevorderlijk voor het forum als ik hier met wantrouwen bij ben .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...