rapilos Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ben gezellig bij je komen staan hoor Nadia Mooi weer buiten, droog, licht Zo fietsen naar ex. Heb al 2 uurtjes gewerkt. Nu pas weer om 17.30 Lekker relaxed dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Goedemorgen beste mensen. Hier schijnt een zonnetje! Straks hardlopen met mijn gezin en familie, een soort traditie. Leuk en gezellig. Fijne dag voor iedereen. Rapilos alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Alles oke hoor Gerrit, Met jou ook ? Leuk met z,n allen hard lopen Gezellig! Sportief ook trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik ga goed Rapi. Ik ben met een cursus mindfulness begonnen. Kijken of ik daar nog wat verder mee kom. Verder wat lichamelijke ongemakken; oude sportblessures die steeds meer opspelen en ik word gewoon ook ouder natuurlijk. Door het sporten ben ik echter veel fitter en beweeglijker dan mijn ouders op deze leeftijd. Mooi toch? En ik voel me goed verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Cool, Gerrit! Ik krijg mijn dochter niet zo ver. Op vakantie vorig jaar slenterde ze gewoon achter me aan. Moe van alles en nog wat.. Tot ze leuke schoenen ergens zag. Kreeg ze peper van in de poep. Aha! Misschien dat ik aan de eindstreep een paar schoenen stal. Dat kan het hem wel doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik vind het spijtig dat je weg gaat Loen Je voelde als een fris zuchtje wind in een stoffige kamer gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 urglll...ik ga ook eens een lijstje maken.Heb tijdens het poetsen aan miljoenen dingen gedacht die ik dit verlof nog moet doen en ben ze al allemaal terug vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Dagpact , Nadia Rapilos Nancy Kom ik er toch ook gezellig bij staan. Goedemorgen allen. En alweer bijna middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Maar de moderator heeft nu wel een keer gehoor gegeven aan mijn verzoek mijn account volledig te verwijderen (heb ik ook al jaren om gevraagd) We zullen zien. Kalm toch, Loen. Waarom zo hysterisch? Zo dramatisch? Waarom je verleden (hier) willen wissen? Waar schaam je je voor, waar ben je bang voor? Wat is dat toch? Alleen maar onvrede? Tjeemig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Nou inderdaad helemaal verkeerd begrepen we gaan niet naar de markt. Bah, had ik me zo verheugd om een dagje eruit te gaan. Nou ja maar kijken wat ik ga doen. Echt jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 De dienstbode zie ik nog wel zitten Akelei...de goeien ouwen tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Kalm toch, Loen. Waarom zo hysterisch? Zo dramatisch? Waarom je verleden (hier) willen wissen? Waar schaam je je voor, waar ben je bang voor? Wat is dat toch? Alleen maar onvrede? Tjeemig. Vreemd dat men zich pas van het forum los kan rukken als het account weg is. Moet toch mogelijk zijn niet te schrijven als de lust er niet is, zonder de deur meteen dicht te gooien. Waarom zo verdraaid moeilijk doen over alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Kalm toch, Loen. Waarom zo hysterisch? Zo dramatisch? Waarom je verleden (hier) willen wissen? Waar schaam je je voor, waar ben je bang voor? Wat is dat toch? Alleen maar onvrede? Tjeemig. Ik ken Loen natuurlijk niet en daarom dat ik misschien in haar bericht niet lees wat jij leest Kohtje. Maar ik lees totaal geen hysterie.. Je insinueert dat ze zich zou schamen of ergens bang voor zou zijn. Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 (bewerkt) Misschien is het voor sommigen net als de weg naar volledig droog staan Soothe. Dan haal je ook geen drank in huis. 7 februari 2016 bewerkt door Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik vind dat hier heel weinig gevraagd wordt maar veel wordt ingevuld en geïnsinueerd. Dat zijn gemiste kansen. Waarschijnlijk maak ik me daar ook schuldig aan.Ik ga mezelf dus even straffen nu door een broek in te korten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik vind dat hier heel weinig gevraagd wordt maar veel wordt ingevuld en geïnsinueerd. Dat zijn gemiste kansen. Waarschijnlijk maak ik me daar ook schuldig aan. Ik ga mezelf dus even straffen nu door een broek in te korten. Houd de pijpen gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Tja, soms gaat het met tussenpozen. Ik ben hier ook wat minder. Af en toe wat lezen en soms lekker scrollen. Jij hebt ook een tijdje niet geschreven Soothe. Jopie komt denk ik niet meer terug. Haar account is verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Pas goed op jezelf Jopie. Komt goed met je, heb ik alle vertrouwen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Op dit moment heb ik een raar gevoel hier bij het forum kan het niet concreet maken is maar een gevoel .Mensen vertrekken andere zijn er minder weer andere zijn er de heele tijd waardoor misschien minder plaats voor andere weer is .Zelfs heb ik ook een hoop privé problemen denk dat ik even wat minder hier ben wel lesen maar ik zie wel .Hoop alleen dat hier nu geen kabouter tussen zit maar ja dat is mijn wantrouwen en het is zeker niet bevorderlijk voor het forum als ik hier met wantrouwen bij ben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Hoi Ronja, ik geloof niet in kabouters,nooit gedaan. Schrijf lekker van je af. Dat is altijd helend. Krijg je niet altijd direct antwoord, je wordt gelezen. Wil je even wat minder, ook goed. En... houd je verre van gedoe. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Gezellig, Rapilos en Nancy! En Wijfie natuurlijk ook :-) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Waarom Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Nou dat dunt dan lekker uit hiero Jammer Sowhat als jij ook gaat. Echt heel jammer meis, maar je zal je rede wel hebben. Het ga je goed en blijf sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Het ga je goed Sowhat, ik las je graag Voor mij hoeft het niet zo rigoreus, maar ja dat mag iedereen zelf weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Dag Sowhat! Als ik een ijsvogeltje zie zal ik aan je denken. ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden