Spring naar bijdragen

Woensdag 3 februari 2016


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Jij begint de dag altijd gezellig Yvonne :rose:

 

Ik moet nog even de tanden poetsen en ben er dan ook vandoor.

Vanavond afspraak bij de psycholoog. Kijken of hij me meer tools kan aanreiken om om te gaan met mijn 'angststoornis'.
Zoveel jaren geleden was ik hoopvol en dacht dat bij het stoppen met drinken ook de paniekaanvallen zouden stoppen maar dat was dus niet.
​Niet dat ik daar constant last van had/heb maar soms komen die wel eens spontaan kijken.
​Ik geloof niet dat ik er ondertussen nog ooit volledig vanaf geraak maar kan wel proberen er vriendjes mee te worden toch? :)

We shall see...zei de blinde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Gipsy, Agnieta en Truus. 

Fijn te lezen dat je weer kunt knokken Gipsy. 

En Truus ook aan het knokken op de goede manier. 

Hoop inderdaad dat de psych je handvatten kan aanreiken. 

Veel mensen hebben wel eens een moment van paniek, maar denk 

dat dat toch anders dan bij jou dus. Zal duimen voor je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed morgen , bedankt voor de koffie yvonne .Weet echt heel moeilijk maat te houden nu zit ik veel te veel op dit forum , vind ik .Toch mal iets minder hier zijn .Schrijf niet zo veel maar lees alles en kijk om de 2 uur er op .Puuhpuhhh nu kan ik ook not afkicken van het forum .Hoe gek kun je zijn .Voor iedereen en leuke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen ronja en lars

 

gefeliciteerd met je vrouw, lars en prioriteit is dag 10

 

Nee geen stoppeltjes bij mij. En mijn hoofd moet ook kaal. En mijn oksels. Want dat ziet er niet uit, als daar wel en de rest geen haar heeft. Alleen het duurt best lang voordat alles klaar is. Pff...

 

laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Zo weer een dagje werken.

 

Lars,

Gefeliciteerd met je vrouw (nu een leeftijdsgenoot van mij)

Ja, rottig, dat je nu in de verslavingskliniek zit.

Maar bedenk, als je het goed doet..

Volgend jaar om deze tijd, zit je gezellig de verjaardag van je vrouw te vieren.

Zonder alcohol.

Kinderen en kleinkindje gezellig op visite

Dan denk je; Goh, vorig jaar om deze tijd, zat ik in een afkickkliniek, en kijk mij nu eens.

Een gevoel van dankbaarheid overstroomd je..

Zou zomaar kunnen he !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is de soap voor vandaag afgelopen (hoop ik).

 

Heb 5x heen en weer moeten rijden voor 2 matrassen, een topmatras en 2 stoelen.

Bleken de matrassen ergens een lik kattenstront te hebben gehad :( Broek met een vlek, lekker stinken in de auto en

een geluk dat de rest in plastic zat!

Moest dus voorzichtig gehanteerd worden...

Niemand in de buurt dus zelf het loodzware 2 persoonsmatras naar buiten moeten doen; hoe dat ging? Dubbel klappen, touw op 2 plaatsen erom heen

knopen en door het raam ge " worpen". Arme rug. Maar kon er ook om lachen...wat een gehijster!

 

Maar ehh, het nieuwe bedje is opgemaakt inmiddels en alle rommel qua plastic is weg.

Tuin nog wat aangeveegd, broek in de wasmachien en nu even uitrusten.

 

Ik ruik nog steeds kattenpoep :face-icon-small-shocked:

 

En nu begint het te hagelen.... blij dat mijn karwei klaar is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond afspraak bij de psycholoog. Kijken of hij me meer tools kan aanreiken om om te gaan met mijn 'angststoornis'.

Zoveel jaren geleden was ik hoopvol en dacht dat bij het stoppen met drinken ook de paniekaanvallen zouden stoppen maar dat was dus niet.

​Niet dat ik daar constant last van had/heb maar soms komen die wel eens spontaan kijken.

​Ik geloof niet dat ik er ondertussen nog ooit volledig vanaf geraak maar kan wel proberen er vriendjes mee te worden toch? :)

We shall see...zei de blinde :D

 

Geen angststoornis ontstaan door overgangspropblemen? Net zoals mijn vrouw die hier naast me zit te bibberen?

Ik weet niet hoe oud je bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...