Spring naar bijdragen

Dinsdag 26-01-2016


tomtom2

Aanbevolen berichten

Staat vlak voor je neus Lars. 

post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg
 
Maar zonder gekheid, niet goed geslapen dus. 
Das minder. Had gehoopt dat je lekker had kunnen slapen. 
Misschien vannacht wat andere medicatie daarvoor vragen. 
Las wel dat gisteren je niet tegen was gevallen? 
Klonk hoopgevend. Mooi man. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er ook vandoor. 

Koffie en thee staan klaar in de warmhoudkannen, 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

dus anonieme gasten.... tast toe. 

Luitjes, maak er een mooie dag van. 

Hij komt nooooit meer terug. 

dag dag 

                                                          post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos

:heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon::heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapidos hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Voor alle zieke Beterschap.Hoop dat het virus mij deze keer overslaat .Lars dat is vervelend dat je je zo voelt , maar is denk ik normal .Zelfs denk ik dan voor mij zelfs jaren gefeest ronja dus zelfs schuld nu moet je er gewoon door het wordt echt beter .

Kids verzorgd jongste naar school gebracht , hond uitgelaten , huis een beetje opgeruimd, wasmachine aangezet, nu even koffie, dan fitnessen, ernaar 3 uur werken , ernaar met de oudste nog leren en hond uitlaten , koken , en dan zie ik wel .Het begint beter met mij te gaan en daar ben ik blij mee hoop dat het nu een beetje een steigende lijn word .Voor iedereen een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...