tomtom2 Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Een mooie dinsdag gewenst 26 januari gewenst allen. Het is wel donker buiten maar ook lenteachtig warm hier (voor 6 am dan..) later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers . Hier is het uiteraard ook nog donker. Koffie en thee staan klaar. Laat de dag maar beginnen.. 26 januari 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Staat vlak voor je neus Lars. Maar zonder gekheid, niet goed geslapen dus. Das minder. Had gehoopt dat je lekker had kunnen slapen. Misschien vannacht wat andere medicatie daarvoor vragen. Las wel dat gisteren je niet tegen was gevallen? Klonk hoopgevend. Mooi man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Voor jou ook een bakkie Aakie Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Dat zal er zeker bij horen Lars. Hoop voor je dat het snel minder wordt en dat je je juist beter gaat voelen. Aakie al weer aan de slag. Succes meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 En inderdaad...... Rapi jarig vandaag. Lieve Rapi, van harte gefeliciteerd Ik hoop dat je een heel fijne jaardag hebt. Hoop ook dat er een mooi en gezond jaar voor jou ligt. Genet ervan meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Heel veel succes Lars. en natuurlijk ook sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Ik moet er ook vandoor. Koffie en thee staan klaar in de warmhoudkannen, dus anonieme gasten.... tast toe. Luitjes, maak er een mooie dag van. Hij komt nooooit meer terug. dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Goedemorgen beste mrnsen. Rapilos gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert leila fijne dag feliciplafstaart rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Gefeliciteerd Rapilos, fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Gefeliciteerd lieve Rapi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Rapilos proficiat! Lars sterkte, elke kramp, elke pijn brengt je dichter bij herstel. Draag het moedig! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Van harte gefeliciteerd Rapske Goeie morgen kanjers. Vanmiddag naar de psych. in het ziekenhuis. Ben heel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 goeiemorgen frummers. gefeliciflapstaart, en dat je mooie (rustige?) dag hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Goedemorgen allemaal Rapilos, van harte gefelicitterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Dank je Sohwat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Rapilos van harte gefeliciteerd. Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Rapidos hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Voor alle zieke Beterschap.Hoop dat het virus mij deze keer overslaat .Lars dat is vervelend dat je je zo voelt , maar is denk ik normal .Zelfs denk ik dan voor mij zelfs jaren gefeest ronja dus zelfs schuld nu moet je er gewoon door het wordt echt beter . Kids verzorgd jongste naar school gebracht , hond uitgelaten , huis een beetje opgeruimd, wasmachine aangezet, nu even koffie, dan fitnessen, ernaar 3 uur werken , ernaar met de oudste nog leren en hond uitlaten , koken , en dan zie ik wel .Het begint beter met mij te gaan en daar ben ik blij mee hoop dat het nu een beetje een steigende lijn word .Voor iedereen een fijne dag Monster en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert leila fijne dag feliciplafstaart rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Rapilos, proficiat !!!!! Fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Goedemorgen, Dagpact Albert Leila Tine Nadia Rapilos, gefeliciteerd! Heb een mooie dag, allemaal, kwakkelend of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Dagpact: AlbertLeilaTineNadia Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden