tomtom2 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Een mooie woensdag 20 januari gewenst aan allen. Nu koffie.. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten hartstikke donker nog en het regent. Maar binnen is het lekker warm en licht EN binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goedemorgen beste mensen. Fijne droge dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Jij ook fijne dag Gerrit. En jij plezier in de sauna Lars. Ik vind je superdapper, mij krijgen ze er absoluut niet in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goedemorgen allen! En oh.....sauna is heerlijk, vind ik dan he.... Fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Morgu Nancy.. ... Ik ken ook zat mensen die het heerlijk vinden hoor Lars. Dus wie weet hoe verslingerd jij er aan gaat geraken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FLEUR13 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goeiemorgen iedereen, koffietje en gaan werken, fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Spekglad hier buiten... regen op bevroren ondergrond... ijzertjes dus onder gedaan bij het uitlaten van de hond. Nu hopen dat de snelweg schoon is. Luitjes, ik ga. Maak er een mooie dag van... Aakie sterkte met je kaak.. dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goedemorgen Is er nog koffie? Anders zet ik ff een nieuw potje. Gisteren te moe om bij te lezen,ben op de bank in slaap gevallen en net pas wakker. Maak ook veel te veel uren op me werk,maar goed nu weer een week vrij Nu nog verzinnen Hoe ik die ga invullen, in ieder geval droog en veel uitrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goeie morgen mensen, Dadelijk even bloed laten prikken op B.12 en vanmiddag naar Buufje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Fijne dag Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Als je geen inspiratie hebt dan misschien maar veel hier Kappie? Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ja goed plan mijngerrit Krijg vanmiddag visite,dat leidt ook weer even af,nu afwassen en beetje opruimen/schoonmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goede morgen. Dag An. . Zomaar, voor jou. Omdat je de laatste tijd zo lekker gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 DAGPACT Albert leila Ronja Goede morgen Hond uitgelaten , kids naar school en nu even naar Ikea ontbijten .Op dit moment veel stress en problemen maar ik denk ook als ik hier doorheen kom zonder te drinken kan het alleen maar beter worden .Fijne dag voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 DAGPACT Albert leila Ronja Nadia Goedemorgen, de klok rond geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 De sauna, ik ken mensen die daar laaiend enthousiast over zijn. Zelf vraag ik me altijd af wat je daar dan doet? Zomaar stilzitten en zweten vind ik níet zo'n interessante bezigheid. Maar schijnt wel heel gezond te zijn. Ben benieuwd. Nou Jopie, wie niet horen wil enz. Geniet ervan, je kunt ze volgens mij goed gebruiken met je kleinkind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Goedemorgen allemaal. Ik heb nieuwe thee gezet voor de liefhebbers. (Ik drink zelf al jaren geen koffie meer, dus ik zal het jullie niet aandoen om koffie te zetten, want dat smaakt waarschijnlijk nergens naar) Lars, ik hoop dat je van de sauna kunt genieten. Jopie haar advies zou ik volgen, klopt als een bus. Hoe je van lezen? Ik neem zelf altijd een boek mee, en ga dan het liefst na een saunarondje in de rustruimte lezen, heerlijk rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Jopie, gefeliciteerd met je extra dagen. Heb ik het goed begrepen dat er nu een streep onder staat en dat je gewoon je dagen van 2016 allemaal nog hebt?? Goed zo ✔️ ✔️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 (bewerkt) Haha die Lars... en goeiemorgen allen. dagpact: Albert Leila Ronja Nadia Smart Tine 20 januari 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Fijn Jopie, zo' n mazzeltje! Ik had gisteren iets dergelijks. Een cosmeticaproduct online gekocht. Vorig jaar. Fijn spul maar erg duur... Toen ging er met de levering iets mis. Kreeg ik direct een incassoburo achter de broek wegens wanbetaling, maar ja ik had niks gekregen! Hele mailwisseling... veel wachten vooral; bellen, geen gehoor. Uiteindelijk stuurde men me 3 flesjes op: waarvan 1 helemaal stuk (het glas) en van de andere twee deed het pompje het niet. Ik dus weer mailen.... maar geen gehoor. Gister - zes wk later - dus maar eens gebeld voor een bankrekeningnummer want ik wilde 1 flesje betalen ipv 3. Zegt die man: dat is erg vriendelijk mevrouw maar het bedrijf bestaat niet meer en u hoeft niet te betalen. Zucht.... en ik maak me hier al maanden druk over dwz ergens op de achtergrond brengt het wel stress: grote bedragen maar geen of geen goed product. Wat een gedoe toch soms .... maar goed, het is hier geen Radar of Kassa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 En over de sauna herinner ik me toch niet dat ik het de eerste keer echt prettig vond. Het is wel iets waar je aan wennen moet en je weg in moet vinden. Goed je rust nemen na elke saunagang... goed koelen, ook het hoofd. Maar na een keer of 2 a 3 begon ik het fijn te vinden. En ben er nu verslaafd aan. Vooral ook omdat de sauna omgeving luxe is en me uitnodigt om echt te ontspannen en omdat je er meerdere sauna's hebt en een zwem- en bubbelbad, IR lampen en een open haard om bij te zitten. En een klein dutje in de rustruimte.... Voor mij is het een vorm van een vakantiedagje en energie opdoen, maar ook lekker moe zijn nadien en dan zo je bed inkukelen! Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden