Spring naar bijdragen

woensdag 20 januari


tomtom2

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Is er nog koffie?

Anders zet ik ff een nieuw potje.

Gisteren te moe om bij te lezen,ben op de bank in slaap gevallen en net pas wakker.

Maak ook veel te veel uren op me werk,maar goed nu weer een week vrij

Nu nog verzinnen Hoe ik die ga invullen, in ieder geval droog en veel uitrusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

leila

Ronja

Goede morgen Hond uitgelaten , kids naar school en nu even naar Ikea ontbijten .Op dit moment veel stress en problemen maar ik denk ook als ik hier doorheen kom zonder te drinken kan het alleen maar beter worden .Fijne dag voor iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De sauna, ik ken mensen die daar laaiend enthousiast over zijn. Zelf vraag ik me altijd af wat je daar dan doet? Zomaar stilzitten en zweten vind ik níet zo'n interessante bezigheid. Maar schijnt wel heel gezond te zijn. Ben benieuwd.

Nou Jopie, wie niet horen wil enz. Geniet ervan, je kunt ze volgens mij goed gebruiken met je kleinkind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ik heb nieuwe thee gezet voor de liefhebbers. (Ik drink zelf al jaren geen koffie meer, dus ik zal het jullie niet aandoen om koffie te zetten, want dat smaakt waarschijnlijk nergens naar)

Lars, ik hoop dat je van de sauna kunt genieten. Jopie haar advies zou ik volgen, klopt als een bus.

Hoe je van lezen? Ik neem zelf altijd een boek mee, en ga dan het liefst na een saunarondje in de rustruimte lezen, heerlijk rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Jopie, zo' n mazzeltje!

Ik had gisteren iets dergelijks.

Een cosmeticaproduct online gekocht. Vorig jaar. Fijn spul maar erg duur...

Toen ging er met de levering iets mis. Kreeg ik direct een incassoburo achter de broek wegens wanbetaling, maar ja ik had niks gekregen!

Hele mailwisseling... veel wachten vooral; bellen, geen gehoor.

Uiteindelijk stuurde men me 3 flesjes op: waarvan 1 helemaal stuk (het glas) en van de andere twee deed het pompje het niet. Ik dus weer mailen....

maar geen gehoor.

Gister - zes wk later - dus maar eens gebeld voor een bankrekeningnummer want ik wilde 1 flesje betalen ipv 3.

Zegt die man: dat is erg vriendelijk mevrouw maar het bedrijf bestaat niet meer en u hoeft niet te betalen.

 

Zucht.... en ik maak me hier al maanden druk over dwz ergens op de achtergrond brengt het wel stress: grote bedragen maar geen of geen goed product.

Wat een gedoe toch soms ....

 

maar goed, het is hier geen Radar of Kassa....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En over de sauna herinner ik me toch niet dat ik het de eerste keer echt prettig vond.

Het is wel iets waar je aan wennen moet en je weg in moet vinden.

Goed je rust nemen na elke saunagang... goed koelen, ook het hoofd.

Maar na een keer of 2 a 3 begon ik het fijn te vinden. En ben er nu verslaafd aan.

 

Vooral ook omdat de sauna omgeving luxe is en me uitnodigt om echt te ontspannen

en omdat je er meerdere sauna's hebt en een zwem- en bubbelbad, IR lampen en een

open haard om bij te zitten. En een klein dutje in de rustruimte....

 

Voor mij is het een vorm van een vakantiedagje en energie opdoen, maar ook lekker

moe zijn nadien en dan zo je bed inkukelen! Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...