Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 januari

tomtom2

Aanbevolen berichten

Kan ik me indenken Lars. 

Maar wie weet heeft ook zij wel het één en ander doorgehad en zal ze je alleen maar steunen hierin... 

Sowhat, gisteren goed geslaagd met je nieuwe koffie apparaat? Of beviel je oude zo goed dat je gewoon dezelfde weer hebt gehaald? 

Jij ook een goede morgen en een fijne dag Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Vanochtend al voor 7 uur begonnen

Nu een uurtje thuis, en om 9.30 bij de volgende zijn.

Vanmiddag nog een huisje schoonmaken ook bij iemand.

Moet mijn nieuwe paspoort ophalen, nog langs de apotheek en eigenlijk nodig naar de kapper.

Mijn dag is wel weer gevuld  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, kom je ook weer op het dagpact?

Vandaag een rustig dagje. Word er een beetje ongedurig van. Het gevoel stil te staan, maar weet ook níet goed waar ik me op kan richten. Niet drinken is tot nu een doel op zich geweest, waar ik bijna al mijn energie in moest steken. De laatste dagen lijkt het gewoon te worden. Ruimte dus! En waar gaan we die mee vullen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen, vandaag een dagje vrij, straks eens naar de koopjes. Voel me wel niet zo lekker, beetje grieperig gevoel, pijnlijke keel, zal wel met de koude te maken hebben straks. Nog bakje koffie en warme douche. En de dochter roept :-)

Fleur, we zitten weer in zo'n "het heerst" periode.

Begon me vorige week ook een beetje grieperig te voelen, pijnlijke keel. Toen twee dagen stem volledig kwijt geweest, nu de laatste loodjes

van een vastzittende hoest (begint loslopende hoest te worden).. ik loop twee dagen achter op mijn vrouw, ik weet dus ongeveer dat het nu

bijna voorbij is..

Gisteren in de meeting konden we elkaar bijna niet verstaan door alle blaffende hoestsalvo's. Vandaar: "het (?) heerst".

Wel een prachtige afsluiting van de meeting met het "cleantijdsleutelhangerritueel".. (een sleutelhanger voor het behalen van 30, 60, 90 dagen

cleantijd, voor 6, 9 maanden, voor 1jaar, anderhalf jaar en voor 2 of meerdere jaren...)

Er was er één die de afgelopen week een cleantijd had behaald van 27 jaar.

En die nog steeds inspirerende shares in de meetings gooit.

En die zich er nog steeds van bewust is dat hij de ziekte verslaving heeft die bij van alles en nog wat op de loer ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...