tomtom2 Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Een mooie dinsdag, 19 janauri gewenst allen met veel wijsheid en inzichten. Ikzelf ben op de vroege ochtend tot het inzicht gekomen dat havermout uit de pan toch echt veel lekkerder is dan vanuit de magnetron.. Later FLEUR13 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goedemorgen luitjes. Koffie en thee staan klaar. Buiten nog donker en koud, het wordt in ieder geval weer krabben. Binnen lekker warm. Laat de dag maar weer beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goedemorgen Lars. Las dat je gisteren pittige besluiten hebt genomen. Denk dat je heel verstandig bezig bent nu, goed van je. Vandaag naar jouw werk, dat zal ook niet makkelijk zijn lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Kan ik me indenken Lars. Maar wie weet heeft ook zij wel het één en ander doorgehad en zal ze je alleen maar steunen hierin... Sowhat, gisteren goed geslaagd met je nieuwe koffie apparaat? Of beviel je oude zo goed dat je gewoon dezelfde weer hebt gehaald? Jij ook een goede morgen en een fijne dag Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goede morgen DAGPACT Albert leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goedemorgen beste mensen. Fijne dag vandaag, Lars ook sterkte voor de gesprekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Mogguh, Lars goed bezig! Vandaag alweer 7 maanden droog. De laatste maand ging snel. Vanavond ook AA. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 hartstikke goed An...dikke pluim. Luitjes, ik ga er vandoor, meer dan hoogste tijd... Maak er iets moois van vadaag... An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FLEUR13 Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goedemorgen iedereen, vandaag een dagje vrij, straks eens naar de koopjes. Voel me wel niet zo lekker, beetje grieperig gevoel, pijnlijke keel, zal wel met de koude te maken hebben straks. Nog bakje koffie en warme douche. En de dochter roept :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Een hele goede morgen allemaal, Vanochtend al voor 7 uur begonnen Nu een uurtje thuis, en om 9.30 bij de volgende zijn. Vanmiddag nog een huisje schoonmaken ook bij iemand. Moet mijn nieuwe paspoort ophalen, nog langs de apotheek en eigenlijk nodig naar de kapper. Mijn dag is wel weer gevuld smart en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ha die Jopie, Gefeliciteerd met je dochter Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 goeiemorgen frummers saunaweer vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 An, Gefeliciteerd met je 7 maanden droog. Super knap van je, en je vaart er wel bij zo te lezen. Lars, Sterkte vandaag, Er gebeuren belangrijke dingen in je leven nu! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 goeiemorgen frummers saunaweer vandaag De boffert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 je mag mee hoor Raps is je fiets al gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Wil best mee hoor Jane, Maar plicht roept he, En ja, mijn fiets doet het ineens weer. Wonderlijk ding ! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goeie morgen allemaal. Jopske proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Fleur, nog niet zo lang gestopt met drinken? Grieperig tot ziek zijn hoort bij het afkicken. Het vergif alcohol wil zich naar buiten zweten...op weg naar herstel. Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 (bewerkt) DAGPACT Albert leila Ronja fijne dag An super gefeliciteerd met je 7 maanden en Jopie ook gefeliciteerd met je dochter .Fijne dag voor iedereen . 19 januari 2016 bewerkt door ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FLEUR13 Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Hallo An, net mijn eerste alcholvrije maandag achter de rug.. Al bij al redelijk goed geslapen, wel vaak wakker geworden maar toch niet met zo'n bonzend hart. Voelt in ieder geval beter om zo de dag te starten. Groetjes Fleur An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goedemorgen! DAGPACT Albert leila Ronja Nadia Gefeliciteerd, Jopie en An! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Fleur, kom je ook weer op het dagpact? Vandaag een rustig dagje. Word er een beetje ongedurig van. Het gevoel stil te staan, maar weet ook níet goed waar ik me op kan richten. Niet drinken is tot nu een doel op zich geweest, waar ik bijna al mijn energie in moest steken. De laatste dagen lijkt het gewoon te worden. Ruimte dus! En waar gaan we die mee vullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik schrijf me in vd dagpact .....op naar dag 4!! Fijne dag!!! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Goedemorgen iedereen, vandaag een dagje vrij, straks eens naar de koopjes. Voel me wel niet zo lekker, beetje grieperig gevoel, pijnlijke keel, zal wel met de koude te maken hebben straks. Nog bakje koffie en warme douche. En de dochter roept :-) Fleur, we zitten weer in zo'n "het heerst" periode. Begon me vorige week ook een beetje grieperig te voelen, pijnlijke keel. Toen twee dagen stem volledig kwijt geweest, nu de laatste loodjes van een vastzittende hoest (begint loslopende hoest te worden).. ik loop twee dagen achter op mijn vrouw, ik weet dus ongeveer dat het nu bijna voorbij is.. Gisteren in de meeting konden we elkaar bijna niet verstaan door alle blaffende hoestsalvo's. Vandaar: "het (?) heerst". Wel een prachtige afsluiting van de meeting met het "cleantijdsleutelhangerritueel".. (een sleutelhanger voor het behalen van 30, 60, 90 dagen cleantijd, voor 6, 9 maanden, voor 1jaar, anderhalf jaar en voor 2 of meerdere jaren...) Er was er één die de afgelopen week een cleantijd had behaald van 27 jaar. En die nog steeds inspirerende shares in de meetings gooit. En die zich er nog steeds van bewust is dat hij de ziekte verslaving heeft die bij van alles en nog wat op de loer ligt. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden