Yvonne Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog donker en waait het pittig. Binnen is het lekker warm en staan koffie en thee op je te wachten. Laat de zaterdag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goedemorgen allemaal, Fijn dat de koffie klaar staat Yvonne:-). Voor mij vandaag dag 6 weer nuchter, na korte terugval. Voel me goed en gemotiveerd. Mijn energie komt weer terug en heb weer zin om dingen te doen. Vandaag met kids eropuit! Wil graag meedoen met dagpact. Fijne zaterdag ronja, wimmelt en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goedemorgen, een mindere week gehad, maar vandaag weer nuchter. Dagpact Ise 79 Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goeiemorge beste mensen, mede door het stoppen, met die alcohol, (een half jaar alweer) ben ik in een stroomversnelling geraakt, wat persoonlijke groei betreft, ik voel me erg goed en ben superblij, met deze ontwikkelingen! Fijne dag allemaal wimmelt, Burchill, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goedemorgen You go Moppie! Het bleef gisteren niet bij vijgen. Toch maar aan de chips gezeten..Niet erg, vet moet er ook zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Aha!Gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goeie morgen allemaal. Hopelijk krijg ik vandaag die 5-HTP binnen en hoop heel hard dat het gaat werken waardoor ik me wat meer kan ontspannen. Soothe en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goedemorgen, De 2e koffie-verkeerd zometeen in de mik. Straks een paar uur werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Lila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Dagpact Ilse 79 Moppie Lila Meya Wordt een lastige dag vandaag. Vanavond een afscheidsfeestje waar ik zin in heb. Mensen zijn allemaal ruim 15 jaar jonger dan ik. Minstens twee van hen volgen mijn adb project met persoonlijke interesse. Vanaf dinsdag as mag ik van mezelf weer drinken. Maar vanavond dus niet. Dat voelt een beetje onzinnig en rigide. Maar toch voelt het echt niet goed om vanavond al te drinken. Deze droge dagen als voorbereiding op het drinken zijn leerzaam en nuttig. Niet weggooien. Nou ja, vaag verhaal maar op het dagpact dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 good morning, tot half negen geslapen, het zonnetje komt door. Het kan slechter. Nu koffie, een mooie 16 januari! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Goedemorgen Voel me goed op het moment,ben zelfs een soort van vrolijk ondanks de ellende die ik veroorzaakt heb afgelopen week. Blij dat ik weer op de goede weg ben. Nu weer aan het werk,fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 (bewerkt) Voor mij gaf het niet meer drinken oftewel stoppen zoveel meer rust dan het minderen of sociaal drinken, omdat je continu bezig bent met plannen en organiseren (zo vermoeiend!). En het blijft voor mij een beladen onderwerp. Voor mijzelf en mijn omgeving is het duidelijk en helder dat ik geen alcohol meer drink. Een 'minderaar' neemt toch steeds een kleine dosis van het vergif in en houdt zo het Pavlov hondje in stand. Vaak is het ook geen afscheid willen nemen van een slechte levensstijl en ook geen makkelijke aangezien onze Westerse maatschappij doordrongen is met het maatschappelijk geaccepteerde gebruik ervan. Maar een minderaar (lees: verslaafde) wil het toch altijd zelf uitproberen, ondanks alle adviezen hier en alle voorbeelden van terugkerende minderaars die na 2 a 3 maanden toch steeds meer gingen drinken. (waarvan ikzelf er ook ééntje was...) 16 januari 2016 bewerkt door Burchill tomtom2 en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Tine, volgens mij is het VANDAAG 16 januari. Your day? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 goeiemorgen frummers het weer ziet er heerlijk uit dus ik stap zo op de fiets om een klompenrekje met klompjes te halen waar ik via MP op heb geboden. Ik was voor iemand anders op zoek, maar bezweek zelf voor de verleiding haha, nou ja als het erger niet wordt. En vanmiddag hopelijk net zo'n spannende wedstrijd als vorige week, van dochter zien. Passief sporten noem ik dat. oh ja kilokiller nog........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Meya je wil weer normaal met drank kunnen omgaan,maar zoals je er nu al mee bezig bent is al niet normaal, Iemand zonder drankprobleem hoeft niet al deze plannen te maken,en denkt er ook niet eens over na, Uiteraard. En die 'ja' geldt ook Burchill. Moet nu rennen. Vuurtje stoken op de scouting en bevertjes installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 (bewerkt) oeps, beetje verdwaald en geobsedeerd misschien ook wel? 16 januari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 (bewerkt) Goedemorgen.. DagpactIlse 79MoppieLilaMeya Agnieta Nadia 16 januari 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 (bewerkt) Pfffft. Denk je het makkelijk te doen door te quoten, wordt het een troep. Het gaat toch níet ZO'N DAG worden, he? Opnieuw: Dagpact Ilse 79 Moppie Lila Meya Agnieta Nadia 16 januari 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 (bewerkt) Om 10.30 wakker geworden .Ik heb al de dagen dat ik gestopt ben maar 2 of 3 uur geslapen en van nacht heb ik eens weer geslapen .Hoop dat ik weer iets beter gaar slapen .Ik heb ook gedronken daar ik nachts vaak niet kan slapen. Maar goed van nacht wel.Zeilbootbewohner wat fijn dat het beter gaat .Agnita wens je veel sterkte met je Pa het is ook moeilijk e situatie war je in zit om elke dag met drank konvrontiert te worden .Is er geen mogelijkheid om voor je Pa tehuiszorg te kreegen .zo dat je meer ontlast wordt. Bolletje sterkte . Dagpact Ilse 79 Moppie Lila Meya Agnieta ronja Nadja 16 januari 2016 bewerkt door ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Jawel, het gaat zo'n dag worden. Meteen weer van het Dagpact gemieterd. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Dagpact Ilse 79 Moppie Lila Meya Agnieta Nadia ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Sorry Nadja heb je er bijgezet en zie nu pass dat heb je zelfs ook gedaan dus nu kreeg je een super dag , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Moet er zelf ook om lachen. Nou ja, als ik al drie keer mezelf op het dagpact heb gezet, dan kan ik al helemaal níet terug. Da's dan weer top! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden