smart Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 Jaren heb ik me met niemand bemoeit. Alleen met mezelf. Stand overleven en zorgen dat er drank voor handen was. Nu merk ik dat ik belerend wil zijn. Hier op het forum. Hier op de afdeling. Naar mijn dochters toe. Laatsten hebben iets van pa hou op we hebben ons altijd gered dat doen we nu ook. Verschillende redenen. Ik wil mijn best doen om er te zijn voor anderen ook mijn dochters. Ik wil mensen behoeden voor de fouten die ik gemaakt heb. Ik moet me beseffen dat ik de mensen de wereld niet kan veranderen. Ik moet me beseffen dat het geen goed praten is voor mijn eigen fouten en tekortkomingen. Ik denk niet dat je belerend wilt zijn maar dat je je sterker gaat voelen en je hier genoeg thuis voelt op het forum. Wat mij betreft schuilt daar geen kwaad in. Zo kom je dan toch een onbekende Lars tegen van jezelf? Iets nieuws? Maar inderdaad de wereld veranderen... werkt niet en geloof me ik kan het weten want ik ben de wereldverbetersmurf Ben je wat opgeknapt vandaag? Ik las dat je vroeg ging slapen. Slaap goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Voel je je wat beter Lars? En wees jij maar belerend hoor, als dat mensen helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 is dit niet meer een kwestie van impulsen leren beheersen Lars?Ik zie het niet als ongeduld. Meer alsof je het geheel niet overziet en in kleine onderdelen vast geraakt. Struktuur en oefenen en misschien lijstjes met prioriteiten leren maken onder begeleiding uiteraard. Daar kun je later ook veel profijt van hebben als je zelfstandig woont, al of niet met begeleiding. Mijn zoon heeft het ook op die manier geleerd, een heel puntensysteem en beloningen, het leek erg kinderachtig, maar het werkte bij iedereen daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Dat is vervelend! Ik vind je heel dapper dat je het vertelt erover schrijft en je laat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Etty en Erik hebben vandaag 'schaamte' onder de microscoop gelegd bij tips&adviezen. Lars, hoe komt het toch dat jij jouw intelligentie zo laag inschat. Heb je een ghostwriter of zo, om het voor ons te verbergen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 (bewerkt) Lars, ik heb dagelijks lijstjes nodig, en omdat ik ze niet allemaal afwerk slingeren er hier zeker 100 rond met allemaal nog wel iets erop wat inmiddels al lang achterhaald is. Welkom in de wereld van chaoten maar ik ben verder wel lief hoor, soms noemt mijn dochter me zelfs schattig 5 november 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Hahaha, zelfs schattig! Ik ben blij met de app Wunderlist Alkls wat ik anders in mijn hoofd ergens heb om te onthouden kan ik loslaten als het op lijstjes staat. Rust! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 ik doe gewoon niks geeft ook rust☺ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Ik heb overal lijstjes van en dan nog ben ik trots als ik twee dezelfde sokken aan heb. Lijstjes nodig hebben om je gedachten te ordenen is een teken van een creatief brein, geen gebrek aan intelligentie. lady jane, Sita2 en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Oh Lars, kan me voorstellen dat je er wanhopig van wordt. Ik zie dat je je laat helpen en dat vind ik stoer. Ook al begrijp ik dat dat voor jou heel anders voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Balen man! Vroeg naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Lars, voel je je al iets beter of ben je nog aan de antibiotica? (kun je ook al beroerd van zijn...) Toetsenbord doet moeilijk. Sterkte. Ga je tekenen morgen? Hoop dan voor jou dat die zondag wat sneller gaat. Slaap goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Dan zet eens een ander plaatje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 of zet m uit en ga je lijf gebruiken is sporten niets voor je Lars?Daar kan ik heel veel in kwijt, en niet alleen ik. Het haalt je uit de kop en laat je weer even voelen dat je leeft, echt lééft. Er moet iets doorbroken worden, ik bedoel er MAG iets doorbroken worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 een keer in de week per dag? vind je het leuk? en levert het je ook op wat ik hoop dat het je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Lieve Lars, zullen we elkaar de dag door helpen? Nogal een voorstel van me vind ik dan zelf, maar eigenlijk waarom niet? Ik heb me voorgenomen straks met jongste wat te gaan schilderen en timmeren. Hij heeft nooit zin, maar als we bezig zijn vindt hij (en ik) het geweldig. Kun je je misschien aanzetten tot een tekening en hier laten zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 En beeldend werken haalt je ook uit je bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Misschien kun je er echt van genieten? in het nu. Misschien heeft ze een verhaal waar je plezier aan beleefd? Ik heb net heerlijk getimmerd . Nu warm en pas op de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Wauw....wat mooi van je dochter. Ben maar trots (sprak de moeder van drie dochters, die altijd roept: ontdek de wereld, maar ondertussen.....) Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Wat geweldig van haar! En ja, wat eng. Twee dingen die er naast elkaar zijn en blijven vrees ik Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Als je daar niet voldoende leert is er ongetwijfeld een betere plek voor je Lars, logisch dat je angst hebt net nu jij je draai wat vindt daar. Is het niet ook de angst voor verandering? Nog niet heel lang geleden wilde je naar het huis van je moeder. Gelukkig niet gedaan. Eerst maar goed uitzieken, want je bent nu extra gevoelig en kwetsbaar zo. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Leren is een proces Lars, bijsturen en evalueren maakt dat proces alleen maar beter. Succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ik zal meeduimen, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Laat je maar lekker leeglopen, dan. Dat geeft rust. (je hoofd bedoel ik, hè?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden