Gypsy Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 2 uur geleden zei bumperjim: ** Sorry Lars ik mag kennelijk mn mening niet geven. Niet duidelijk aan welke regel ik me niet gehouden heb. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Blijkbaar niemand Jim maar ze hebben tenminste wat te doen vanmiddag. Al 3 mailtjes gehad van ze gezellig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik denk dat je niet helpend schreef. Een rekbaar begrip en daar vallen dan ook erg veel posts onder die niet verwijderd werden.zou een rare site worden denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Laat het toch rusten. Beetje kinderachtig dit vind ik. En door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 19 minuten geleden zei lady jane: Ik denk dat je niet helpend schreef. Een rekbaar begrip en daar vallen dan ook erg veel posts onder die niet verwijderd werden.zou een rare site worden denk ik. Heb jij dan ook een waarschuwing gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Mijn bericht ook weg ik schreef niets verkeerd. Ik ga nu ook even wat dingen rapporteren wat mij zeer doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 We laten het nu rusten het sop is de kool niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Fijn, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 (bewerkt) Tijd dat ik op vakantie ga en hier weinig ben 25 augustus 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Nee Gypsy. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Vannacht op vakantie. Zenuwachtig en gespannen maar ook dankbaar dat ik dit mee mag maken. Als ik door gezopen had was ik nooit gegaan. Dag voor dag ook op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @Lars Heel veel plezier! Ik snap dat het spannend is maar het komt vast goed! Geniet ervan dat je dit mee mag maken inderdaad. Dankbaar ja dat is de goede instelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dank je @Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 14 uur geleden zei lady jane: Nee Gypsy. Je vroeg eerder of ik ook een waarschuwing kreeg. Niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ja dat snap ik. Ik snap niet waarom niet. Jij zei eigenlijk hetzelfde in wat andere woorden en dat mag blijkbaar wel. Raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Fijne vakantie Lars! Wat een avontuur en een cadeau voor jou en je dochter. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Vannacht ga je? Spannend. Ik hoop dat je samen met je dochter mooie dingen gaat ervaren. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 We gaan rond 12 uur weg.Oudste brengt ons naar schiphol gaan we samen koffie drinken en we vliegen rond half 6 geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Komt helemaal goed. Geef je over. En houd het droog. Kun je Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ja dat kan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Hey Lars, alvast een hele goeie reis en een fijne vakantie. En tuurlijk kun je het drooghouden Geniet ervan, ik vind het echt mooi dat je dat met je dochter onderneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Hartstikke leuk voor je Lars, je lijkt op een kind dat voor het eerst op schoolreisje gaat Geniet van de reis, van je dochter en van de onverwachte dingen die op je pad gaan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 ff door deze zenuwen heen vandaag Lars. En hopelijk morgen uitrusten en je overgeven aan genieten. Goeie reis alvast.(jammer van het donker want vliegen geeft zulke mooie uitzichten) terugreis overdag? Toitoitoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Komt helemaal goed joh. Als je er bent in een heel andere wereld dan is er zoveel afleiding dat je geen tijd hebt om je druk te maken.. heell veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden