Jannigje Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2017 Ik ben hier ook minder maar schrik wel dat je nu echt weg lijkt. Alle goeds en je kan altijd terugkomen hè.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2017 Ik log in en zie dat je bent weggegaan? Hoop tijdelijk! Sterkte met alles én hoop ook dat je blijft delen met anderen. Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Lars, kom je nou weer terug?? Niet wegblijven vanwege één iemand, wij missen je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2017 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 LAAAAAAARS!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Kom terug Lars! Er missen je!! Je laat je toch niet wegjagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 hallo hallo... bent u daar? Er wordt om u geroepen!!!! jaaaa, hoort u ons ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 ikzelf weet geen raad met deze situatie Lars, weglopen lijkt op schuld bekennen, en het is niet af hier en met jou. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Nee weglopen is voor mij geen schuld bekennen. Weglopen betekent voor mij er geen zin meer in hebben. Als ik hier ben wil ik kunnen schrijven wat me dwars zit waar ik tegen aan loop. Ik voel me hierin beperkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Mochten er reacties komen ik reageer dit weekend niet meer. Ga straks naar dochter verjaardag nog vieren van kleindochter die woensdag 1 jaar is geworden. Blijf een nacht slapen. Fijn weekend en hou het droog. Ook bedankt voor de reacties doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 dat kun je altijd Lars, nu ook dus, je hoeft je niks aan te trekken van anderen, je selecteert wat voor jou wel en niet helpend is en geen mens kent jou echt hier behalve jijzelf en je eigen geweten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Met mijn geweten is niets mis. Geen mens kent je echt hier klopt ook niet helemaal. Niks aantrekken van anderen heb je gelijk in. Dat is een groot leerpunt voor mij. Zowel hier als in het echte leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Ha lieve Lars! Gun jezelf al die je hier graag zien Verkering is weer aan En fijn weekend bij je dochter! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Ha Lars, fijn je hier weer te lezen. Prettig weekend! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 LARS !!!!!!!! He's back. pompidompidom Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Fijn als je blijft schrijven Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Are lap!!! Ik dacht net aan je.. Alhoewel ik denk elke dag wel ff aan je..en je bent gay! Sla me nu dood Ik zit aan de creme-glace Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Are lap!!! Ik dacht net aan je.. Alhoewel ik denk elke dag wel ff aan je..en je bent gay! Sla me nu dood Ik zit aan de creme-glace Gay en van mij he Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 *draait met haar ogen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 Fijn weekend Lars!! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 Wat fijn om je weer even te kezen!! Je maakt mijn dag, echt waar! En dat is niet overdreven! Ik mis je en vind deze hele situatie waardeloos!!! Maar, je was er weer even Goed weekend en plezier bij je dochter en kleindochter. ( en schoonzoon ook?) Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 1 uur geleden zei Jannigje: Wat fijn om je weer even te kezen!! Je maakt mijn dag, echt waar! En dat is niet overdreven! Ik mis je en vind deze hele situatie waardeloos!!! Maar, je was er weer even Goed weekend en plezier bij je dochter en kleindochter. ( en schoonzoon ook?) en jij maakt de mijne Jannig Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Vandaag krijg ik uitslag en een gesprek over de onderzoeken die ik heb gehad. Ben niet bang voor de uitslag. Kan wel belangrijk zijn voor de aanvraag begeleid wonen. Weer een stapje verder in de zoektocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden