Gast Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Een bekrompen schoolmeester Ja het klopt wel. Aan de andere kant is het natuurlijk ook onzin om nu te zeggen dat het hier allemaal geweldig gaat. Wel geschrokken van mijn eigen gedrag vandaag dat is een dikke minpunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Nee jongen, dat is een winstpunt. Je zag het, schrok ervan en nu kun je daar wat mee gaan doen, het verbeteren voor een volgende keer. Van die leermomenten, zegt de eeuwige docent in mij dan weer. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Haha...nee niet meester, 'juf'. (overigens vier jaar geleden ontslag genomen als juf) Lars, van die 'fouten' leer je. Echt...niet jezelf op je kop geven. Maar ff zien...ok...dat kan dus anders.... Leermomenten, zoals de eeuwige docent zegt Man, man...je bent kei-goed bezig. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Blij dat je ziet dat het om jou gaat Lars. Ik gun je die verliefdheid zo, maar hoop tegelijk dat het niet verblindt waar je mee bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Sterk spul die Lars! Kanpperik, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Dames en heren ik ben helemaal niet zo goed bezig. Ik zie het wel in dat is dan een beetje goed. Voel geen spijt en dat is ook weer niet goed. Leg het altijd buiten mezelf neer ook niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Werken, werken, werken. Het is nooit klaar, voor niemand. Als je je fouten ziet, heb je een begin te pakken. En er zijn hulpbronnen voorhanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Maar dat je het ziet is wel goed!! Probeer daar dan maar in te blijven hangen! Het zien en je er bewust van zijn is toch het halve werk. Zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Ja nu nog mijn eigenwijsheid aan de kant schuiven. Je kunt het jezelf ook moeilijk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Heel herkenbaar hoor Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Ja nu nog mijn eigenwijsheid aan de kant schuiven. Jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 we willen vaak de kortste weg Lars maar zo gaat t leven niet het leven leeft zoals de natuur alle seizoenen de leuke en ook de minder leuke, duren even lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Ja nu nog mijn eigenwijsheid aan de kant schuiven. Je kunt het jezelf ook moeilijk maken. als je eigenwijsheid ruim neemt is het het beste wat je tot je beschikking hebt.. ruim: eigen - - - - - - -(ruimte)- - - - - - - wijsheid. je moet het per slot van rekening zélf doen, met je eigen wijsheid. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Wat dingen uit gepraat. Tot de conclusie gekomen dat ik ook niet de makkelijkste ben en slecht tegen kritiek kan. Leerpunten dus. Vanavond ga ik voor het eerst hier darten. Kijken of ik er nog wat van kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goed man. Het lijkt me één van de moeilijkste dingen die er zijn om ergens te wonen met mensen die je niet zelf hebt uitgekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Ging nu om het werken. Ik maak overal ruzie Vindt het lastig om ergens op gewezen te worden en dan reageer ik niet aardig zeg maar. Ik mag een week niet naar de boerderij. Mag in plaats daarvan naar de kassen bloemetjes water geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Zou ik juist wat meer moeten leren. Ruzie maken... sterkte Lars. En je weet : bloemen houden van mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goed man. Het lijkt me één van de moeilijkste dingen die er zijn om ergens te wonen met mensen die je niet zelf hebt uitgekozen. dat begint al bij je geboorte Lika, smart, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Quinn en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Lars geniet van de blommen! :rose: ... en maak het beste van je eigen-wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 De dag begon beroerd. Weer wat nieuwe inzichten in mezelf gekregen. Volgens psycholoog werkt mijn hoofd theoretisch en praktijk niet altijd samen. Theorie weet ik het wel hoe het moet. Praktijk blijkt dan lastiger. Vanavond eindelijk naar darten geweest. Ga ik vaker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 En ging het ook weer een beetje? Darten? Top in ieder geval dat je het weer leuk vond! Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Die inzichten blijven maar komen he... dat gaat bij mij ook nog steeds door. Ik ben dr blij mee! Blij niet altijd het goede woord, eerder verwonderd. Als ik af zou zijn kon ik net zo goed dood zijn. Is toch ook niks an? Slaap goed straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Dat hoe het werkt in jouw hoofd uit zich bij mij vooral in achteruit inparkeren. Maar ik ben er de laatste tijd toch beter in geworden....(meestal) jij komt er ook Lars! basta, Singbluesilver, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Soms wil ik een knop met: vind ik héél leuk. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden