Quinn Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ik vind het zo gaaf, dit al meer dan fantastische weekend smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 We maakte ons allemaal druk om niks. Wat heerlijk dat je het zo goed hebt met elkaar. Wat heerlijk dat ie verliefd op je is, kan me goed voorstellen als je zo lees, je lijkt me een bijzondere man. Lekker op je af laten komen en genieten!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ja leuk hè, dit weekend van Lars. Ook dat we allemaal mee mogen. Hebben we allemaal een leuk weekend. is a very, very, very fine house.... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Leuke foto van Winnie en mij hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Wat een fijne overweldigende ervaring! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Volgens mij ben je óók een schrijver..... Fijne zondag Lars. En wat een heerlijk gevoel voor je. 'Ik ben meer dan ik ooit geweest ben.' Die ga ik bewaren als je het goed vindt. Hij is prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Goed man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Romanticus! Ben enorm blij voor je. En ja, je bent veel meer dan je ooit hebt durven hopen. Knuffels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Het begon allemaal met eerlijk zijn ❤ Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Ik las net een artikel in de VKrant over een dochter van 28 wiens vader in de daklozenopvang zit nog steeds verslaafd. Had ook ooit een vrouw en gewoon leven. Zo kan het dus ook gaan... Jij hebt je eruit gevochten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Lieve Lars, het zal een flink contrast zijn. Gelukkig heb je je herinneringen om op te teren toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Rustig aan lieve Lars Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Weer fijn aftellen, vrijdag is niet ver weg! Maar verder ajb rustig aan en beetje met minstens 1 been op de grond blijven staan. Anders val je zo hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Herinneringen van afgelopen weekend en voorpret voor het volgende. En tussendoor hard werken. Kop erbij houden Lars. Maar geniet vanavond nou maar even lekker na. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dropje Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Zo fijn en mooi om dit te lezen xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Lars wat prachtig. Ben er stil van na het bijlezen van je draad. En wat gun ik je dit! Dat je deze liefde, voor hem maar ook voor jezelf, mag en kan voelen echt super! Nogmaals ik ben er stil van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Hoe gaat het vandaag Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Maar het gaat je goed af, zo te lezen. Dat vind ik heel sterk. Slaap lekker Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Lastig dagje vandaag. Niet eens mijn stemming wel de situaties waar ik tegen aan loop. Nog 3 nachten en dan is het weer weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Volhouden en je hebt een mooi vooruitzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Goed om de situaties niet je hele stemming te laten beïnvloeden. En inderdaad, bijna weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Hahaha....euh...wil niet rot doen...maar het is nog steeds 'dinsdag'...hoezo bijna weekend? Even de frik uithangen...Lars, niet al je troeven op het weekend zetten...blijf aan JEZELF werken. Daar moet je het mee doen....nu lijkt het als 'ondergaan' tot het weer weekend is...en wat als dat voorbij gaat? Jij Lars, jij.... Sita2, Quinn en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Shit... de frik heeft wel gelijk ja. Herkenbare valkuil voor me. Jij ook Lars? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2017 Wat is nou weer een frik? Eerst weer naar google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden