kruidenthee67 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Precies..ik ben ervan overtuigd dat het niet is 'om je te pesten'. Maar dat ze het beste met je voor hebben...neem je tijd Lars, die is gewoon nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 bah, wat klinkt dat logisch he ? Hou dat opgewekte hoopvolle gevoel vast, maar blijf bij het "nu" ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Niet fijn, wel goed om te benoemen. doe er je voordeel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Da's een hele wijze opmerking, knap hoor Lars. Ik weet dat ik een paar maanden geleden bij de praktijkondersteuner kwam en hij de vinger op de zere plek legde. Bij mij. Totaal onverwacht. (ik dacht, nou zal partner eens horen wat hij allemaal verkeerd doet ) Da's confronterend. Maar ook heeeeeel erg leerzaam, als je het kunt ontvangen. Lars, je bent daar om te leren, er beter van te worden, op eigen benen te gaan staan. Dat komt, dat komt....niet overhaasten, hoe moeilijk ook. Werk aan de winkel, open staan en willen leren, met vallen en opstaan. Dappere Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 bouw het dan wel verantwoord op Lars(je ) want op kramp en scheurtjes in je kuit zit je vast niet te wachten.. Maar sporten, joggen, fietsen het kan zo fijn zijn om je lijf te gebruiken en even uit die kop te komen. Voor mij is het mijn redding geweest, en nog. Als je Evi kunt downloaden op je telefoon en oortjes in doet, haalt zij je ook wel uit je gedachten. Net alsof je Fleurtje hoort dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Dubbele gevoelens.. De verstandigste kiezen houd nog niet in dat het ineens goed voelt. En beweging kan je een beter gevoel geven. Al is het maar ff op 1 been staan of planken. Verstandige beslissingen..het goede gevoel komt pas als het geweest is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Je bent zoooo eerlijk, tegen ons en jezelf. Basta vindt dit leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Hoe is het met je drukke bolletje? Wat rustiger geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Wat zou je drinkend allemaal doen op zn n avond dan Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Lars, heb je nog wel dat positieve gevoel? Beklijft het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Misschien is het er beide tegelijk? De positieve stappen die je hebt gezet, zijn echt niet weg omdat andere dingen minder goed gaan. Ze bestaan naast elkaar. En nu is het een goed moment om weer wat meer aandacht te geven aan dat wat je verbeteren wilt. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 'Misschien hoef ik het ook niet allemaal te weten' Ik ben aan het lezen in 'Vrij', dus lichtelijk bevooroordeeld Maar alles willen weten? Nee...dat schiet echt niet op. Je loopt vast in de gedachten die erbij horen. Wilt vasthouden. Je zet hartstikke goeie stappen. Daar voel je je soms super over. En af en toe weer even wat minder. Dat is dan wat het is. Ik weet als ik dat typ het zo simpel lijkt, tegelijk weet ik ook hoe moeilijk het is om het zo te zien/ervaren. De goeie momenten beleef je ook doordat je de mindere kent en andersom. Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 toch maar aan dat lopen gaan beginnen Lars anders blijf je malen en als je wilt malen blijft daar toch wel tijd voor over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 En ik weet niet hoe het daar is, maar hier is het fantastisch weer om buiten te zijn! Vrieskou en stralende zon, heerlijk om te wandelen of te rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Klinkt zeker mooi, Lars. Hoe ga je het in de praktijk doen? Hoe zorg je ervoor dat het niet op je stapel met Belangrijke Inzichten belandt? Ik bedoel het niet cynisch! Ga je naar een vaste COC-avond? Om de dag hardlopen? Je tekentalent uitbuiten? Welke doelen en kleine stapjes heb je voor ogen? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ha ha, zat die pin er weer meteen bovenop. Sorry lieve opa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Die Basta, die is van 'boter bij de vis', hup concrete afspraken. Mijn allergie Dus ook uitdaging Neem de tijd Lars...je doet het kei-goed! En op zijn tijd mopperen is niks mis mee, dan ben je het ook kwijt. Gedeelde smart is halve smart. Sorry Smart. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) * man, soms word ik gewoon emotioneel van jou. 30 december 2016 bewerkt door moderator kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) oei Lars dat kunnen we niet hebben een emo Quinn 2017 maar samen delen dan jouw jaar en zijn jaar gedeelde vreugd is dubbele vreugd heb je dus veel meer aan dan aan smart, sorry Smart 30 december 2016 bewerkt door lady jane kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Euh 'tyfus' want? Neem het mee Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 op naar 2017! Cool Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Kennen jullie ook 'Fuzzy' ipv 'Smart'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Lees je een weekje niet!!!! Wauw Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Stop SMART, be FUZZY - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden