Spring naar bijdragen

Stoppen

Gast Lars

Aanbevolen berichten

Helaas is dat epirementeren vaak nodig om tot het medicijn te komen waar je het goed op blijkt te doen :(
Die vriendin van mij is al een jaar suïcidaal, nogsteeds niet het juiste medicijn gevonden dat haar echt helpt.

Heel erg frusterend, vervelend, naar .. maar ze doen het niet express of fout Lars! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Je bent geen proefkonijn en je wordt niet aan het lijntje gehouden. Waar ze (jullie eigenlijk) nu mee bezig zijn, is kijken wat voor jou werkt. Welke medicatie, überhaupt medicatie, welke therapie en hoeveel dan. Allemaal stukjes gereedschap om jou bij te staan op weg naar een situatie die voor jou hanteerbaar en leefbaar gaat zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind je een superbaas (baas is een complimenteuze benaming van de jeugd, die ik heb overgenomen omdat ik 'm leuk vind) dat je je met al die veranderingen in je leven staande weet te houden. Als ik het goed heb weten te onthouden ben je gestopt met drinken, diagnose gekregen, echtscheiding, aantal keren verhuizing, andere dagbesteding, en heb je 'n nieuwe relatie gekregen en ben je aan het wennen aan nieuwe medicatie Voor iedereen enorme life changing events laat staan voor een persoon met een diagnose autisme. Met aan de basis van alles een groot trauma.

Echt, ik lig al huilend in 'n hoekje in foetus houding als ik n rotdag op het werk heb. Nouja misschien niet echt in foetus houding..

Om een lang verhaal kort te maken ( te laat) ik vind je stoer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen nee. Ik wist gsieteren tijdens de gesprekken ook niet wat me overkwa. Zo boos! Ook op dat traject. Alles. Toen ik aan hen had verteld hoe ik me voelde ( ok,ok, deed ik niet heel handig!) kon ik verder.

Doe jij dat daar ook? Gewoon zeggen wat je voelt? ( is een oprechte vraag hoor, geen overhoring) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lars:

Nee vertel Basta. Een week extra hier blijven? Gisteravond aardig rustig. Vanmorgen alweer 1 en al onrust. Kan de hele bende hier wel in elkaar slaan wat ik maar niet ga doen. 

We hadden heel duidelijk afgesproken dat de winnaar(es) van de ander een tekening van de lama zou krijgen, getoond op het hobby-draadje. Dat was een bikkelharde afspraak. Weet je dat niet meer met je selectieve geheugen?
Ik was voor de zekerheid al aan het schetsen, maar... it's your turn, baby!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...