smart Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Jeetje wat fijn Lars.... rustig! (weet je nog wel laatst?... brrr) Je lijkt alweer iets te hebben overwonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Of de voorpret. #omdenken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 je bent de angst voor de angst aangegaan Lars, en het viel mee morgen gaat (uiteindelijk) ook meevallen denk ik zo. En je moet/mag het nog wel aangaan. t komt wel goed jochie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Wat als ze daar blij met je zijn? Wat als je op termijn vriendschappen weet op te bouwen? Wat als je een plezierige daginvulling weet te vinden? Wat als ze daar op zaterdag taart bij de koffie hebben? Sterkte man, het valt echt niet mee, maar probeer open te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Wat als..... Quinn is me net voor! In je kracht gaan staan? Geloven in jouw uniek-zijn? ai-ai die toekomst-angsten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ha Lars, ik wens je veel sterkte. Mijn moeder zei vaak: De mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest, Maar dat nooit op komt dagen. Zo heeft hij meer te dragen Dan God te dragen geeft. Ja, ja, dacht ik dan, het zal wel Eef123 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Sja...wat als? O, die ken ik ook. Lieve Lars...laat het maar gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Lars, ik ben pas tegen het eind van dit verhaal hier opgeduikeld en volg je sindsdien met bewondering. Het kan alleen maar verder in de opgaande lijn. Beneden ben je al lang genoeg geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Hugs and high five bro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 wow Lars!♥ Ik wist van je moeilijke start hier, maar dat het zo erg was, daar wist ik niet van. Wat een kracht en overlevingsdrang heb jij. Jij gaat het redden man. en een standbeeld voor Hutt♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Voor jou en Hut. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Jee Lars....ik ben sprakeloos. (eventjes) Sita2 en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 De eerste horde is genomen. Rustig aan eerst maar inderdaad. In elk geval heb je een met liefde opgemaakt bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 klinkt niet verkeerd Lars welkom in je nieuwe home (voorlopig) met sleutel en sanitair privacy ook dus. Hoop dat je je er snel thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Klinkt niet slecht, Lars. Internettoegang ook in orde kennelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Welkom op je nieuwe plek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Veel geluk op je nieuw plek. Maak er wat van lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Knap hoor Lars. Hopelijk zit er zomaar een fijn iemand in die woonkamer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 O Lars dus het is al zover!! Een heel goede start gewenst voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Spannend!!! Dank je wel voor je mooie 'afsluiting'-start verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Ja, wennen mag natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je je alleen voelt. Rotgevoel. Ik hoop dat je straks toch een goede nacht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Respect Lars, goed gedaan... geef jezelf de tijd om te wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Welterusten Lars, eerste nacht is altijd onwennig, is niet erg. Sterkte vannacht, morgen lijkt het weer een stukje gemakkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Heb je je matje meegenomen Lars?en anders moet je ons er virtueel maar bij denken, of slaap je dan helemaal niet meer? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Jeetje Lars, heftig hoor. Jij vindt het zelf waarschijnlijk niet, maar ik vind je heel dapper. Je hebt al zoveel meegemaakt het afgelopen jaar en toch heb je niet opgegeven. Daar heb ik veel respect voor. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden