Sita2 Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Lieve Lars, ik snap het wel dat je er niet trots op bent. Denk ik. Heb je het gevoel dat ''de opname'' dat heeft gedaan? Hoe het ook zij, ik vind het naar voor je. Ook dat je zo down en alleen bent. In mijn gedachte bij je, voor wat het waard is (niet negatief bedoeld!) Liefs Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Hé jongen, je kunt het niet afdwingen, maar misschien wel objectief bekijken. Vijf maanden niet gedronken betekent vijf maanden geen duffe kop van de drank, geen kater, geen stress over lege flessen. Idee om gericht op zoek te gaan naar dingen waar je blij van wordt? Tekenen bijvoorbeeld? Enne, er is niks mis met een eenling zijn hè, zolang je dat bent omdat je het wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Niet alles weer tegelijk willen aanpakken en moeten kunnen. Eenling zijn heeft voordelen... en vriendschappen maken kost ook tijd. Rustig bouwen aan een nieuw zelfvertrouwen en in een nieuwe omgeving. Kleine pleziertjes? Kies mooie dekbedden, kopjes e.d. een fijne stoel misschien. Het gevoel "verheugen op iets" ken je wel toch?... valt in die categorie. Geen zin in vervangen door verheugen? (jaja anderen weten het beter he. Bah) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 meerdere soorten, meerdere werkwijzen Nodig hebben is trouwens niet hetzelfde als verslaafd zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Je had één grote vriend, schrijf je toch? Dat betekent wel dat je vriendschap hebt/kent/voelt. En hier op het forum ben je nou ook niet bepaald autistisch. Je weet altijd hoe het met iedereen gaat, geeft knipoogjes, schouderklopjes, tips enzovoort, precies op de goeie momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Onderschat jezelf niet Lars. Weet je nog die mail van gisteren? Dat dus. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Nou, mooie grote vriend was dat. Die kun je dan maar beter kwijt zijn. En inderdaad, onderschat jezelf niet. Ik vind je altijd meelevend en je hebt humor. Af en toe wat grof in de mond en opstandig maar niemand is perfect:-) Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Op pammen heb ik het niet Lars. Heb er grote ellende van zien komen. En jij voelt 'm ook, lees is. Kiek uut. Er zijn veel mensen die helemaal niet op zoek zijn naar een flitsende, alles op een rij hebbende, zelfverzekerde en vlot pratende persoon als vriend. Persoonlijk houd ik meer van mensen die niet zo zijn. Rafelranden welkom. Die naar zichzelf durven kijken, en bij wie ik mezelf kan zijn. Onderschat jezelf hierin niet. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Wellicht was je een 'uitdaging' voor haar Lars... En uitdagingen zijn leuk, daar leer je van, die zetten je aan tot anders denken, uit je comfortzone. En uitdagingen zijn soms ook héééél spannend. Jij hebt er ook nog een aantal voor de boeg...uitdagingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 (bewerkt) Lars, een klik is een klik, waarom buig je het naar 'vast niet omdat ik leuk ben'? Ik vind je een heel prettig persoon, ik mis je als je er niet bent en ik fleur op van je humor. Zo! 25 november 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Gaan we daten Eef? Nou Lars, het is dat ik al bezet ben maar anders.... ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Omdat ik meer dan 50 jaar heb gehoord dat ik niets kan dat ik niet deug denk ik. Ga je in geloven. Dat ja. Pijnlijk hè? Raar ook dat je bij anderen altijd wel ziet dat die gedachte onjuist is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 tijd voor dus Lars (time out) rust, de rest komt later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Succes vandaag, zeg maar vaak ja tegen die meiden vandaag bij het shoppen. Niet omdat ze er meer verstand van hebben, maar omdat ze dat leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Een goede dag gewenst, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Succes vandaag Lars, zal wel druk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Geniet van die taart Lars, taart is goed, taart is terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 je hebt het eerste pashokje nu misschien al overleefd Lars. Tijd voor taart dus, karamel schijnt erg lekker te zijn weet Soothe Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Rustig aan Lars. Durf je aan dochters aan te geven als het teveel wordt? Koffie en taart klinken als een prima start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Ik vind hem vet, dame haar eerste auto. Goeie dag gehad? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Tevreden is een prettige gemoedstoestand. Goed gegaan joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Aaaaaah Coole auto Lars! En super fijn dat je dag oké was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Wat een hoopvol teken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Lars!!! Wat ontzettend fijn, man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Klinkt erg sterk. Ik wens je een heel fijn weekend verder, waar je altijd met trots op terug kan blijven kijken. Toen vond ik eindelijk rust, herinner je je dan weer. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden