Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Blij dat Odie niet veel geeft om vuurwerk, maar ze heeft er ook al velen meegemaakt.

Ik probeer op tijd te slapen, zoals elke avond. Zal wel even wakker worden, maar slaap zo weer door.

Geplaatst

......Effe boelveel aan mezelf werken denk ik. En dan kom ik wel weer en dan hoop ik geen enkele bekende meer te zien en dat iedereen het goed gaat.

De ervaring heeft me geleerd dat je wat mij betreft dan kunt wegblijven tot St. Juttemis.. ;)

Zit hier verdorie al bijna tien jaar...

Geplaatst

Nu en dan iets gelezen de afgelopen dagen; geen tijd of trek gehad om te reageren. :(

Ik wil alleen eenieder een goed uiteinde wensen

enne dat feessie kan heul goed zonder A !! Dus hou het begin ook netjes droog!

Hoop dat niemand zich hier bezwaard voelt en alles nuchter zal doorstaan.

Ben dus benieuwd hoe de arrenslee terug komt: hopelijk met iedereen er nog op. :)

En wat alle goede voornemens betreft: we spreken elkaar hoop ik in het nieuwe jaar weer!

Veel plezier!! :musicnote: :musicnote: :musicnote:

Geplaatst

Hallo,

Op oudejaarsavond denk ik terug aan de tijd, dat ik nog dronk. Inmiddels negen en half jaar geleden. Dus dit wordt mijn tiende alcohol vrije oudejaarsavond. En wat ben ik blij, dat het nog steeds zo is.

Ik wens dit jullie ook allemaal toe. En wens jullie sterkte toe om dit voor elkaar te krijgen. Ik dacht altijd dit gaat me nooit lukken,maar toch is het gelukt. En dit is nog steeds het beste wat me is overkomen. Geen alcohol, HET IS UIT MIJN SYSTEEM>

Een fijne avond :)  ferry.

Geplaatst

Ik heb ook een oudjaars lot. Dat doe ik ieder jaar. Stiekum. Stiekum omdat ik denk dat het niet uit maakt of ik 30 miljoen win of 25 miljoen. Dan heb ik dus 5 miljoen om uit te delen. En dan wil ik niet dat er aan me getrokken wordt terwijl ik nadenk over de juiste verdeling. Daarom stiekum.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...