tomtom2 Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goedemorgen allen, twee keer op rij het dagforum begonnen, zijn er er geen zieke honden, katten of kids meer :-) een mooie dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goedemorgen frummers. Buiten is het donker, het regent, het is koud. Nou... koud.... Binnen branden de lichtjes en is het lekker warm. EN daar staan koffie en thee al klaar. Laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goedemorgen. Effe een bakkie van Yvon voordat ik mijn administratie induik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goedemorgen allen. Dagpact: jowan Lila leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Morgu dames... ... wat kan het toch heerlijk zijn s' morgens lekker op je gemakje een bakje, en dan nog een bakje en dan op je gemakje aan de slag... Niet hoeven rennen...heerlijk. Werkt wel verslavend geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 goedemorgen iedereen Als ik wakker word, dan komt de kat mij goedemorgen zeggen. En dan knuffel ik hem 5 minuten en wordt intussen langzaam wakkerder. Na die 5 minuten sta ik op en zet ik eerst een bakkie koffie. Tenzij ik te laat wakker word, dan maakt de kat ontzettend veel lawaai en eist hij zijn hapje op. Heel irritant. En het meest irritant is, dat hij weet wat ik irritant vind. Dus liever een uur eerder naar bed, en op tijd rustig wakker worden. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goedemorgen.. Bizar zacht buiten voor de tijd van het jaar.... Witte kerst zal het niet worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 goeiemorgen frummers, ik reken me rot 's avonds om de wekker zo laat mogelijk te horen en dan word ik meestal 5 min. eerder tevreden wakker. Maar moet me soms wel haasten. Vandaag op mn gemak ontbijten en dan pas de regen in om te fietsen met maatje.jakjak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goedemorgen allen. Dagpact: jowan Lila leila Meya Maandag geen klap uitgevoerd en gisteren ook niet, wel al wat kwakkelig gevoel. Vandaag wakker met buikpijn, keelpijn en hoofdpijn. Ziek dus. Zo zonde dat ik me in aanloop naar ziek zijn altijd zo schuldig voel om mijn gebrek aan energie. Vanmiddag beloofd vuur te maken bij de kerstuitvoeringen op school. Ga ik toch doen. @An, hoe ist met jou? Heb niet teruggelezen maar volgens mij heb je geen gemakkelijke week tot dusverre. Hang in there. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goede morgen, Beetje triestig hier omdat ons geadopteerde hondje het niet heeft gered. Maar ondertussen ook al weer bezig met een ander. Life goes on. Zelfs als je niet drinkt. Het wordt er niet per sé makkelijker door, wel waardevoller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goeiemorgen allen Hoe gaat het in de ziekenboeg? Snel beter worden zo voor de kerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 (bewerkt) Wijffie, tops! Groetnis, Haddock. 16 december 2015 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 (bewerkt) Knap hoor Kohtje dat je je gelijk weer richt op een ander hondje. Triest maar het diertje weet nu ook wat het is om liefdevol opgevangen te worden. Dat is het belangrijkste. Hoop dat je heel gauw slaagt met een ander hondje en dat we misschien heel gauw een foto kunnen zien. Succes met je zoektocht. Moghu Had. 16 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Moghu Dames, goed te zien dat jullie nog in goede orde zijn! Deze ouwe gaat echter wel bedwaarts, heeft net z'n laatste nachtdienst achter de rug (nou ja, net?) en was even online bezig met z'n nieuwe autootje. Niks geen 14%, maar meer dan 300 peekah, nou kennut nog.... Devermoeidedoorzetter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Iets te lezen:http://lef-magazine.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Onzekerheid...niet fijn Ken het...doet veel met gevoelens Rottige is..in het leven is niks zeker. Goed dat je de touwtjes weer in handen neemt. Frank voegt niks toe...ook niet bij onzekerheid. Succes Ok Hut, tijd om ons nu eens echt inzicht te geven in je leven. Wie is Frank? huttula en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Fijn wijfie, dat je je eigen rust ook kan nemen! Heb net een enquette gedaan en mag lekker met een vvvbon op stap. Leuk is zoiets ... en het wordt vast een... boek! lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Deze ouwe gaat echter wel bedwaarts, heeft net z'n laatste nachtdienst achter de rug (nou ja, net?) en was even online bezig met z'n nieuwe autootje.Niks geen 14%, maar meer dan 300 peekah, nou kennut nog.... Wat is het voor een autootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 @wijffie: Sluit me aan bij Agnieta en MG mits jij dat zelf opbrengt. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Ikzelf zou het ook doen Wijfie. Als iemand komt te overlijden gaat dat voor al het andere. En zo kan J. zijn leven goed af gaan sluiten, en heeft dan de rust die hij nodig heeft. En inderdaad dit is iets tussen vader en zoon. Z'n ex hoeft er niet bij te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Ik ga zometeen te voet voor een flinke wandeling onderweg naar een NA bijeenkomst. Naar verluidt viert er iemand zijn driejarige nuchterheid, altijd een mooie gebeurtenis. Heb het goed hier en maak geen ruzie als ik er niet ben. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden