bolletje Geplaatst 16 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Goeie morgen kanjers, Ha weer twee mensen erbij. Welkom Skip en Elma. Zoek maar ergens een plaatsje uit hoor, er is nog genoeg plek. Nanc. fijn dat je naast me komt zitten, dan kan ik ff naar de wc. als dat nodig is, en kan jij de teugels strak houden. Dadelijk vertrekken we via Lódz naar Warszawa en als het allemaal zo gaat als nu dan kunnen we morgen in Rusland zijn. We gaan lekker snel mensen. En we hebben nog geen reiszieke dieren of mensen gehad. Heerlijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Mjammie, erwtensoep voor ontbijt. Ik heb die Fransen nooit begrepen met hun croissantje en hun kopje koffie. Doe mij maar een stevige hap. Als we de komende dagen een keer ergens een dagje blijven bak ik brood en maak ik een grote pan borsj. Ik weet dat we niet te veel spullen mee mochten nemen maar ik heb stiekum een potje zuurdesem meegesmokkeld. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Och, als die rendieren vijfendertig mensen met bagage weten voort te trekken dan kan zo'n potje zuurdesem d'r nog wel bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Njam njam, borsj. Rusland… ik zie nu al uit naar de blini met zalm! Mmmm…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Gaan we ook naar St Peterburg? Ik heb wat met die plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 En dan via Huttula (FIN) naar de noordpool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Ja maar natuurlijk kunnen we dat Hut. Gaan we 's avonds even gebouwen bekijken. Die zijn dan verlicht. Een prachtig schouwspel. Wel warm kleden hoor want het is daar altijd verrekte koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Ik vind dit toch wel echt geweldig hoor mensen ! Wat een mega-lange lijst! (En wat een fantasie hebben we met z'n allen he ) Monster en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 http://i1369.photobucket.com/albums/ag240/bollje1000/SAM_0104_zps040uhzht.jpg Dit is een van mijn hondjes die ook mee is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 zo die kar wordt steeds voller, bungel er samen met vlok nog lekker achteraan. pas op dat er niemand afvalt he, hou elkaar in de gaten, want jullie slingeren nogal in de bochten en nee dat komt eens niet van de...... ik pak even een lekkere kop humpkessoep, jammie. vlok ook een kommetje? gezellie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 alweer plaspauze? gelukkig bijna aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goeie morgen kerstfeestgangers. We zijn vannacht al in St. Petersburg aangekomen. Rudolf heeft met al z'n maatjes de hele nacht doorgevlogen dus is best wel moe. Nou ze kunnen nu rustigaan doen want we hebben vandaag best wel veel te doen. Ik heb een stedentrip georganiseerd en dat wordt genieten mensen. We gaan naar het Alexander Nevski klooster, Aurora Museum en het Winterpaleis. Dat laatste daar verheug ik me op. Vanmiddag een typisch Russisch diner, en dan kunnen we er weer tegenaan mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 ik heb nog nooit zo'n goeie en leuke reisleidster gehad♥ eerst de benen strekken maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Jane Hub als we allemaal knoflook gegeten hebben, meuren we allemaal uit onze strot dus ruiken we het niet van elkaar. Ik heb voor alle zekerheid geurkaarsjes mee genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ja Hub. Als we alc. vrij door de kerst en het nieuwjaar willen komen, moeten we het gelijk goed aan pakken. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Bolletje, volgens mij breng jij in de praktijk waar MijnGerrit vaak over schrijft: een plan maken, je daar aan houden waardoor je letterlijk houvast hebt. Dit soort acties móeten wel werken, anders had ik er wel nadelen over gelezen. Zo ben ik blij dat ik af en toe even in het gangpad mag zitten; minder uitzicht maar meer houvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Kerstdiner en kerstlunch overleefd en droog gehouden. Ik had mijn eigen 0.0 wijn mee, de witte, die vind ik erg lekker! En triggert mij in het geheel niet. Mooi, nu weer op de slee en voor aanstaande zaterdag( alweer borrel plus diner) weer een plan trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Waarom die wijn mee?? Omdat ik niet van frisdrank hou en er gewoon zin in had. 0.0 dan, he..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Mooi eigenlijk, dat ik dat nu zo zeggen kan, zin in iets niet- alcoholisch. Grinnik. huttula en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) We houden je vast Monster. Voel je je wat wankel dan? Nancy goed gedaan jochie. Nou dames en heren vandaag hebben we een hele mooie rit voor de boeg. Dadelijk als iedereen klaar is met zichzelf poetsen, hondjes uitlaten, katten en guppies eten geven, vertrekken we richting Syktyvkar. Het is ook daar erg mooi mensen dus hebben we daar even een stopje, Dan vertrekken we richting Salekhard en gaan met de boot over een meertje. Een tochtje van een uurtje of 5 dus genieten. Het is windstil dus geen last van zeeziekte. En als we het dan halen, richting Novyy Urengoy. Daar hebben we een paar Yurts tot onze beschikking. We worden ontvangen door de man die die dingen verhuurd, en krijgen de echte yakmelk te drinken. Mensen we gaan er weer voor hé? 18 december 2015 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Jazeker gaan we er voor Bol! Heerlijk, jouw beeldende beschrijvingen van onze reis. Maarreuh, vind wel dat die Yak even van te voren gedoucht moet worden voor ik de melk hoef..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Indi dat beest is in de rui hoor. Ja en die Rusjes nemen het niet zo nauw vooral de Mongolen. Er is daar weinig of geen water dus wassen kunnen ze die dieren ook niet. Wat zal dat een partij stinken in die Yurts zeg. Gelukkig van die geurkaasjes hé Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 In de rui..... Harige melk?? Bleugh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Wijfie we zitten al in Rusland hoor maak ik kan me voorstellen dat je dat, door al die drukte, niet helemaal mee gekregen hebt. En dat geeft helemaal niets. En natuurlijk is er ook plek voor jouw trouwe viervoeter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Ik sta ergens te liften langs de kant in de sneeuw.. Best koud, hoop jullie snel te zien! (Je kunt me herkennen aan die rode kerstmuts en klappertandjes) Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden