Gast Vlok Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemorgen allemaal! Weer iets te vroeg wakker. Maar eigenlijk ook wel lekker. Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Doe mij vandaag maar chocomelk met pepernoten ipv koffie. Fijne Sinterklaas voor wie het viert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Al om kwart voor vijf wakker, beetje vroeg voor de vrije zaterdag.... Maar goed, lekker lange dag dus dan. Koffie en thee staan klaar innmiddels. 5 december 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemorgen iedereen. Gezin nog op bed zelf even aflevering gemist kijken : THE hunt wat een serie lekker bakkie er bij. Fijne zaterdag :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Jij ook een fijne zaterdag Cas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goede morgen, veel te korte nacht, maar had ook niet anders verwacht. Bij deze een sint ontbijt, hopelijk ben ik nog op tijd. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goeie morgen allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemorgen, Rijmen kan ik niet. Dat laat ik over aan zwarte piet. Maar geef mij een lekkere bak koffie en zo'n goudbruin croissantje, En ik geniet. mark, smart en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 goedemorgen allemaal Ik ben nu bezig met het leggen van laminaat. Die ik 5 jaar geleden al had gekocht, maar nooit had gelegd vanwege het drinken. Sinterklaasdag wordt gevuld met herrie van een zaagmachine. jowan, Meya, tomtom2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 (bewerkt) met de kus-Pietgoeiemorgen frummers shoot Plof, daar gaat mijn rijm met Blondie waar ik de hele nacht op heb liggen broeden U wordt bedankt, U kunt wel gaan nee hoor blijf maar, ik ga strakjes zelf Ik heb de marktplaats-piet laten bieden op een extra bon voor de sauna 5 december 2015 bewerkt door lady jane jowan, Mai en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemorgen allemaal! De bomen zijn inmiddels kaal. De erwtensoep met worst is gekookt, Mijn kacheltje opgestookt. 24 uur duurt deze dag. En ik raak dit keer niet van slag. Om de eenvoudige rede, Drank is voor mij verleden. Ik gun iedereen een heerlijke dag, Waar je van alles mag. Als je die eerste maar laat staan, Dan zal alles zeker goed gaan. kruidenthee67, plof, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Lila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 goedendag lekkere actieve zaterdag tegemoet, Dagpact: jowan LilaMeya leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemorgen, wat staan jullie allemaal vroeg op zeg... "Op alles rijmt wel iets, behalve op fiets, op fiets rijmt niets" Zo, mijn duit in het zakje. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goeiemorgen/middag Gezellige 5 december gewenst! Doe er zelf 0,0 aan. Ga nog wel even naar Tuinland om leuke kerstfrutsels te halen. Heb van die leuke bollen gezien met lichtje erin. Heul sfeervol. Leuk als klein cadootje. Dag 12 gaat in. Ik begin nu verwerkingsachtige zaken te dromen.... ben ze van schrik vergeten maar hoop dat het werk zich verder onbewust zal voltooien... Ik rijd straks weer naar mijn ex, samen eten. Morgen werken. Fijne dag allen Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goeie vandaag allemaal Hoe gaat het Wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Is het hospital ver weg wijfie? Op zich lijkt het me goed voor hem maar ook fijn dat je er snel en veel kunt zijn Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Wijfie: denk ook aan je eigen rust hoor! Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Wijfie soms zijn mensen echt zo versleten dat het gewoon niet mogelijk is om ze nog een beetje op te lappen, zeker als de persoon zelf ook niet meer wil. Dan is het onmenselijk, hoe goed bedoeld ook, om nog te gaan proberen het leven en lijden te rekken. De verpleging heeft al vaker gezien dat mensen het vechten en de moed opgeven. Probeer de situatie te accepteren meis, hoe moeilijk dat ook is. Als de persoon zelf niet meer wil, en weigert te eten, zijn dat meestal geen goeie vooruitzichten. Hij voelt dit zelf het beste aan. Ben er voor hem maar ga hem niet dwingen te eten. Gewoon bij hem zitten probeer rustig te zijn, des te prettiger is het voor hem. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Moeilijk, Wijfie. Mensen kunnen soms opknappen van sondevoeding, maar ik heb ook de andere kant van dichtbij gezien. Onder druk van familie toch sonde erin. Akelig om te zien wat dat met een lichaam doet dat het vocht niet meer kwijt kan. Man en ik hebben beloofd elkaar dat nooit aan te doen, tenzij we nog goede vooruitzichten hebben en we tijdelijk niet zelf lichamelijk in staat zijn om te eten. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goedemiddag allemaal, ik ga zo maar eens de tuin in, mag je de kerstboom al versieren?:-). Ik ga het stiekem toch nu al doen, maar dan wel de buiten kerstboom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ja precies Sowhat. Er waren toch hele tijden dat je het echt niet meer zag zitten Wijfie, weg wilde, op vakantie wilde, niet meer thuis willen zijn, alles was je teveel. Dat je hem dan nu thuis wilt hebben klinkt dan toch wat tegenstrijdig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Heb gefaald....dit soort feestdagen even te veel...confronterend...eenzaamheid voert de boventoon...is geen excuus maar ik heb gedronken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden