basta Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Ze slaapt. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Oh dat klopt Quinn! Dat afvlakken van de griep. Goed geschoten zeg... ik voel me al een week lang een soort van zak aardappelen, daar zit ook geen verstand in. Pff. En traag zeg..... R stopt me virtueel elke dag onder mijn dekentje, dat is wel lief. We bellen veel en als ik beter ben komt ie hier. Maar eerst moet ik dan wel van mijn aardappelhoofd af zijn. Weinig lol aan mezelf nu, maar ik denk dat dat wel weer gaat komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Oooh ja balen zeg Beterschap!!!!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Beterschap smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Volg op afstand....beterschap! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 beterschap Smart Er komen écht weer andere dagen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 Hoe is het Smart? Nog ziek? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Smaaa-hart! Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Hoe is het met je? Nog ziek of de afspraak dat R komt al gemaakt? Hoop dat het goed met je gaat smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 We missen je!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Ik ben er, maar er is nog weinig energie. R noemt ons al: twee gedeukte vogeltjes wat ik wel een lollige beeldspraak vind. Het is erg fijn om dagelijks veel contact met hem te hebben; ben benieuwd naar de eerste telefoonrekening en nog een paar dagen en dan komt hij hier! Ik vind het erg vervelend dat de griep me zo heeft onderuitgehaald; het tastte mijn stemming aan: wat is het toch belangrijk voor een mens dat ie kan functioneren! Het hele idee dat ik straks mag werken is al een oppepper... gewoon weer mee te gaan doen! Wat is het toch kwetsbaar al met al... De yoga ging goed woensdag en gister had ik de laatste emdr sessie. Ik pakte een zonnebankje, ook al als oppepper. En nu dus maar weer 'den borst vooruit' !! Vervelend is dat ik daarstraks dacht een oppepper nodig te hebben in de vorm van wijn of een borrel. Zoals ik er vroeger de moeheid of stress mee verdreef. Dat is natuurlijk voor de gek houderij..... I know... En eigenlijk.... de gedachte aan drank komt weinig voorbij, ik mag niet klagen met hoe dat gaat. De dagen zonder gaan wonderwel voorbij...., ik slaap goed, maar nu zou ik me graag weer energiek willen voelen. Ik ga in 4 dagen 3x werken en verwacht dat ik dan mijn conditie weer wat terug zal hebben. Sjonge, alleen dit stukje typen is al moeizaam.... laat de lente maar komen... Jannigje, Singbluesilver en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Aaah das lief ja, 'twee gedeukte vogeltjes' ^^ Heftig griepje hoor hoop dat je je snel beter voelt!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Klinkt allemaal super smart! Op de griep na dan natuurlijk smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Leuk Smart, dat je het zo gezellig (favoriete woord van Lieve) hebt met R. Drank is geen oppepper maar een neerpepper, niet doen hoor! (says who...) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ja, zoekende naar een oppepper, denkende over.... het is flauwekul natuurlijk, maar de gedachte was er wel! Beetje graving wellicht? Of toch gewoon het verlangen me beter te willen voelen; dat klinkt meer legitiem... Even toch maar wat anders zien te vinden om me beter te voelen. Het was al fijn dat ik gisteren weer functioneerde op het werk! Goh... als ik toch terug denk aan een paar maanden geleden... en hoeveel spanning er was mbt werk. Dat was echt niet normaal meer. Niet te hanteren emoties. Het is echt veel makkelijker nu en ik weet zeker dat het te maken heeft (ook met wennen) met niet meer te drinken; het geknaag en schuldgevoel is weg. En gelukkig de griep nu ook! Nee Bas, op neerpeppers zitten we niet te wachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Fijn dat de griep nu ook weg is Smart Je bent hopenlijk vrij vandaag? Of moet je werken? Hier schijnt de zon ik hoop bij jou ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ik was vrij Vasja, heerlijk met dit weer! (en jij, was je ook vrij?) In plaats van een wandeling heb ik hier de tuin aangepakt. De zon was er maar eventjes, maar toch... ik geniet altijd van het tuinwerk, lekker fysiek bezig en met mooie resultaten (al is het nog vroeg in het jaar). Ik heb nog een lelijke hoest. Tegen beter weten in hoop ik dat die ook nog verdwijnt... (roker he... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Ja hoor, bericht weg, plaatje weg. . Gggggrrrrr. Oke, adem in......adem uit. 18 februari 2017 bewerkt door Jannigje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Op 18-2-2017 om 12:20 zei smart: Het is echt veel makkelijker nu en ik weet zeker dat het te maken heeft (ook met wennen) met niet meer te drinken; het geknaag en schuldgevoel is weg. Hoi Smart! Ik vind bovenstaande erg treffend. Ik lees hier en daar dat het leven niet leuker wordt als je stopt met drinken maar wel hanteerbaarder. Maar ik vind het wel degelijk een stuk leuker zonder het geknaag van dat schuldgevoel en het op mezelf neerkijken! Bedankt voor het onder woorden brengen! Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Smart, wat is het fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat. Zaterdag was inderdaad een mooie dag om in de tuin bezig te zijn, het leek wel voorjaar! Wat ga jij goed zeg. Wat ben ik je dankbaar voor hoe jij het verwoordt. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Hee Monster: kon je alweer op je monster weg? Fijn he, dat we die kant weer opgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 vanmiddag nog even in de tuin geweest om te kijken of de blauwe druifjes al op komen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 Ha Smart, ben je ontgriept? En is R nou geweest? Hoe gaat het, kortom? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 (bewerkt) Uche uche, ze hoest nog vervelend soms. R is er sinds gisteren; het is een intensieve man vol verhalen. Ik vind het reuze gezellig, maar als ouwe vrijgezel is het ook wennen om weer iemand om je heen te hebben. Dat vraagt kortom om grenzen stellen, eigen ruimte houden en openheid. Erg boeiend, lief en leuk. Heb hem net kennis laten maken met VRIJ van Pauwels... van dat soort dingen dus. En veel kletsen ... enne verder zijn wij nog in de aftastende fase. Voorzichtig. Leuk dat je t vroeg. Niet drinken gaat gelukkig goed! 2 maart 2017 bewerkt door smart tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden