basta Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Ja hoor, Lars! Jij denkt zeker weer dat het alleen om het intellectuele contact gaat, hè? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Werkelijk, ga je hem morgen zien? Spannend !! Veel plezier, ik hoop dat je de click die je op afstand voelde ook voelt in er.kaars nabijheid. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Oew leuk!! Veel Plezier! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Het is opeens vandaag Smart. ❤ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Leren broekje, jurkje en gekleurde bandjes in mijn vlecht Stel je voor dat ik tegenval? hihi Maar wel lekker dat ik nuchter ben. Lange dag, met ook nog een etentje er achter aan. Van hem krijg ik een happy meal, de grapjas Over een uur de auto in en vanavond laat terug. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Spannend!!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Ja Lars, we zouden hem het liefst al gekeurd hebben. Alleen het beste en liefste voor onze Smart;-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Helemaal mee eens Lika. Met die keuring en natuurlijk ook met de resten je zin! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Tomtidomtidom.... Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Hahahahaha, leuk hier op mijn draadje zeg! He he, dat was me wat hoor: hartstikke leuk natuurlijk. Wat ontzettend jammer dat ik niet in details kan treden want dan viel er iets op te leuken hier dus tja...sja. Want het is echt wel een verhaal, ja... Twee uren gezellig aan de koffie gezeten en zitten kletsen..... nee, niks meer dan dat Lars Geen happy meal maar wel een blije ziel !! wordt vervolgd.... Verder weer veel wijn voorbij zien komen op het etentje later. Het verbaast me ergens dat ik er vrij makkelijk naar kijken kan. Maar verse jus leek me veel lekkerder. liefs smart Singbluesilver, Vol, basta en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Heel goed smart! Fijn deze positiviteit smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Fijn Smart. Zo leuk! En ook goed van die jus:-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 oh Smart, wat fantastisch om te lezen. Wat gunt iedereen jou dit geluk, en wat goed dat je het leven viert met jus. Heel blij voor jou. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Oe, een geslaagde date, gaaf! 't Is je van harte gegund. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Beterschap, Smart! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Ja beterschap! Ga je meneer binnenkort weer zien? Wonen jullie trouwens een beetje bij elkaar in de buurt? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 (bewerkt) Ik begin een beetje bang te worden voor een longontsteking; de eigen arts zit ver weg. Even denken hoe ik dat ga doen... Bedoeling is dat hij deze kant opkomt binnenkort. Veel bellen nu! Ik was opgestaan met koorts. Straks een douche (mag wel es...) en naar een dokter. En daarna veel slapen net als gisteren 2 maart 2017 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Linke soep, Smart! Kun je terecht bij een dokter? Wat zijn er ontzettend veel mensen ziek! Maar ja, de R zit in de maand, hè? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Toch de griep; het is een erg nare. Ik ben in tijden niet zo ziek geweest. Ik ben voornamelijk aan het slapen, dat vind ik ook zo gek: uurtje wakker en verder tukken. Het zij zo. Het is even een heel klein wereldje... Gisteren zat ik trouwens op de 4 weken droog! Gewoon maar doorgaan.... huttula en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Heel veel beterschap Smart!!! Gewoon maar doorgaan inderdaad smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Doorrrr Smart. Beterschap! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Vier weken, Smart... bij NA zou je dan nu een (oranje) sleutelhanger krijgen. Wat was ik blij toen ik die kreeg. Vooral ook het applausje bij het in ontvangst nemen... alsof ik iets gepresteerd had. En dat hád ik natuurlijk ook. Wat het extra speciaal maakte was het idee dat deze vier weken niet voelden als vier weken NIET, dan kan het nu wel weer een keer, maar als een veelbelovend opstapje naar twee maanden (wéér een sleutelhanger, een groene)... voor het eerst voelde die vier weken niet als iets wat ik ten lange leste had volgehouden om dan weer te kunnen gaan drinken maar als een waardevolle en substantiële opstap naar een alcoholloos (verder) leven. Op naar twee maanden.. wat je nu een maand lang kon, kun je nog een keer een maand lang. En het allerbelangrijkste om je voor de geest te houden: dag voor dag.. alleen vandaag niet. De rest is 'slechts' gevolg van... 10 februari 2017 bewerkt door Kohtje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Wat mooi, Kohtje! en betersmart! (Ging per ongeluk, Smart, maar ik laat het maar staan, het scheelt weer leestijd voor je moeie ogen) 10 februari 2017 bewerkt door basta smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Lief van jullie allemaal! oh, als die wensen nu maar hielpen..... snifsnif, het is nog niet voorbij. Overigens Koh, is het net alsof het mij werkelijk niets meer doet of interesseert. Alsof alcohol niet eens bestaat en er over praten enkel vervreemding oproept. (ik zal toch voor de zekerheid maar voorzichtig zijn) Ik ga nog maar es wat slapen zo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Griep doet ook nare, afvlakkende dingen met je. Alles okee met jouw R? Enne, beterschap. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden