plof Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Vandaag komt een vriendin op bezoek. Er bloeit iets op tussen ons. Daar moet ik wel heel erg aan wennen, want de enige relatie die ik had was met alcohol. En verder ben ik best graag op mijzelf. Maar goed, vandaag dus niet. Eerst maar eens een bakkie koffie. Fijne dag allemaal. lady jane, wimmelt, jowan en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goede morgen. Leuk nieuws Plof, geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goedemorgen, Mega verkouden hier bleh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goedemorgen frummers. Het is al licht En koffie en thee staan klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goeiemorgen allemaal Ploffie ❤️ Heel veel plezier vandaag. Is het een amoureus of een vriendschappelijk bloesempje? Wat het ook mag zijn of worden, het is vast een heel bijzonder iemand die jouw vertrouwen en aandacht verdient. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goeie zondaagmorgen. Dagpact:Meya jowan Laat het maar gewoon gebeuren, plof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goeie morgen kanjers Natuurlijk is dat wennen Ploffie, je bent al zo lang alleen, en dan is het niet makkelijk om een relatie te beginnen. Ik denk dat het mij niet meer lukt gewoon omdat alleen zijn veel beter bij me past. Ben een heel makkelijk iemand om mee samen te zijn, maar voor mijzelf nee, dan liever een latrelatie. Zo, gauw opschieten want..... ja hoor ik heb dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 hoop dat je een fijne dienst heb Bol. Plof, heeeel fijne dag wens ik je ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goedemorgen, Nog steeds barstende koppijn dus duik zo mijn bed weer in. Veel plezier Ploffie Toine, beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) Nog even slingers ophangen trouwens, zie dat Suikertje en Aicha jarig zijn. Suikertje, hoop dat het goed gaat met jou en met je kleine huisgenootje, van harte, en ik wens je een mooi nieuw levensjaar. Aicha, jij ook van harte meis, hoop dat met jou ook alles goed is? Al een hele poos niets van je gehoord, eigenlijk sinds je last van je hand kreeg... 22 november 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 goeie zonnige morgen frummers hier ook een beetje snotterig. Een mierzoete taart voor Suiker en Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Heb mij net met pijn in het hart ziek gemeld op het werk. Zat eraan te komen. Zit er volledig doorheen. Kan alleen nog maar janken. Waarom heb ik het nu weer zover laten komen? Wanneer leer ik het nu eens een keer... Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Oh Blondie toch hier ook maar even voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Helaas is het wel wat meer dan alleen migraine,lila Die rottige koppijn is slechts een uiting van dat ik mijzelf weer voorbij ben gelopen... niet geluisterd heb naar mijn lichaam. Duik mijn bedje in. Onder de dekens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goedemorgen beste mensen. Toine, Blondie, Jane beterschap. Plof, leuk man, geniet ervan. Kalm aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Ietjefietje, buiten dat het een lief gebaar van je zoontje is vind ik het een buitengewoon knappe tekening voor een zesjarige..veel details en mooie verhoudingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Alle tekeningen bewaren voor later, ietje. Dat is leuk als ie groot is. Gefeliciteerd suikertje en odie! Yo, 't is amoreus. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 En beterschap, blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Goedemiddag allemaal. Mijn zondagse ritueel weer gehad: eerst een ronde hardlopen en daarna naar de sportschool om nog even de sauna in te duiken. Min of meer een vast clubje mensen dat op zondag in de sauna is, wel gezellig. Ik merk dat ik er moeite mee heb dat ik daarna dan weer alleen thuis ben. Contrast tussen gezelligheid en de rest van de dag is dan heel groot. Verder niet echt iets in de planning voor vandaag. Ik moet een aantal dingen voor mijn opleiding doen, maar ik merk dat ik de concentratie niet zo heb. Toch maar proberen wat gedaan te krijgen, anders heb ik morgen weer spijt. Sluit me ook weer aan bij het Dagpact: MeyajowanLila ErikB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Even een heel klein powernapje wil nog wel eens het omschakelen vergemakkelijken, erikb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Dat wil jij niet weten......;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Ik vertel open dat ik de komende maanden droog sta. Als mensen doorvragen (gisteren avond nog) vertel ik dat ik vind dat ik te veel drink. En dat ik er bovendien nu van schrik dat het me moeite kost om niet te drinken. Reacties variëren van neutraal tot positief tot geïnteresseerd en 'dat zou ik niet kunnen'. HappyDays, lady jane en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Vlok, de mensen die weten dat ik alcoholist ben (en dat waren en zijn er veel, veel meer dan ik vroeger dacht..) maken er absoluut geen probleem van als ik zeg dat ik een colaatje wil. De mensen die me niet zo lang kennen dat ze kunnen weten dat ik alcoholist ben, vragen meestal niet verder als ik zeg dat ik geen alcohol wil maar een colaatje. En de mensen die me nog niet zo lang kennen dat ze kunnen weten dat ik alcoholist ben en wél vragen waarom ik geen alcohol wil, die zeg ik dat ik geen alcohol wil omdat ik alcoholist ben. Deze mensen kijken me even aan of ik maf ben en geven me vervolgens mijn gevraagde colaatje. Geen probleem.. ik ben de enige niet die geen alcohol drinkt, en ook bij lange na niet de enige die als alcoholist gestopt is met alcohol drinken. Schaamte staat herstel in de weg. Zolang ik aan m'n herstel werk hoef ik me niet te schamen. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden