Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
3 uur geleden zei Ververder:

Als je drinkt, is de motivatie om aan jezelf te werken laag. Als je niet drinkt weet je dat het zin heeft. Zoden aan de dijk zet. Het gaat om de spiraal naar beneden of naar boven.

Die neem  ik mee. Dank!

Geplaatst (bewerkt)

Kijk, dit geeft de burger moed!! Een mooi verhaal @Ververder

En vooral deze blijft bij mij resoneren: ''als je drinkt, is de motivatie om aan jezelf te werken laag. Als je niet drinkt weet je dat het zin heeft. Zoden aan de dijk zet. Het gaat om de spiraal naar beneden of naar boven. Zekers te weten.'' 

Edit: haha @Lika was me voor :)

:rose:

bewerkt door Morgon
Geplaatst (bewerkt)
Op 16-8-2018 om 09:28 zei Ververder:

[...] vandaag 3 jaar geleden gestopt ben. Tata... [...] Het kan dus wel! Mijn beste besluit ever (naast trouwen met mijn vrouw).[...]en succes allemaal! Onthou jezelf niet je beste besluit!  

Dank voor je opbeurende en motiverende bericht, @Ververder. Gefeliciteerd met (die eerste) drie jaar alcoholvrij.
Ik ben ruim tien jaar geleden gestopt en ervaar ook veel voordelen daarvan.
Je laat me echter twijfelen of het mijn beste besluit was. Om dat te kunnen beoordelen zal ik dan ook eerst nog met je vrouw moeten trouwen.
Mag dat, kan dat, zonder mijn eigen vrouw tekort te doen? :)

*Toevoeging: gefeliciteerd met (die eerste) vier jaar alcoholvrij inmiddels... :blush: Ik zit een beetje berichten door elkaar te halen...

bewerkt door Kohtje
  • 11 months later...
Geplaatst

VIJF JAAR! Morgen althans. Ik meld het maar even bijtijds, dan hebben jullie alle tijd om mijn te feliciteren ;). Eerlijk gezegd heb ik dit jaar 2 x een borrel gedronken - na de door van mijn vader en na zijn begrafenis - maar dat telt niet mee. Toch? Beste besluit ooit. Nooit makkelijk geweest - dat zal het ook altijd blijven, weet ik zeker - maar elke keer weet ik waarom ik het doe. Ben nog steeds trots op mezelf. Ook mooi meegenomen: ik krijg elk jaar een kadootje van mijn lieve vrouw. Met 5 jaar neem ik een een extra kadootje! Mannen blijven kindjes - zelfs als ze niet meer drinken :).

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...