eline Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ga zo jullie reacties nog eens rustig doorlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 in mijn optiek zijn de meeste nuchtere mensen juist fake. iemand die wat gedronken heeft, vertelt veel eerder de waarheid en zijn echte mening. zijn dan niet meer bang voor veroordeling en hebben schijt eraan wat andere mensen zeggen. het schiet natuurlijk allemaal niet op, maar dronken mensen laat wel vaak hun ware aard zien en nuchtere mensen verstoppen zich vaak, mijn kleine mening............ kom maar op ha.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 promoot zeker niet om te drinken, maar ga eens na als je met een groep mensen zit te praten, de 1 liegt nog harder dan de ander en niemand durft wat te zeggen "for the greater good" natuurlijk, want het mag niet ongezellig worden, wat het natuurlijk zeker al niet was. wanneer iemand dan wat teveel de waarheid spreekt laten ze hem links liggen, van ach ja hij heeft weer eens wat teveel gedronken, maar op de uitlatingen wordt natuurlijk niet ingegaan, want het was toch echt een beetje de waarheid en dat komt hard aan, dus zwijgen as usual.. mijn conclusie, drinken schiet niet op, maar er zijn maar weinig mensen die echt hun zelf zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Toen ik mijn vrouw leerde kennen, dronk ik al flink en dat is in de loop van de jaren alleen maar meer geworden. Je zou kunnen zeggen dat zij mij niet kent zonder drank in mijn lijf. Nu ik niet meer drink eb ik aan het veranderen. Er is al veel veranderd en dat gaat nog steeds door. De meeste veranderingen komen onze relatie ten goede. Sommige dingen maken die wat lastiger. We gaan zien waar we uitkomen. Ik wil me best aanpassen, maar ga wel door. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Kwam die uitdrukking "zeepneuzen" van jou, Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 klopt kohtje... ben er zelf ook 1 hoor.... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 ik denk dat het mooie is van echte vrienden, dat het niet uit maakt of je de waarheid spreekt of niet , doet er niet toe, je bent er voor elkaar en je begrijpt elkaar, je hoeft diegene dan niet voor het blok te zetten, dat is een beetje houden van. je weet wel beter maar waarom een discussie aangaan. dat is met vreemden een ander verhaal en dan kom je weer op het verhaal, van praten met anderen over koetjes en kalfjes, ik kan dat gewoon niet. volgens mij ben ik met mijzelf in discussie, zeer tegenstrijdig. even een praatje en luchtig praten over dingen is voor mij zeer moeilijk, verbind overal conclusies aan, terwijl de tegen partij denkt, och was even gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Agnieta hij mag geen blok aan mijn been worden. Heeft echt te maken met mijn ontwikkeling en groei. Hij moet mij de vrijheid daarin geven..gunnen. Ik zit er ook heel maakelijk in Hij groeit niet mee wat ik ook niet van hem kan verwachten. Het is een trouwe hond maar als hij het beter kan krijgen moet hij het vooral niet laten. Jaloers hoef ik niet te wezen Wat ik wel uit jou verhaal lees. Waarom zou jou man niet eerlijk zijn.. Is er een reden voor.. Of zijn het je gedachten .. ik kijk bijna geen tv meer..kan ik hem dat verbieden omdat ik dit niet meer doe? Kon er voorheen boos om worden..dan word het een blok aan mijn been. Dus ja ik moet hem ook vrijlaten ondanks hoe ik er over denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) . 15 augustus 2015 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Soms moet je het verleden laten rusten...anders kom je nooit verder. Zo werkt het bij mij Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hier bbknoeien...fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) Eet smakelijk dan Sowhat Roti kip hier. Mijn luie zweet is weer uitgezweten na uur in de keuken. 11 augustus 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Eerst wafel met aardbeien en slagroom Later bbq aan denk ik Kinderloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Tomatengroentesoep met stokbrood en kruidensmeersel. Voor de liefhebbers pannenkoeken met of zonder rozijnen, en zelfgemaakte bramenjam...vanochtend een mooie plek gevonden en twee kilo geplukt Smakelijk! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hier een prakkie van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Gegrilde kalkoenfilet, couscous en een salade met wasabi rucola, tomaatjes en mozzarella afgemaakt met een basilicum olijfolie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Vanavond AA meeting, zin in. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) Hallo Ik denk wasabi door de rucola (whaa) maar zie dat H.A. een nieuwe, pittige variant verkoopt Smakelijk! Vanmiddag in de stad een broodje bakkeljauw gehad En straks pasta met tonijn... 11 augustus 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Thuis, Klaar met werken. rijst,komkommer,roerbakgroenten met kip en kerrysaus Het regent hier ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 En dan nu bbq Met veeeeel knoflook in de saus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 ik vind An dr menu het meest voedend haha. Hier hamburgers later de bloemkool of sla wel nu even niets meer. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Vandaag ben ik bij de bedrijfsarts geweest. Vanaf volgende week ga ik 3 ochtenden werken. Rustig beginnen met steeds een dag ertussen. Ik heb er veel zin in maar kijk er ook wel wat tegen op. We gaan het zien! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Over drank en relaties... De enkele keer dat ik in een relatie terecht ben gekomen zonder hulp van alcohol zijn op één hand te tellen en was ergens rond mijn 19e voor het laatst. Het feit dat ik nuchter heel veel moeite heb met praten over koetjes en kalfjes (dank Toine, heel herkenbaar) en het feit dat ik me dan zo bewust ben van mijn onzekerheden, staan me op dat gebied ontzettend in de weg. Dat is altijd zo geweest. Ik leerde meisjes/vrouwen kennen in beschonken toestand, het eerste contact verliep dan heel soepel en ik was een echte charmeur. Als vervolgens het begin gemaakt was, leerden ze me langzaam ook nuchter kennen. Sommigen vonden dat ook nog leuk genoeg en zo had ik weer een relatie. Ook mijn huidige vriendin heb ik zo leren kennen. Ze dronk destijds zelf ook behoorlijk. Ze drinkt nu al jaren nauwelijks en dat heeft ervoor gezorgd dat we elkaar opnieuw moesten leren kennen. Nu drink ik ook niet en geldt dat opnieuw. Is dat moeilijk? Ja, behoorlijk! Zeker deze keer. Ik heb natuurlijk de afgelopen tijd alles wat goed was aan onze relatie stuk gemaakt. We moeten weer helemaal opnieuw uitvinden of wij, na al die ellende, en allebei nuchter, nog wel zo'n goede match zijn. Heel spannend, soms zwaar maar het is het dubbel en dwars waard (als het aan mij ligt). Ik hou van haar, ik kan haar af en toe wel schieten maar ik hou van haar zoals ik nooit eerder van iemand gehouden heb. Dat zit diep! lady jane, huttula, Kate en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Blikvoer door elkaar gekwakt met ui en verse tomaat, gebakken en op wrap gekwakt met veel kaas. Met tabasco. Ik haat koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) Vooral die kwakjes klinken erg smakelijk Spud! 11 augustus 2015 bewerkt door blondie6173 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden