Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Plof, je bent mooi voorbeeld!

Hier weer onweer gehad..heerlijk!

Toch goed geslapen. Vandaag naar een zaak om grime-spullen te halen. Zou graag kinderen gaan schminken op een markt hier in sept.

Ook leuk voor eigen kinderen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, het is weer weekend.

ik heb goed geslapen, heerlijk is dat, dan sta je ook uitgerust op.

vandaag nog even een paar boodschappen halen en het huis even schoonmaken.

ik voel me prima vandaag. 

vanaf 25-07-2015 gestopt.

het gaat nu veel beter, ik zoek ook wat meer afleiding, zoals lezen muziek luisteren

een fijn  weekend toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ik heb het een beetje gehad met werken. 5 dagen, 1 dag vrij, weer vier en vanavond om 00:00 thuis van werk en morgen om 7:45 weer aan het werk en dan weer maar 1 dag vrij. En tussendoor ook mijn studie nog.....SLAAP! Ga denk ik zo nog even bijslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens lekker uitgeslapen zit nu in de tuin met mijn koffie , voel mij net als op de camping .Heeft iemand ervaring met een spikermatt en een tip welke ik het beste kan kopen ?? .Iedereen een fijne dag en super ploffie een jaar gefeliciteerd kun je trots op zijn .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu gaan we maar eens aan de huishouding, perfect weer ervoor.

De kids zijn zich nu aan het schminken, mijn dochter heeft van de week op de viva meegeholpen met de kindjes schminken.

Mijn dochter is altijd al een creabea geweest.

Nu nog eventjes genieten van de vakantie en vanmiddag later met nog even wat boodschapjes doen.

Spreek jullie later.

Gr. Bighamster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes.....

Auto armer en rijker tegelijkertijd.

Oud bakkie kan ik inruilen.

Krijg er zelfs nog 400 euries voor.

En zaterdag kan ik mijn 'nieuwe' auto ophalen.

Eentje zonder teveel elektronica.

Geen elektrische ramen, maar wel te openen met zo'n draaiende hendel, ach dan dus ook geen airco nodig.

Geen deurvergrendeling, maar die werkt in mijn ouwe bakkie toch ook niet meer.

Flinke achteruitgang in km-stand, ga van de 190000km naar 80000 op de teller.

En als klap op de vuurpijl, een autoradio die doet wat ik wil...

Afijn, ik ben blij!

Nu nog mijn enthousiasme verborgen zien te houden voor de Kids.

VERRASSING!

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het niet droog gehouden gisteren :(

 

Ben je er tevreden mee, wijfie? Vind je dat je er genoeg tegen hebt gedaan? Is dit wat je wil?

 

Jowan wat een reactie op de bekentenis van Ietje. Even na schoppen of is dit wat er geleerd wordt binnen de AA bij een terugval. Kom op zeg!

 

Het kan in mijn ogen geen kwaad iemand op te roepen "even" na te denken.

Als je hier meldt dat je het niet droog hebt gehouden doe je dat volgens mij om reakties te krijgen.

En aan "ach gut" en "wat jammer nou" en "opstaan en doorgaan" heb je eigenlijk niet zo veel als je voor de zoveelste keer

een vermeende terugval hebt gehad.

Bij mij moest het eens tot mijn afgestompte hersentjes doordringen dat de sleutel tot de oplossing van mijn drankprobleem

niet in de handen van anderen lag, maar in mijn eigen opvatting (eerlijke opvatting) van wat me nou eigenlijk steeds naar drank

deed grijpen. En daar was confrontatie met m'n eigen "waanzinnige" gedrag en denken de basis van.

 

Na schoppen kan ik hier niet in zien.

 

 

PS: Pinkman, het betrof niet Ietje maar wijfie ;)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Wijfie.

Ik doe nog steeds goed mee.

Alhoewel ik m'n dag niet heb vandaag.

Het liefst onderduiken.

Maar daar is de piek ook alweer vanaf.

En ga vanavond toch maar uit.

Geen haar op m'n hoofd die aan drank denkt.

Maaaaar ik ken mezelf.. Dus extra alert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Helemaal mee eens Kohtje.

 

Hé gelukkig Sowhat dat het gelukt is met je zoon, das een hele opluchting voor je. :lips:

 

Succes vanavond An. Je bent er sterk genoeg voor. ;)

 

Goh ik zit me toch weer een partij te genieten, met het maken van de sieraden. Niet dat het me iedere keer lukt hoor maar toch.

Ik merk wel dat ik op een hele andere manier moet omgaan met mijn creativiteit, anders moet gaan kijken en denken dan bij b.v. schilderen of beeldhouwen.

Het is net of ik een nieuw gedeelte van mijn creativiteit moet aanboren en dat gaat niet zo heel makkelijk meer. Maar goed ik ben dan ook al heeeeel oud dus mag er langer over doen. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Kohtje. Eerder geschreven bericht aangepast.

Maar denk wel dat je mensen op een andere manier kan bereiken dan de manier waarop Jowan dat doet.

Mijn gedachte... Maar bedankt voor je reactie Kohtje :)

Ik ben de mening toegedaan dat als je alleen over de vorm becommentarieert, je de zeggingskracht van dit forum tekort doet. Je reactie geeft aan dat je een andere, wellicht betere manier weet om op een bericht van een ander die is teruggevallen te reageren. Dat inhoudelijk andere is waar met name ik in geïnteresseerd ben. Dat voegt iets toe denk ik.

Als je reactie een reflectie van je eigen emoties zijn die door mijn vragen opgeroepen worden, vind ik dat ook prima, maar dan zou het duidelijker zijn als je het dan in je commentaar ook  bij jezelf houdt. Het is mijn overtuiging dat stoppen met gebruiken voor een verslaafde alles met emoties te maken  heeft. En ook met denkpatronen. Niet voor niets krijgt een stopper vaak het advies:" Don't start to fix your problems, fix your thinking first." (Sorry voor de geleende taal, het origineel was in het Engels.)

Overigens is mijn schermnaam hier jowan, met een kleine j.

Met dank voor je reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frummels, morgenvroeg heb ik dienst en dan neemt mijn maatje gelijk Olle mee. Poeh ik zal hem missen hoor, echt. Heb van de week, bij de gedachte dat hij weg gaat, toch wel erg veel moeite gehad. Maar ik blijf hem zien, en, en dat is het belangrijkste van alles, hij krijgt een vriendinnetje, hij is niet meer alleen.

Hij heeft vorige week al kennis gemaakt maar wist nou niet zo goed wat hij van die rare vogel moest denken.

Ik hoop dat hij het daar in huis naar z'n zin krijgt want er zijn een hele hoop dieren. En die gedachte, voelt toch erg goed.

Waarom ik dit schrijf is omdat ik me vroeger al lang en breed een stuk in m'n kraag had gezopen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...