blondie6173 Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goedemorgen Weer vroeg op. Zo naar mijn landgoed. Onkruid ruimen Vanmiddag de auto bekijken en een proefrit maken. Spannend. Afijn nu eerst maar eens een bakkie in de tuin. Dagpact : Blondie
eline Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goedemorgen, geen zon te bekennen....
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Volgens mij was ik toch net even sneller dames. . Maar geeft niet, ik haal de koffie en thee hier wel naar toe. Hier een heerlijk zonnetje al. Hoop dat het niet zo warm wordt als gisteren, want heb een hoop te doen. En voor Plof een bloemetje: Vandaag een jaar, je bent een kanjer Plof. plof reageerde hierop 1
blondie6173 Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Spud. Geef hem gratis weg als ik hem niet kwijt kan. Is echt een ouwtje en ik verwacht eigenlijk niet veel te kunnen vangen voor dat trouwe bakkie. APK loopt nog tot Februari maar of ie er dan doorkomt? Eerst maar eens kijken vanmiddag naar die andere auto. Niet teveel vooruitlopen. Doordacht beslissing nemen. Lastig want ben vrij impulsief. lady jane en jowan reageerden hierop 2
Yogajuf Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goeiemorgen! Heer Plof! Een heel jaar zen! Van harte! plof, Vol en kruidenthee67 reageerden hierop 3
Akkordeon Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goeie morgen! Dagpact Blondie Akkordeon
plof Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 goedemorgen allemaal, Dank voor de felicitaties. Hoewel een jaar gestopt zijn eigenlijk net zo voelt als gisteren of de dag daarvoor. Ik denk dat dat goed is. hummer, fijne vakantie blondie, leuk dat zoveel vertrouwen krijgt van je ouders. Nu ook nog leren vertrouwen accepteren en te incasseren zoals het is. Dat is best moeilijk. Ik heb een paar jaar over gedaan om de vele complimentjes van mijn pianolerares op een normale manier gewoon te accepteren. Spud, veel plezier op het strand. Neem een frisbee mee. Mijn plan voor augustus en september. Geen zoete drankjes drinken of zoete dingen eten in de openlucht ivm wespen. Gewoon water. Kijken of dat helpt. Jan1000 reageerde hierop 1
Akkordeon Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Van harte proficiat Plof! En Blondie: succes met je auto! Gaan je ouders niet mee kijken? Een tweede paar ogen is altijd handig in zo'n situatie! En voor Spud: fijne dag aan het strand! Zelf weet ik het nog niet goed. Misschien eindelijk die dag naaien. Maar zou ook graag iets samen met lief gaan doen. Even wachten tot die ook wakker is... Wat ik wel weet: het wordt een fijne dag! plof reageerde hierop 1
Akkordeon Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Ha Plof, Zoete drankjes trekken wespen aan. Maar ik heb ooit een wesp geobserveerd die heel zorgvuldig een stukje ham los beet en ermee weg was...
blondie6173 Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Van harte Ploffie... Tijd voor jaarpact? plof en Jan1000 reageerden hierop 2
blondie6173 Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Nog effe snel. Akkordeon, mijn pa gaat mee! Gelukkig...Want verstand van auto's heb ik niet Akkordeon reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Plofke een geweldige prestatie zeg. Knap hoor, en nu op naar het volgend jaar :rose: :rose: Goeie morgen mensen. plof en Jan1000 reageerden hierop 2
eline Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Plof, gefeliciteerd met je jaar Hier de zon doorgebroken..... plof reageerde hierop 1
plof Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Dat klopt, akk. Ook geen vleeswaren eten in de buitenlucht dus! geen jaarpact, blondie. Ben een minderaar: af en toe een enkele glas, hoogstens 2. Tot nu toe gelukt. Succes met autootje straks. fijne dag iedereen!
plof Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 goedemorgen bollie en eline, en dank nu echt weg, laters
stippie Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goeie morgen! Dagpact Blondie Akkordeon Stippie
JoAnn73 Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goedemorgen allemaal Dagpact: Blondie Akkordeon Stippie JoAnn Gefeliciteerd Ploffie, top! Vandaag op dagpact als extra motivatie want heb een groot feest/ geef surprise party dus de hele dag spannend. plof reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Morge, Proficiat Plof! Zo eens even voelen hoe warm het is..het onweer zette gister niet echt door. Iemand enig idee over Joris? Fijne dag allemaal, maak er wat van. En sterkte als je dat nodig hebt. plof reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goedemorgen! Plof, je bent mooi voorbeeld! Hier weer onweer gehad..heerlijk! Toch goed geslapen. Vandaag naar een zaak om grime-spullen te halen. Zou graag kinderen gaan schminken op een markt hier in sept. Ook leuk voor eigen kinderen plof reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goeiemorgen, of is het al middag? Een gat in de dag geslapen...... Dagpact:BlondieAkkordeonStippieJoAnn jowan
muis87 Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 goedemorgen allemaal, het is weer weekend. ik heb goed geslapen, heerlijk is dat, dan sta je ook uitgerust op. vandaag nog even een paar boodschappen halen en het huis even schoonmaken. ik voel me prima vandaag. vanaf 25-07-2015 gestopt. het gaat nu veel beter, ik zoek ook wat meer afleiding, zoals lezen muziek luisteren een fijn weekend toegewenst
lady jane Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 goeiemorgen frummers tot 9.30 u uitgeslapen, sjonge en dat in de zomer. Ploffie een heel jaar adb, gewoon eten he die druifjes, wel zo lekker. gefeliciteerd daarmee plof reageerde hierop 1
Bighamster Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Goeie morgen allemaal. Gefeliciteerd Plof. Ik ga nu eerst koffie drinken en dan even met mams door nemen wat de planning vandaag word. plof reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden