jowan Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: kaboutertje ;-) jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 goedemorgen jowan en iedereen, joris gefeliciteerd met je verjaardag! heerlijk geslapen Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Mogguh... Kabouter, toppie!! En ik doe weer mee vandaag. Grote plannen vandaag. EN meeting vanavond. Voor mij is het al heel wat als ik kan zeggen: ' kom maar op met de dag'. Spud...hoe lang gaat dat duren met je nek? Beetje kunnen slapen trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee bijna klaar Joris, van harte gefeliciteerd. Ik wens je een mooie dag en een heel mooi nieuw jaar. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Proficiat! Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) Ik neem me elke dag opnieuw voor de eerste niet te nemen, dat lukt al bijna 1000 dagen..... Het kan dus gewoon! Als ik het kan, kun jij het zeker. 14 juli 2015 bewerkt door jowan Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedemorgen, Joris van harte en een dikke smok.... Weer schandalig lang geslapen en daardoor eigenlijk de draad van gister gemist, net gelezen en word er blij van.... Burchill en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Jorislief, mannie, van harte gefeliciteerd!!! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Joris, van harte gefeliciteerd! Dagpact: kaboutertje ;-) jowan Marc Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedemorgen, Vandaag dan eindelijk goede moed verzamelen om mijn schuur uit te mesten. Zit vast in de uitstelmodus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goeie morgen mensen Fruit heel veel succes met het verhuizen kerel. Ik hoop dat je nu je plekje krijgt waar je behoefte aan hebt. Zo, ik moet straks in het ziekenhuis mijn ogen eens na laten kijken. Steeds last van wat hoofdpijn, dus maar eens laten onderzoeken waar dat van komt. Men denkt aan beginnende staar. Ikzelf denk toch dat het te maken heeft met m'n bril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Fruit, hoop dat het droog is daar waar jij woont, hier miezer en somber.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Gefeliciflapstaart Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedemorgen! Ik zit op 87 dagen, straks ga ik in maanden tellen Fijne dag allemaal! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedemorgen, het blijft hier werkelijk regenen, maar goed eind van de week weer richting de 30 graden koffie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Joris, gefeliciteerd !!! Dagpact: Kaboutertje jowan Marc Blondie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedefrummers op mijn 'verjongdag', Wederom heerlijk geslapen, een gewone 'werkdag' vandaag... Dank voor de felicitaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 hoi jong ben je geworden beste Joris..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Oei niet gezien. Joris van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren. :rose: :present: :present: Ik ben naar het ziekenhuis mensen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 @MG: Dat zal toch geen vermijdings- uitstelgedrag zijn, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 allemachtig: , prachtig NBWtje, vergeet je niet trots te zijn naast het gezond sjaloers? Wij zijn ook met 1 begonnen. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 goeiemorgen trouwens frummers. Gisteravond naar Taxi Teheran geweest maar ik vond m tegen vallen. Overdreven ge-acteerd en alles wat gebeurde net iets te toevallig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goedemorgen allen Joris, gefeliciteerd !!!!! We zijn even oud/jong, zie ik nu ! Een slinger hoort erbij: NBWtje en Anette gefeliciteerd met respectievelijk 80 en 100 dagen droog, mooi toch maar gefikst! Fruitvlieg succes met verhuizen vandaag, vanavond hopelijk klaar ermee en dan heerlijk kunnen genieten van je huis, zonder overlast van buren of wat dan ook. Hier een dag vol met kansen (leeg dus), wat zal ik eens gaan doen? Wel baby bij me, maar voor de rest heerlijk open, is al genieten op zich. Gebeurt niet vaak. Eerst nog maar een kop koffie dus en een sigaretje in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Mooi, MG! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) lekker knutselen Gerrit ik ga een dagje gratis saunaaien, ook niet verkeerd met dit weer. fijne dag frummers 14 juli 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden