jowan Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedemorgen, het ziet er goed uit buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goeiemorgen. Laatste dag werken voor vakantie. Nog zat te doen, dus koffie en hoppa in de benen... Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Dagpact: jowan Blondie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact:jowanBlondieLucide Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedefrummers deze ochtend, Nu 'noodgedwongen' epresso ipv 'verkeerd' in de mik... (melk is op) Na mijn aankondigen 2 weken geleden om te gaan solliciteren... nog geen één brief verstuurd. Tijd om weer een plan-van-aanpak te bedenken. Fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Nee, Joris, gewoon doen! Plannen schrijven is bureaucratie en kost alleen tijd en energie. Aanpakken en doorpakken. kruidenthee67 en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedemorgen allen. Lucide, veel succes met de eerste keer therapie vandaag ! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedemorgen, Prachtig weer buiten, eerst koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedefrummers deze ochtend, Nu 'noodgedwongen' epresso ipv 'verkeerd' in de mik... (melk is op) Na mijn aankondigen 2 weken geleden om te gaan solliciteren... nog geen één brief verstuurd. Tijd om weer een plan-van-aanpak te bedenken. Fijn weekend. Mijn advies: sociaal netwerken. Dat is niet alleen voor snelle jongens, maar ook voor coaches enzo. Open Coffees in het park bij jou in de buurt bijwonen of elders. De Meet Up app installeren en Meet Ups bezoeken. Pakhuis de Zwijger heeft soms interessante bijeenkomsten voor startende zzp'ers die interessant kunnen zijn om te netwerken. Gaan praten bij een goede vrijwilligerscentrale (bijv. VIIA) - is opstap naar betaalde klussen. Goeiemorgen trouwens en ik moet er weer vandoor. Fijne dag! Yo plof en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Finniks, van harte gefeliciteerd, fijne dag !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 goeie zonnige morgen weer beachen hier in de wijk en dan met de trein om op t strand te gaan beachen hard werken dus vandaag Lucide toitoitoi! Lucide en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Finniks, van harte gefeliciteerd, fijne dag !!!! ook namens mij, luie lady nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) *weggehaald, te negatief. 10 juli 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Bighamster doet ook weer mee aan het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goedemorgen mensen. Koffie en thee staan klaar. Blondie laatste dag voor je vakantie.... hmmmm, wat een heerlijk vooruitzicht meis. Joris nog niet echt begonnen? Ach, moet je de afgelopen tijd maar als 'opwarming' beschouwen, nu voor het 'eggie' dan maar. Gerrit overgestapt op een andere provider??? Finniks van harte, maak er een mooie dag van... En zon???? welke zon, waar? Hier bewolking, maar wel een vredige vriendelijke bewolking en geen zuchtje wind.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ja waar blijft de zon....nog een kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Vandaag ga ik voor de zoveelste keer m'n spulletjes van de markt voor zondag, na kijken. Heb er zin in. Heel veel sterkte Pumpkin 10 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Morge...na een paar dagen in de minder productieve stand vandaag aan de slag met schilderwerk. Hele klus, maar het is mijn eigen ruimte, wat een voldoening dat geeft Hier schijnt het zonnetje volop...heerlijk is dat toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Dagpact: jowan Blondie Lucide Marc Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hoi allemaal, Wens jullie allemaal een hele fijne dag toe. Moet zo werken en dan weekend, zaterdag de verjaardag van mijn beste vriendin. We gaan lekker naar het water en aan het water of een sapje. Had de wekker een uur te laat gezet maar mijn biologisch klok maakte mij op tijd wakker. Heb heerlijk geslapen hoop dat mijn kinderen dit weekend iets meer zie. Maar desondanks blijf ik positief vandaag. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 HA goedemorgen. De spoken zijn verdwenen uit mijn hoofd. Beetje aanklungelen vandaag......of toch een fietstochtje? Zou goed voor me zijn. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hartstikke goed dat je de spoken hebt verslagen An, dat geeft weer een stuk rust. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Sterkte Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden