Spring naar bijdragen

dinsdag 7 juli 2015


eline

Aanbevolen berichten

Wat bij mij een soort acute woede oproept ( en dat doen dan weer wat jongeren ) is tijdens het door de stad sjouwen obsceen de bips van de ander kneden en bevoelen....terwijl je in een menigte loopt dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Wou me vandaag  ook weer bij jullie aansluiten. Ben gisteren gezellig bij een oude vriendin geweest en heb mijn hart kunnen luchten bij haar. Ben wel veel te laat thuis gekomen en laat uit mijn bed. Maar gisteren niet gedronken en door het gesprek ook helemaal  geen zin meer in drank. De zin zal natuurlijk nog wel weer een keertje op spelen. Maar we gaan vandaag voor een positieve dag zonder drank.

Ga nu lekker een bakkie doen bij mijn mams

 

Groetjes Bighamster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trammalant in tandenland

 

goedemiddag allen :)

 

Bighamster, je kunt jezelf toevoegen aan de dagpact door het laatste lijstje te kopiëren en je eigen naam er aan toe te voegen. Je kunt ook vragen om het te laten doen, bijvoorbeeld omdat kopiëren enzo niet lukt op mobiel of tablet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap Lucide

 

Gefeliciteerd Erik met half jaar! :):sun::rose::present:

 

Ik leer nu om gaatjes in mijn t-shirt te stoppen. Met naald en draad. Gaat steeds beter. Ik heb er nog veel te doen :face-icon-small-shocked: Mijn kat vind het leuk om af en toe mij als krabpaal te zien. :(;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...