Spring naar bijdragen

dinsdag 7 juli 2015


eline

Aanbevolen berichten

Af en toe steekt mijn zoon van 10 zijn hand nog in mijn hand bij het lopen.

Dat vind ik erg leuk, maar ik denk dan vaak al heel weemoedig: voor hoelang nog?

Met mijn vrouw loop ik al jaren niet meer hand in hand...

Mooi nog van je zoon A3. Wist je dat Arabische mannen ook hand in hand,

of een arm om de schouder, lopen? Niets met gay zijn of zo te maken (daar is natuurlijk ook niets op tegen) maar gewoon hun

cultuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi nog van je zoon A3. Wist je dat Arabische mannen ook hand in hand,

of een arm om de schouder, lopen? Niets met gay zijn of zo te maken (daar is natuurlijk ook niets op tegen) maar gewoon hun

cultuur.

 

Eh... ja. In hun cultuur gooien ze een homo van de daken anno 2015 in Syrie.

 

Dat is hetzelfde zeggen: oh wat mooi dat in het voetbal mannen nog zo gezamelijk kunnen juichen na een doelpunt zonder aanstoot te nemen, terwijl je weet dat uit de kast komen in het profvoetbal nog steeds een taboe is.

 

:huh:

 

*kijkt op mijn rug naar een knopje om mijn zeurmodus uit te zetten* ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om een onderscheid te maken tussen "de" cultuur van "Arabische mannen / volk / landen / wereld" of wie of wat jullie dan ook bedoelen - het is geen continent of verenigd statenrijk ofzo met een uniforme cultuur of taal of gewoontes of wat dan ook, maar goed dat blijft moeilijk te bevatten - en de intolerante en anderzijds ziekmakende gedragingen en overtuigingen van bepaalde islami(s)tische bewinden en groeperingen, alsjeblieft? 

 

Dank jullie wel en anders lees ik er wel overheen hoor, tolerant als ik ben, no problem.

 

*gaat nu op haar handen zitten*

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo, ik heb wel eens gezegd dat ik een homo ben tegen de afwasser in het restaurant die streng islamitisch is, in ieder geval hij gaat vaak naar de moskee. Dat versta ik onder streng, hij was niet extremistisch ofzo. Gewoon een normale collega.

 

Hij zei bloedserieus: oh dan moet je dood. Vervolgens groette hij me niet meer. Dus nee ik kan niet zo goed onderscheid meer maken tussen goed en kwaad, tussen normaal en extreem binnen de islam.  Ik ga er ook niet meer vanuit dat islam vrede betekent.

 

Ik heb de wereld niet gemaakt om me heen. Maar de wereld is een stuk rauwer dan ik aan kan. Ik heb het geaccepteerd dat het zo is. Dat ik niet moet denken dat de wereld maakbaar is.

 

We zijn al een tijdje bezig met een wereldoorlog. Verspreid over de hele wereld maar met name in Midden-Oosten. Ook dat Europa oorlog vrij blijft in de toekomst geloof ik niet. De EU zorgt zelf voor genoeg spanningen. Bevolking die in opstand komt, terroristische aanslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Eline

Ja Plofje  maar het gebitje kantelt. Schijnt nog al moeilijk te zijn om het passend te maken dus over 14 dagen weer terug. Dan komt mijn vorige tandarts mee helpen. Die vent die een kies zonder verdoving getrokken heeft. Brrr varken. Maar goed ik kan weer een beetje normaal kauwen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

 

Voel me aardig goed vandaag maar af en toe heb ik het nu wel moeilijk.

Mijn kids zijn een tijdje bij hun vader, de oudste komt morgen en blijft dan een dag of misschien twee dagen en de jongste komt morgen  voor een paar uurtjes want daarna moet ik werken.

Maar als ze niet bij me zijn heb ik het gevoel of ze een stukje uit mijn hart rukken.

Maar ik ben er zelf schuld aan dat ik ze nu even wat minder zie, maar ik zal er alles aan doen dat ze weer wat vaker naar mee toe komen.

Heb namelijk wel hun leventje op zijn kop gezet.

De middelste wil me nu even niet zien of spreken en dit doet me zeer maar ik kan het haar niet kwalijk nemen.

Hoop voor haar dat ze weer bij draait.

Ik hou ziels veel van mijn kids maar moet met mezelf in het reine komen.

Hier heb ik gelukkig wel hulp bij van jullie en mijn mams en een goede vriendin en spoedig ook van tactus.

Ben blij dat ik op dit forum zit en het van me af kan schrijven.

 

Gr Bighamster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens....je mag het zweverig vinden of niet...maar kunnen we even allemaal onze gedachten en energie bundelen?

Sturen naar Kabouter?! Of je nou wel of niet gelooft in een God..de kosmos, of overtuigd atheïst bent of niet..

Even onze gezamenlijke energie richten op Kabouter en haar herstel? Positieve gedachten en hoop naar haar zenden?!

 

Dank je       :heart:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag samen

ik val ongelezen binnen omdat ik in de TV gids zag dat op Canvas om 21.05uur (als ik het goed heb onthouden) een programma komt, getiteld: Bingedrinking, is it really that bad?

 

Laatst had hier iemand gemeld dat er op de BBC een soortgelijk  programma kwam. Ik had dat net op tijd gelezen en het was die artsentweeling die al eens een proef had gedaan over wat slechter voor een mens is : suiker of vet. Dat was interessant en vlot gemaakt.

Dit keer ging het over de vraag wat slechter voor het lichaam is : 1 x p/wk binge drinken of in 7 dagen dezelfde hoeveelheid.

Het binge drinken was slechter.

Het is mij eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk wat daar precies onder valt, want er zijn ook mensen die dagen doorgaan.

Dat zou dan eigenlijk erger voor het lichaam moeten zijn dan in 1x de wekelijkse hoeveelheid. Hoewel dat ik dit geval 21 standaardglazen waren.

Voor wie hierin geïnteresseerd is heb ik dit even hier gemeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...