eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Wat bij mij een soort acute woede oproept ( en dat doen dan weer wat jongeren ) is tijdens het door de stad sjouwen obsceen de bips van de ander kneden en bevoelen....terwijl je in een menigte loopt dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Huh? Loopt mijn scharrel daar nu in mijn yogapants?! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 En een mooitje voor het mannetje Joris... erik, Burchill en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Morge, Â Lekker een rondje gefietst ipv gewandeld...de hiel wil nog niet zo... Drukkend warm hier... Â In gedachten bij Kabouter. Â Â Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 MMMMM betrapt door Fruit......maar ik ben wel kieskeurig wie dat mag doen....dat dan wel weer.... Â Vertel Yo heb je een scharrel (ook al zo'n woord)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Nèèèh…. Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Hoi allemaal,  Wou me vandaag ook weer bij jullie aansluiten. Ben gisteren gezellig bij een oude vriendin geweest en heb mijn hart kunnen luchten bij haar. Ben wel veel te laat thuis gekomen en laat uit mijn bed. Maar gisteren niet gedronken en door het gesprek ook helemaal  geen zin meer in drank. De zin zal natuurlijk nog wel weer een keertje op spelen. Maar we gaan vandaag voor een positieve dag zonder drank. Ga nu lekker een bakkie doen bij mijn mams  Groetjes Bighamster eline en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Nu gaan er allemaal scharrel woorden door mn hoofd....even stofzuigen dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Wil me vandaag aansluiten bij het dagpact. Groetjes bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Dagpact:jowanBlondie Lucide Pumpkin Agnieta Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik ben zo weg, tandjes laten trekken. later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Succes en sterkte, Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Â dat probleem heb ik dus niet meer......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 trammalant in tandenland  goedemiddag allen  Bighamster, je kunt jezelf toevoegen aan de dagpact door het laatste lijstje te kopiëren en je eigen naam er aan toe te voegen. Je kunt ook vragen om het te laten doen, bijvoorbeeld omdat kopiëren enzo niet lukt op mobiel of tablet. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 hier al een beetje regen met verkoeling..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Met 27 graden grieperig op bed liggen zweten is niet leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 beterschap, voordeel, je zweet het snel uit...... Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Denk er nu pas aan met dank aan Yo die mijn hulp hersenen speelde.....Is waar ook vandaag sta ik een half jaar droog. Om het te vieren ergens wat gaan eten als lunch, plat du jour met tonic. nancy, Burchill en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 mee eens, mag van mij los barsten........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 dat het je wel moge bekomen Eriken geweldige prestatie! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Moggûh..  Heerlijk geslapen Rustig dagje vandaag  Koffie! Fijne dag!  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Beterschap Lucide  Gefeliciteerd Erik met half jaar!  Ik leer nu om gaatjes in mijn t-shirt te stoppen. Met naald en draad. Gaat steeds beter. Ik heb er nog veel te doen Mijn kat vind het leuk om af en toe mij als krabpaal te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Dank voor de felicitaties stom hè vergeet ik deze mijlpaal helemaal. Nu mijn vakantie droog doorkomen lukken gaat wil ik richting een vol jaar.....dat is de ambitie voor nu en verder. ProudMary, Kate, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Knap hoor Erik, het niet drinken op vakantie. Merk dat ik t toch best nog heel lastig vind. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Gefeliciteerd Erik! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden