eline Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedemorgen, al een uur op, even wat rommelen en dan genieten van het warme weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goeiemorgen eline en anderen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedemorgen, Dagje schakelen vandaag, maar eerst regelen dat mijn kinderen een nieuwe ID-kaart krijgen in plaats van een paspoort. Nog effe een bakkie koffie en dan de Kids uit hun bedje trommelen. Dagpact: jowan Blondie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Ook ik ben in gedachten bij Kaboutertje, Vriendin en familie. Hopend op goed nieuws vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedemorgen, Ook ik ben in gedachten bij Kaboutertje, Vriendin en familie. Hopen dat het goed mag gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goeiemorgen lieve mensen, Mijn yogasessie straks is voor kabouter. ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels al klaar voor jullie. . Vandaag een avonddienst weer, dus vanmorgen lekker op mijn gemak alles. En ja, ook mijn gedachten zullen heel veel bij Kabouter en de mensen om haar heen zijn vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedemorgen Frumevillers, Heerlijk geslapen en nu eerst koffie verkeerd in de maak en straks in de mik. Dat vindt mijn vrouwie en vrouwlief ook zo lekker.... lady jane en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goeie morgen mensen. Ook ik zal vandaag veel bij Kaboutertje zijn. Voel me wat gespannen voor de uitslag van de operatie. Moet vanmiddag naar de tandarts om eindelijk mijn tanden te laten trekken. Had vorige week al gemoeten maar ze wilden toch nog eerst een afdruk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Joris, waarom geen moppie of scheetje, ook van "leuke"naampjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Hoi Eline, nee, dat is zo neutraal. Moet wel een duidelijke tegenhanger zijn van "mannie" en "manlief"... nancy, erik, eline en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Dagpact: jowan Blondie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Ja de financiën..... Gewoon de knip zoveel mogelijk dicht houden. En zeeman heeft toch weer leuke kleding voor weinig. En hier is het dan zover, vakantioyes! Zit in de starthouding, maar dat hoeft dus niet. Kijken hoe ik de komende weken ga invullen. Fietsen, wandelen, klussen in huisje, films kijken, schilderen.... Ik kom de tijd wel door. Ook nog in de molen van onderzoeken en behandeling. Mijn brein is nog niet ok ( of dat nog komt?) Heb teveel meegemaakt en past niet in m'n kop. Drinken is geen optie. Me volproppen met magnums ook niet. Ik tel m'n zegeningen en schrijf een nieuwe geschiedenis. Deze zomer, zal wat mij betreft een nuchtere , heldere zomer worden. nancy, Kate, Burchill en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 mn mannetje.....? Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Ik meld me dat toch maar weer. Ik heb op de achtergrond steeds meegelezen, hier op de dagdraad en op de draad van Kaboutertje. Haar situatie en die van haar dochter doet veel met me. Ik voel dan ook de behoefte om de mensen te zijn die ook betrokken zijn, bij jullie dus. Jullie zullen me dus weer wat vaker zien en ik zal vaker van me laten horen. Met mij gaat het heel goed, er gebeurt veel. Ik ben mooie, nieuwe stappen aan het zetten. Weer in een sneltreinvaart, maar soms is dat zo. Het klopt zoals het nu gaat. Donderdag nog een dagje werken, volgende week dinsdag de afronding bij Tactus en dan echt vakantie. Ruim 4 weken. We zijn thuis, een paar dagen naar zee, dat zou ik nog heel graag doen. Vandaag ben ik in gedachten bij Kaboutertje, er brand een kaarsje. Vertrouwen hebben in de goede afloop. 7 juli 2015 bewerkt door Kastanje lady jane, erik, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedemorgen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Ja Fruit. Het gaat goed met Luna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 mn mannetje.....? Mmm, blijft een allergie van me. Waarom toch die verkleinwoorden voor je partner? Machtsverhouding? Komt mij niet gelijkwaardig over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Joris, ik gruwel van dat soort naampjes, nog erger als ouders elkaar pa en ma gaan noemen, zo van Pa wil jij nog koffie? En zo ken ik er nog wel een paar..... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 verschrikkelijk.... of nog na 50 jaar huwelijk buiten hand in hand lopen, spuug spuug....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Ja en dan een eind fietsen op hetzelfde merk fiets en dezelfde fleecetrui aan...... Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Pumpkin we lopen wat te dollen, wij hebben geen partners, vandaar even wat gegein.... Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 ja gelukkig zijn is het belangrijkste..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 ach schattig toch? goeiemorgen, kaboutertje ligt nu onder t mes dat het maar goed af mag lopen allemaal en zij, dochter en vriendin, schoonouders allemaal weer hun leventje op kunnen pakken. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Een oud stel hand in hand vind ik wel romantisch. In stilte nog zo van elkaar houden. Nu word ik ook even klef... Of die woorden en zinnen voor elkaar afmaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden