Spring naar bijdragen

Woensdag 3 juni


Aanbevolen berichten

Luna, in de winkel kunnen ze je daar toch mee helpen?

Mijn vrouw heeft ook zo'n smart ding (heb ik niet nodig, ben al smart van mezelf) en daar deden ze het in de winkel.

 

Vlieg, goed man. Als het pijn doet, dan zit er wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er van overtuigd Kaboutertje dat je een hele goeie moeder bent, echt maar je maakt het voor jezelf iedere keer weer zo moeilijk door dat schoppen en zeggen dat je naar huis gaat. Je kan amper lopen en je mag ook nog niet. Wat als je thuis bent en je wilt water hebben, wie kookt er, doet de afwas enz.

Dat kan je nog helemaal niet. Je bent echt ziek geweest en nu herstellende, laat dat nou eens gebeuren en maak het voor jezelf niet moeilijker dan dat het al is. Misschien bedoel ik dat te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter, het komt niet door het ziekenhuis. Hier had je eerder ook al last van.

Toen is de boel gaan ontsteken en ja dat doet pijn en heeft tijd nodig.

Als er iets zit kunnen ze het beter maar wel ontdekken,dan kan er iets aan gedaan worden.

Maar dat is nog helemaal niet gezegd he, dat er nog meer zit.

Alles bij elkaar wat je al hebt kan ook zorgen voor het moeilijke eten.

Eerst maar even kalmeren. Hier kom je ook doorheen.

:rose:  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouterje je mag enorm bang zijn.Povver zou ik ook zijn. 

Het een na het andere gebeurt er met je. 

Maar volgens mij loop je al langer te tobben met je buik /maag ?

Toch ? 

Geef het een kans.

 

dochterlief heeft de i-phone geinstalleerd. Wat doen die dat  toch makkelijk  :)  :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben thuisgekomen met een flinke hoofdpijn, ga zo douchen en slapen. Morgen zal het wel over zijn.

 

Hè Kaboutertje, nou ben je nog niet klaar.

Ik begrijp je onrust en kan je alleen maar sterkte wensen.

 

Welterusten beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is op mijn werk nu iemand gekomen afkomstig van detox een half jaar maar ze heeft blijvend geheugenschade en mogelijk beginnend Korsakov. Vind het behoorlijk confronterend om een vrij jonge vrouw te verzorgen die zoveel schade heeft door drank. Vanavond uitgebreid met haar gesproken, is gelijk een cliënt met wie ik een band heb. We hadden het ook over drank. Ze is zo enthousiast over haar nieuwe leven zonder drank. Ze hoort niet op palliatief, als ze beter is als nu gaat ze echt revalideren. Ga proberen zorgtaken van die mevrouw naar mij toe te trekken en initiatief te nemen richting revalidatie. Komt goed uit want zoek nu iemand voor mijn studieopdracht verpleegplan en verbeterplan schrijven.

 

Kom nog niet toe aan het noodzakelijke gesprek met die vriendin te hebben. Auto was stuk, studie trekt aan me, heel veel diensten en ik wil perse ook een uur sporten af en toe nadat ik zo lang hier niet aan toe kwam door verkeerde keuzes in kiezen voor mezelf en voor die vriendin......wellicht zaterdag....wil het niet uitstellen wat onvermijdelijk is. Maar ondanks alles mis ik haar ergens nu al maar er is teveel gebeurd, kan dat niet terugdraaien. Voel me blij dat ik weer toekom aan mezelf maar van binnen voel ik me echt rot. Ik was van plan om haar niet te laten vallen en nu doe ik het toch.....zo is het niet maar dat gevoel speelt wel mee.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...