Spring naar bijdragen

Woensdag, 13 mei 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Er was vanmiddag een landelijke internetstoring, las ik net.

Ik had er ook even last van.

Ik ga volgende week met mijn nieuwe werk beginnen.

Ben superblij dat het nu ook officieel rond is. Dat vond ik toch nog even spannend allemaal.

Ik heb al wel eerder meegemaakt dat het toch niet doorging op het laatst.

Maar nu is het in orde.

Oh Blondie, je kunt echt niet stilzitten he?

Moet je mij vandaag zien. Rondhangen en wat mailen. Tot meer kom ik vandaag niet.

Straks mag ik koken voor schoonmoe. Ach ze vind het altijd leuk om hier te zijn.

Kan het vandaag wel hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ook even voorzichtig wat meelezen. Voor het eerst gaat het nu de laatste twee dagen wat beter met me. Ik heb een paar heel heftige weken achter de rug. Ben onder andere volkomen door het lint gegaan toen mijn casemanager hier kwam twee weken geleden. Ik dacht dat iedereen me gek wilde maken en me op wilden laten sluiten en meer van dat soort paranoïde toestanden. Pfff. En het ging maar door in mijn hoofd. Het heeft allemaal met de therapie te maken, maar ik heb nu weer overzicht en weer heel wat inzicht gekregen in mijn problemen. Ik dacht dat ik er bijna was. Maar ik ga weer hard aan mezelf werken, ben er al mee bezig.

Maar er zijn ook goede dingen gebeurd. Omdat ik slecht sliep gaf mij nieuwe psychiater me het advies om de benzo's overdag te laten staan en er dan voor de nacht er twee of drie te nemen. Dat is in een keer gelukt. En nu merk ik nog dagelijks dat ik die leuke pilletjes echt ging vervangen voor de drank. Maar ik begin steeds meer manieren te ontwikkelen om met de trek om te gaan en daar ben ik heel tevreden over.

 

Ik lees voorlopig heel voorzichtig hier en daar wat mee, maar ik merk nu al dat ik toch weer wat overprikkeld raak door wat ik allemaal lees, dus ik ga niet echt reageren. 

En ik zie dat Plof ook weer uit de ban is. Gelukkig maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n ega zei vanmiddag tegen me dat ik maar eens wat meer bier moest drinken

omdat m'n broeken allemaal te wijd aan het worden zijn.

M'n broek zakte zowat af toen ze dat zei.

We hebben er samen om kunnen lachen.

 

Vanavond meeting. Fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè hè, mijn lenzen zijn binnen! Morgen ga ik ze uitproberen! Zo benieuwd hoe de wereld er uit ziet zonder mist! Het is nog maar de vraag of ik ze kan verdragen helaas, mijn ogen schijnen de vorm te hebben van rugbyballen, in plaats van voetballetjes. Gelukkig zie je daar van de buitenkant niets van. Denk ik dan... morgen zal ik het in de spiegel ZIEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, yogajuf,

Lastig, om dat te corrigeren.

Ik vraag ernaar, omdat mijn ogen ook erg slecht zijn.(nog veel slechter waarschijnlijk)

zware min-sterkte, nog maar 50 a 60 procent zicht, met correctie van een bril zeggen de opticiens en oogartsen, beginnende staar, en druppels om verhoogde oogdruk tegen te gaan.

Ach ja, is niet anders he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag eens naar de kapper geweest. Had dit al tijden uitgesteld en zag er niet meer uit. Bleef dit vooruitschuiven.

 

Daarna voor het eerst sinds weken weer in de sauna geweest. In het zonnetje bruin bakken en af en toe sauna en koude douche. Ben nu echt ontspannen en meer ontspannen dan op mijn bed blijven slapen zoals ik de laatste tijd vaak deed bij moeheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een bril, zijn mijn ogen niet verder te corrigeren yoga,

Wel met een operatie en inplantlenzen

Maar daar willen ze mee wachten, totdat de staar erger wordt.

Door mijn sterke bijziendheid, is na een operatie, de kans op netvliesloslating ook groter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vega-Gipsy, hou je van bonen? Ik heb van de week een bonensalade gemaakt die zoooo lekker is. En goedkoop bovendien, ik eet er nu al drie dagen van en heb nog over. Kost me drie minuutjes om de ingrediënten voor je op te typen dus laat maar weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, Erik. Lekker jezelf een beetje verwend dus.. en dan niet door in je bed te (blijven) liggen maar door je lichaam (en indirekt de geest)

aandacht te geven.

Ik geloof dat je je mededeling net op het moment deed dat alle "kippigjes" aan het woord waren. Ze hebben je denk ik niet gezien :).

Maar ik vind het fijn te lezen dat je vandaag lekker voor jezelf gekozen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah mooi! Here you go, dame:

 

1 blikje (400 g) zwarte bonen, gespoeld en uitgelekt

1 blikje (400 g) kidneybonen, gespoeld en uitgelekt

1 blikje (400 g) cannelini bonen, gespoeld en uitgelekt

1 klein blikje mais (liever biologisch ivm genmanipulatie), gespoeld en uitgelekt

1 groene paprika, in kleine stukjes

1 rode paprika, in kleine stukjes

1 rode ui, gehakt

 

Voor de dressing:

1/3 kopje olijfolie 

1/3 kopje rode wijnazijn

2 eetlepels limoensap

1 eetlepel citroensap

1 eetlepel suiker

1 teentje knoflook, geperst

1/4 kopje koriander, gehakt

1 grote theelepel komijn

1 theelepel zwarte peper

1/2 theelepel chilipoeder

1 scheutje scherpe chilisaus

 

Bonen en groenten samenvoegen in een slakom; ingredienten voor de dressing in een kom mixen met de garde (of vork, als je die niet hebt). Lekker mengen, klaar is kees! 

Belangrijk: Minimaal een uur in de ijskast laten intrekken.
 

Niet-vegetariers kunnen de salade nog opleuken met gerookte kip, bijvoorbeeld. 

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleintje slaapt.

Vandaag paspoort foto's voor haar laten maken, sooo cute..!!

Volgend weekend wil ik de hort op met haar.

Eindelijk een dag voor mezelf gepland en dan nog een afspraak met de buurvrouw maar die kwam maar kort.

Kies voor mezelf met kleine stapjes.. Van monster mooie woorden hierover gekregen, kan zomaar inslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zondag ook een feest. Ik heb mijn gastvrouw, die van mijn verslaving weet, al ingefluisterd dat ik zomaar, ineens weg kan zijn als de grond me te heet onder de voeten wordt.

Ik neem geen enkel risico, ik wil noooooooit meer terug naar waar ik vandaan kom. En dat begint met het eerste drankje.........  En de rest weten we allemaal wel hier op dit forum. Na de eerste is het hek van de dam en kan het niet meer op.

Ik ga dus met de eigen auto, om te kunnen gaan en staan waar en wanneer ik wil. Ik drink alleen water of thee. En........ik praat met niet ingewijden niet over mijn verslaving.

 

Ik zou de risico's niet nemen Iet en je zwager vragen deze keer niets voor je in te slaan. Alles wat je nodig hebt, komt uit de kraan.

Je moet zeker weten of je sterker bent, niet het erop aan laten komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blekje is er ook weer :)

 

Het is een beetje druk hier met allerlei wifi signalen

 

Ik heb mijn internet modem op locatie Japan gezet omdat ze daar ook wifi kanaal 14 hebben en in Europa alleen maar tot kanaal 13. Nou dat lukte en ik kon op mijn modem  zelfs kanaal 14 selecteren. Maar helaas, de modem zond vervolgens geen signaal uit.

 

jammer :(

 

Tja, leven blijft een strijd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...