Gast Gipsy25 Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen Ik heb weer eens als een blok geslapen. Vandaag m'n huisje opruimen en een start in de tuin maken. Zeilboot ik hoop dat jij om 8 uur wakker bent om de ha te bellen!!! Kabouter heb jij een beetje kunnen slapen? Vandaag dochter naar school? Lieselot volgens mij kun jij die wel gebruiken Fijne dag allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen Gipsy en Kaboutertje, Wat zijn jullie er ook vroeg bij. Ik ga op de fiets naar mijn werk. 3 kwartier duurt dat. Lekker uitwaaien. Kan geen kwaad Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Dagpact: Kaboutertje Lucide Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee zijn bijna klaar. Heb het idee dat de wind hier ook is gaan liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen, wat een wind vannacht, slecht van geslapen...nou ja als dat het ergste is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 ZBB je bent op zie ik, hoe voel je je, waarschijnlijk niet te best maar wat is nu je plan van aanpak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: KaboutertjeLucideAgnieta jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Mooi, heel goed..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen, lijkt me een goed plan zeilboot.. fijne dag.. utrecht weer eens verloren, mijn hemeltje.. vanaf morgen op naar de zomer, nu nog een beetje fris, maar goed laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Mosterd na de maaltijd dus Kabouter...... ZBB man bel een taxi en laat je naar de huisarts vervoeren, desnoods zonder afspraak, dit lijkt me spoed genoeg....vind je dat zelf ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Te ziek om naar de huisarts te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Ben het helemaal met Eline eens. Als je nu geen actie onderneemt ga je het helemaal niet meer doen ZBB. Mee naar school is dus ook geen optie. Dan naar de huisarts, niet linksom dan rechtsom, zet die eerste stap nu toch... Als je het niet doet zit je over een paar uur weer aan de drank.... en dat weet je zelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Dan maar een taxi bellen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Ik heb nog een tip ZBB, bel de spoedlijn van je huisarts en vraag een spoedvisite aan......of een gewone visite... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goeiemorgen. Vandaag weer lekker aan het werk. Maar nu eerst effe een bakkie om wakker te worden. Dagpact: Kaboutertje Lucide Agnieta jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen, Terug van weekend weg nu weer aan de slag! En weer op het dagpact!! Dagpact: KaboutertjeLucideAgnietajowanBlondie Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Nee hoor Agnieta, niks niet gek. Alleen... elke morgen weer vertelt hij zichzelf dat hij die dag niks zal drinken.... Hij wíl ook niet drinken. Maar het lukt hem niet op eigen kracht. En elke dag stelt hij dus de eerste stap op weg naar hulp wéér uit. Maar je hebt gelijk: hij moet dat inderdaad helemaal zelf weten, het is zíjn leven en zíjn beslissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 En nu is het voor mij de hoogste tijd om in de auto te stappen... Het zonnetje schijnt, misschien krijgt Toine wel gelijk . Maak er wat van lui. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen, Dagpact: KaboutertjeLucideAgnietajowanBlondie Jette Joris Weekendje familie met verjaardag en bezoeken vaders graf achter de rug. Gelukkig een non-alcohol familie. Dus alleen gezond eten, fris, koffie en thee. Het was mooi, maar ook ietwat vermoeiend. Gisteravond val je weer een beetje terug in dat eenzame hol van je... Maar dat zal wel de nasleep zijn van een korte terugval vorige week.. Fijne week en sterkte voor diegene die dat extra nodig hebben. Dank voor de koffie Yvonne en Kaboutertje ik bewonder je kracht nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 (bewerkt) Goedemorge mensen, de kracht in mijn zelf begint terug te komen, toen ik wakker werd, dacht ik gelijk, vandaag drink ik niet, alcohol neemt mijn levensenergie weg, dat wil ik niet! Dagpact; kaboutertje lucide agnieta jowan blondie jette bertd joris 13 april 2015 bewerkt door bertd lady jane, Kate, Monster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorgen, utrecht weer eens verloren, mijn hemeltje.. G.A.Eagles ook... Vind ik dat erg? Nee. Waarom niet? Dan kan een ander ook eens winnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goedemorge mensen, de kracht in mijn zelf begint terug te komen, toen ik wakker werd, dacht ik gelijk, vandaag drink ik niet, alcohol neemt mijn levensenergie weg, dat wil ik niet. Mooie gedachte bertd. Hou die maar vast. Goeiemorgen mensen en fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Ha goedemorgen. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 (bewerkt) Ik ben hier wel en natuurlijk niet voor niets, maar dit herken ik niet. Maar ik heb nu het idee Zeilbootje dat je op dit moment geen hulp wilt. Maar wat wil je dan wel vraag ik me af? Iedereen heeft zo met je mee geleefd de afgelopen dagen, je advies gegeven enz. Wat is dan nu je plan? Ik ben ziek, ik ga niet drinken, maar de kans is groot dat je je vanmiddag weer meld van ik heb gedronken? En dan beginnen we weer overnieuw? Advies, ja zoek morgen hulp, enz? (.........) het voelt zo machteloos.... Machteloos... ik voelde me machteloos als ik wilde stoppen en het lukte steeds maar niet. Mijn naasten voelden zich machteloos omdat ze mij wilden helpen en het lukte steeds maar niet. Stap 1: wij erkenden dat wij machteloos stonden tegenover alcohol, dat ons leven onhanteerbaar was geworden. Deze stap wordt zowel in AA (de verslaafden) als in Al-Anon (de partners, familieleden) gebruikt. Verslaving is een familieziekte. Niet alleen de verslaafde lijdt, iedereen die ermee te maken heeft lijdt net zo hard mee. 13 april 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Goeie morgen kanjers Ik hoop ZBB dat die afspraak nu doorgaat. Ik hoop dat je geholpen wordt en dat je vandaag kan beginnen met een nieuwe start. Hoe dat die er ook uit ziet, iets moet er gebeuren. Heel veel sterkte kerel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden