luna1961 Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen Frummers, Een nieuwe dag is begonnen. Koffie kan ik nog niet zo goed zetten. Ik wens jullie een superfijne dag. Het wordt als ik het nieuws mag geloven een heerlijk weertje 17 maart 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goeiemorgen Luna En alle latere lezers, Fijne dag gewenst en een dinsdagknuf van Yo die weer gaat met haar banaan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Jullie ook een goedemorgen Yo en Luna. En hier is de koffie... .... en de thee. Hier is het nog helemaal bewolkt, maar wat niet is kan komen (zei mijn moeder altijd). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goedemorgen, roze met zachtblauwe lucht, klein rondje gedaan en vanmiddag als de zon zich laat zien een langere wandeling Hopelijk Kabouter en kinderen een goede nacht gehad...en vandaag weer een stukje verder op weg naar herstel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Mogge, Noodgedwongen vroeger dan normaal aan het ontbijt. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goedemorgen Albert Eline en Mary. Zie dat de operatie van Clowntje goed is verlopen, hoop dat hij én Kabouter goed hebben geslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Albert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goedemorgen, gaaaaapppp...... ik ben laat... is de badkamer al vrij????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Ja, maar de tube tandpasta is bijna leeg en de dop is kwijt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 oh....even nieuwe zoeken dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Morgu Jowan en Nancy. Tandpasta staat op de bovenste plank van de rechter klerenkast.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Dankjewel Yvonne, gevonden!! Goedemorgen ook voor Yvonne en Sowhat. Sowhat, fijn je hier weer te lezen! En Kaboutertje, hoop dat het een fijne dag gaat worden voor jullie. Ik sluit de pc af, lange werkdag vandaag en aansluitend college in Amsterdam. Die, volgens Ploffie, on-interessante module Statistiek. Gelukkig vind ik het wel interessant en vooral eeeerruggg leuk! Tot later en maak er een mooie dag van!! Gr. Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Fijne dag Nancy. Goedemorgen Sowhat. Hoe is 't nu bij jou? Drukte voorbij? Hebben alle dieren een goed onderkomen gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goedemorgen, Fijne dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Wat doet tandpasta in een klerekast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goedemorgen beste mensen, Sowhat, wat fijn dat de meeste beesten een goede plek hebben. Je bent er echt maanden mee bezig geweest volgens mij. Wat een gedoe. Vandaag werk ik thuis en ga ook voorzichtig straks weer een stukje hardlopen. Fijne dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goedemorgen Joris... Uhm... das de klerenkast van Kees. En aangezien daar de plankboven het hanggedeelte vrij was staat daar de voorraad deo, shampoo, zeep en zo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Migraine aanval hier, dus met de gordijnen dicht en zo weer terug naar mijn bedje. Dagpact: Albert jowan Blondie 17 maart 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 (bewerkt) Ha die Frummeltjes. Ik hoop ook dat de Kabouter en haar kids goed hebben geslapen, en dat het met het clowntje zo goed gaat dat ze binnenkort naar huis mogen. Eigenlijk zouden ze op een dagje gezellig samen weg getrakteerd moeten worden zodra dat kan. Hier vandaag naar de notaris. Ik heb 400 mtr2 grond aan de buurman gegeven om te gebruiken. Nu hebben mensen me toch aangeraden om dat via de notaris te laten beschrijven. Tja en ik ben zo'n doos om dat zo maar te doen zonder dat dat ooit beschreven gaat worden. Na 20 jaar is het dan zijn eigendom, dus dat wil ik niet. Gaan we vandaag ff doen. Verder druk bezig de deuren te verven. Heb besloten om alles, ook de binnendeuren een antracietkleur te geven, omdat alles hier binnen wit, grijs, zwart is brengt dat toch rust. Oei Blondie das knap vervelend, doe maar rustigaan dan. Sterkte meis. 17 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Zo Dar. je bent nogal wat van plan zeg. Nou geniet ze. Aan het weer zal het niet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 nou - na een paar weken geleefd te hebben alsof iemand anders met mijn naam ooit problemen had met alcohol - moet ik toch weer aan de bak. Twee onverwachte sterfgevallen niet eens heel dicht bij emotioneel maar wel precies mijn leeftijd en goede bekenden brengen me aan het wankelen. Zo van waarom zou je, je gaat toch wel dood. Enzo. Gelukkig is het vanochtend een beetje lente en schreeuwen de veugels dat ik niet moet zeuren. En ik schreeuw terug dat ik dat ook niet van plan ben. Maar vogels hoeven mij de les niet te lezen want ik las laatst dat die het ook wel lusten. Gistende vruchten dus. Het hele plantenetende dierenrijk mag trouwens van geluk spreken dat ze zelf de kunst van het vergisten niet machtig zijn, anders was de natuur een dronken zootje geweest. Dit was geen stemadvies hoor. Ik ga aan het werk. Er komt weer geen normaal woord uit. Niet erg maar als ik werk krijg ik er tenminste nog voor betaald. Dag allemaal, een fijne dag.... AlbertRemmo en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goedemorgen Walrus, goed om je weer even te zien hier. Dat van die vogels hebben wij een aantal jaren kunnen waarnemen, met gistende druiven in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 He wat jammer Bol, ik had je wel bij de Rijdende Rechter willen zien over 20 jaar... AlbertRemmo en Blekje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Morge, Goeie nacht achter de rug, gelukkig. Vandaag veel achter de pc...schrijven, niet hier Zonnetje schijnt al, heerlijk! Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft, Blondie nu even extra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden