jowan Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die aan zijn vroege rondje begint in een mistige morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite nancy, ProudMary, eline en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goedemorgen lui. Eerst maar even lekker een bakje voor alle drukte weer losbarst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goedemorgen vroege vogels, hier mistig met een zacht grijze achtergrond, lijkt wel fluweel... Wandelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goedemorgen. Mistig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Fijne dag hyper de pyperPlof . Hier geen mist, wel vorst, krabben dus zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 En voor mij tijd om richting werk te gaan. Koffie en thee staan op het aanrecht in de warmhoudkannen. Luitjes, ik wens jullie een mooie lentedag toe. Sterkte voor wie het nodig heeft. Dag dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goedemorgen allemaal, Hier ook een mistig begin van de dag maar er komt zon doorheen straks! Voor iedereen een hele fijne dag gewenst! Dagpact: jowan Albert Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Albert Jette Nancy Snel naar het werk, fijne dag!!! Lieselot??? 11 maart 2015 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goedemorgen, Ben al onderweg. Niet te laat willen komen kan ook betekenen dat je veel te vroeg bent. Nu eerst maar eerst genieten van een lekkere kop koffie bij de skcubratS, te duur eigenlijk, maar moet een keer kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goedemorgen, Ik mag door de mist naar de specialst. Wat attent Plof dat je Gipsy gaat helpen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goedemorgen, Al vanaf half 7 wakker. Lekker in alle rust genoten van de start van de dag. Bakkie koffie en daarna mijzelf maar eens gladstrijken. En de tuin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Dagpact: jowan Albert Jette Nancy Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 goeiemorgen frummers de mist mag zo weg als ons fietsochtendje begint, wantber is een 10 beloofd vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Goeie morgen kanjers, Gipsy voel je je niet heeeeeel erg trots? :rose: Hier ook nog een heel klein beetje mistig, maar de vooruitzichten zijn prima. Lekker voor de hondjes Zo direct weer een dagje D.A. Vandaag maar eens een hoop kleine kussentjes maken voor onze dierenarts. Heeft laten weten dat ie ze hard nodig heeft. Gisteren prachtige deurklinken gekocht. Wel wat duur maar dan heb ik ook wat. Verder weet ik nog steeds niet wat ik mijn binnenkeuren voor een kleur moet geven. Vind zelf antraciet erg mooi, maar wordt dat niet wat te donker. Er zitten wel grote ramen in de deuren dus daar komt een hoop licht door, dus denk ik maar dat ik dat moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) Morge, Mistig, maar de zon komt eraan. Mooi Bol, antraciet...een vriendin van mij heeft dat, echt prachtig! Gewoon doen! Hier vanalles te doen vandaag...merk wel dat ik erg wiebelig ben...er gebeurt zóveel, veranderingen, en het is net alsof ik ze niet aan durf/kan/mag...bang...word er somber van. En dat wil ik niet...het zijn juist mooie dingen allemaal. Maar ik kom dan in een soort van 'stilstand stand'....bleh. O...sorry voor mijn gemiep hier zo op de ochtend al...probeer het gevoel te accepteren en maar te gaan 'doen' om niet in die negatieve spiraal van gedachten te komen....blijft toch altijd een ding. Geen knopje hè...en daarin ook mateloos Plof...mag ik 's ochtends wat van jouw energie, klein beetje maar is genoeg! Fijne dag allemaal...sterkte voor wie het nodig heeft! typo 11 maart 2015 bewerkt door kruidenthee67 plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Ja, gewoon één voor één...en dat begint met eerst achter het scherm weg Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik ben werken mensen. Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden