Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 december 2014


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Tatum gefeliciteerd en een fijne dag!

Nancy gefeliciteerd met je kleinkind, geniet ervan!

Ploffie, van mij denken ze op mijn werk ook vaak dat ik alles weet. Ik heb gemerkt dat het maar het beste is om eerlijk te zeggen dat je ook niet alles weet, maar dat je wel goed bent in dingen uitzoeken. Om dat zorgvuldig te kunnen doen, heb je uiteraard wel wat tijd nodig. Laat je niet gek maken!

Vanmorgen op tijd opgestaan, vroeg naar de winkels. Beland ik in de rijen mensen met karretjes die hetzelfde idee hadden.

Maar goed, het spul is weer binnen.

En zowaar, het eerste sneeuwklokje in de tuin ontdekt, wapperend in de wind!

De merels zijn blij met het zachte weer, ze trekken nog steeds wurmen uit de grond en drinken uit het vijvertje.

Vetbollen nog niet nodig.

Fijne dag mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag beste mensen.

 

Tatum van harte gefeliciteerd! Fijne dag.

 

Hier niets bijzonders, ook het zonnetje van Wijfie niet. Maar dat komt mijn kant misschien nog wel op vandaag.

 

Skip, het lek is boven water zo te lezen. Fijn!

 

Plof: om een administratie te automatiseren kun je misschien het beste toch kijken naar een standaardoplossing. Daarmee kun je vrijwel altijd de meeste zaken oplossen; wat er overblijft zijn vaak de uitzonderingen, waarvan het de vraag is of die nu echt geautomatiseerd moeten worden. Wel uiterst interessante puzzels altijd, met name om te kijken wat nou echt van belang is voor de opdrachtgever.

 

Yo, heb jij al maatregelen getroffen voor januari, of laat je de veranderingen op je af komen?

 

Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum! Heppie Bursdeej!

 

MijnGerrit, wat onzettend lief dat je het vraagt, meen ik echt! En het antwoord is: JA! Ik heb maatregelen getroffen en ga het zeker niet zitten afwachten.

 

Concreet:

- afspraak met een verslavingspsycholoog gemaakt, voor terugvalpreventie

- opnieuw contact opgenomen met mijn oude psychotherapeute, beetje een vriendin inmiddels, haar ingelicht

- ik heb een maatje gevonden!

- Ik heb het forum en dat wil ik dagelijks blijven bezoeken

- terugvalplan gemaakt, met name A. hoe om te gaan met stress en B. helpende gedachtes bij trek -> alles in mijn telefoon opgeschreven

- gepland: elke ochtend korte in-check, waar staan we vandaag voor? Elke avond korte outcheck, wat heb ik gedaan en wat heb ik geleerd?

- yoga yoga yoga, goede gewoonte, niet verliezen

- blijven koken en lekker eten!

- een symbooltje bij me dragen ter herinnering aan wie ik was, ben, en waar ik naartoe zou willen (inshallah)

- en dan is er nog iets qua grootse nieuwe plannen, maar dat kan ik hier niet kwijt ivm herkenbaarheid, maar het komt erop neer dat ik concrete stappen aan het maken ben om ander werk te gaan doen waarbij ik vooral mijn passie en mijn hart ga volgen!

- en dan vergeet ik vast nog wat… nee, ik weet het wel zeker :-)

- oh, en ik ben eindelijk over mijn ex heen, dat helpt ook nogal!

 

Ben je nou niet trots op mij Gerrit? Aaaah…? En… dat allemaal mede dankzij jou hè?!

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben supertrots op je Yo! Helendal zeer buitengemeen trots, zou Oehoeboeroe zeggen :)

Het is zo mooi om te hebben kunnen meemaken, hoe jij bent hier gegaan.

 

Strakke plannen heb je gemaakt zeg. Heel veel succes Yo.

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen...

Hele drukke dagen hier...niet erg, maar merk dat ik jullie dan wat verwaarloos... ;)

Mezelf niet...allemaal leuke dingen en dingen die moeten, zoals het huis eens goed opruimen,

samen met de meiden...net de kerstboom gezet...over een uurtje weer weg...

 

Dussssss...ik ben er wel....maar even wat minder aanwezig.

Groeten allemaal en maak er wat van en laat je niet gek maken door alle commercie rondom kerst....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de laatste kerstinkopen gedaan.

Goed geslaagd voor de cadeautjes voor mijn dochter.

Doordat ik wat helderder ben, is het ook wat gemakkelijker shoppen.

Huisje voelt nu wel warm en in kerstsfeer. Paar kleine dingen, vooral veel kaarsjes laten branden.

Dat is voor mij genoeg.

Ik moet er zelf iets van maken en doe dit ook. Samen met dochterlief.

Lekker kokkerellen samen en er staan al een paar mooie, gezellige films klaar om samen te kijken.

En als het weer het toe laat ook nog even een wandeling. Zo komen wij de kerstdagen wel door.

Mijn manier, zonder al te veel poespas. Voelt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, niet bijgelezen! Ben te druk nu! Maar wens iedereen een fijne kerst en ga snel schrijven! En Suiker, was niet bedoelt je van je stuk te brengen! Ik was dronken bij die rare berichten, waarvoor excuus! Hoop dat het je goed gaat en natuurlijk iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...