Ree Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen allemaal, Vandaag weer aan het werk, dus vroeg uit bed. Wordt een korte, want ik moet zo gaan. Hopelijk allemaal een goed weekend gehad? Mijne redelijk, maar dipjes horen er bij. Die zou ik ook hebben als ik nog wel dronk, alleen komen ze nu wat duidelijker binnen. Heel fijne maandag gewenst, en hou het allemaal droog vandaag Groeten van Ree Dagpact: Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen, Gelijktijdige start van dagdraad, dus ga hier maar verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen, zo wandelen, mooie draad gister, en een wel heel treffend laatste ( als in laatste op de dagdraad) bericht van Jen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 koffie op, pakkie aan, file in. Life in the fast lane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen, kou valt mee, buiten tenminste. Eerst ad koffie en zo naar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Brrr....warme koffie, warme douche, warme kleren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen allen!! Dagpact: ReeBlondie Wijfie Nancy En snel de deur uit, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Morgen frummers, Ook weer klaar voor een nieuwe week. Hoop dat Plof vandaag zijn kippenhoofdje om de hoek komt steken (en een ontbijtje meeneemt?) Plof, als je dit leest, van harte met je 4 maanden alweer! Benieuwd hoe het je vergaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorge beste mensen, de zondag weer droog door gekomen, het gaat best goed, elke dag lezen/schrijven op het forum en de online behandeling, gaat zijn vruchten afwerpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact:ReeBlondieWijfieNancyAgnieta jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen, Fijne dag allen. Sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Inderdaad bijzonder, Jan even hier. Ik zit met mijn daglichtlamp het forum en de krant te lezen. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Dagpact:ReeBlondieWijfieNancyAgnieta jowan Tatum Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goedemorgen allemaal. Sint is nu écht weer op weg naar Spanje na gisteren nog even zijn verjaadag bij ons te hebben gevierd. Leuke kado's, maar veel leuker nog waren de surprises en gedichten. Zo fijn dat ik vanmorgen uit mocht slapen. En dan nu lekker een bakje thee. Heb er gelijk maar een pot koffie voor de liefhebbers bij gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Stilletjes hier.... Koffieen thee maar in de warmhoudkannen gedaan.. Ik ga aan de slag.... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Goede morgen allen, Ik steek even mijn neus om de hoek om mezelf op de arreslee te 'binden'. Als er dan toch genoeg plek is Hoei wat een donkere dagen. Vandaag wil ik de kerstboom optuigen maar denk dat ik hem maar op zijn kop hang. Vind het wel toepasselijk voor de meegemaakte situaties rond kerst / oud en nieuw. Toen stond ook mijn leven op kop. Nu eerst maar eens een lekkere bak koffie en lekker met de hond sjouwen. Heb het goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 (bewerkt) Goeie morgen lieve maandagmorgengangers. Hé lotje ook weer hier? 8 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Ja Bol. Ik heb het even nodig denk ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Dagpact:ReeBlondieWijfieNancyAgnieta jowan Tatum Kruidenthee Morge... De donkere dagen voor kerst..maar ik zit me toch in een bak licht Maandag, poetsdag...dus zo maar aan de slag...boodschappen zijn al binnen! Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft... Ps Ietje....doe je mee? Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 O...gekruiste berichten Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Wat een goed idee. Lees ik net over een lamp. Wellicht is dat ook wat voor mij? En meteen schijnt er een zonnetje buiten :-) Ik zal eerst eens even bijlezen. Ben er helemaal uit. Hoop dat het goed met een ieder gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Hoi Lotus, Leuk om je hier weer te zien! Hoe gaat het met je...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Gaat goed Thee. Dank!Zo veel meer echt leven nu. Met alles erop en aan. Met jou ook alles oke? Ik hoop het. Ik wilde even bijlezen, maar is geen doen of ik moet meer tijd ervoor nemen. Komt vast nog. Nu druk in de weer met boom en ballen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Nee, als je ff weg bent geweest is het niet 'even bijlezen' Gaat goed hoor...ups en downs maar dat is 't leven... Lees je nog wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Spannend Spud! Beginnen met gaan...dat klinkt heel filosofisch Of ben je al vertrokken? Goeie reis, fijne tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden