Spring naar bijdragen

Woensdag 26 november .

Gast akelei

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mooie mensen!

Ik vind het altijd nog schrikken 's ochtends: Oh jee, wat heb ik gisteravond gedáán?! En dan: oh nee, niets dat ik niet wilde, niet dronken geappt, niemand opgebeld, geen rare gast in mijn bed, geen kater, geen lege fles op tafel, geen kleren van gisteren nog aan, geen schuldgevoel, geen blauwe plekken, niet 'gaan met die banaan', heerlijk!

En mijn spiegelbeeld ziet er ook een stuk appetijtelijker uit! Yes!

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha, maar dan ziet hij er vast ook een stuk beter uit! Mijn 'maatstaven' liggen een stuk hoger dan voorheen. Ach, niet zozeer uiterlijke en materiële maatstaven hoor, maar wel de emotioneel-karakteriële. De man mag in die zin van zeer goede huize komen! Alles te danken aan een beter zelfbeeld en hogere eigenwaarde. Sobere leefstijl, bedankt! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mooie mensen!

En mijn spiegelbeeld ziet er ook een stuk appetijtelijker uit! Yes!

Fijne dag allemaal!

Van harte met je spiegelbeeld Yoga! 

Ik heb dan ook al die dingen niet gedaan (dronken appen, mensen bellen, fles op tafel en de rest ook niet) maar 'mooi mens' kwam niet meteen bij me op toen ik mezelf aankeek vanochtend. Van schrik meteen kop onder de kraan gehouden maar het resultaat leek vooral op 'something the cat brought in'.

Maar we gaan stug door, ook al gaat het verhoopte goddelijke lichaam met de strakke kaaklijn, fruitige huid en stralende ogen nog steeds schuil in een strompelende zuchtende op een oude zak aardappels lijkende voortijdig bejaarde meneer. Het moet slechteren wil het beteren. Na het zuur komt (nog meer zuur) het zoet. De kost gaat voor de baat uit. De spierpijn komt altijd na afloop. Je moet tijd nemen voor herstel. Je organen zijn al die gezondheid niet gewend en moeten een reset doen. Neem de tijd. Dit is een uitgestelde kater, zo moet je het zien. Niet een kater van gisteren, maar een kater van decennia te veel drinken. 

Ok. Koffie dan maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact: 
jowan 
Nance 
Albert 
Blondie 

Kaboutertje

Kruidenthee

Morge,

Ff snel voor ik vertrek, op het dagpact.

Weer een drukke dag...net als gisteren.

Balans bewaken valt niet mee...ach..morgen weer meer rust in de tent,

als het elkaar maar afwisselt...

Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft.

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...