Gast akelei Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen Ik ga de kopjes even klaarzetten. Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen Aakie. Dan zet ik de koffie en de thee.. Nog steeds zonder peuk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Dagpact: jowan Nance Goedemorgen Akelei, Yvonne en jowan Inderdaad, koud buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen Nancy en Jowan.. Straks eerst de hond maar eens uitlaten en aan den lijve ondervinden hoe koud het is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Voor de derde nacht op rij slecht geslapen, dat hakt er in. Niet leuk. Naja, eerst nog maar even koffie en dan met straffe, lees koude, wind naar mijn werk. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goede morgen Dagpact: jowan Nance Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Jij ook een goedemorgen Ablert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen, Vandaag lekker een dagje vrij. Vroeg op, heb ik nog wat aan mijn dag. Eerst maar eens koffie! Dagpact: jowan Nance Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Lekker genieten van vandaag dus Blondie. Ik ga er vandoor.... Fijne dag lui. Maak er iets moois van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen, van zo'n windje wordt je lekker wakker toch Nancy. Ik vind het heerlijk zo weer een stukje fietsen, door die lichte inspanning gaan al mijn systemen aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen mooie mensen! Ik vind het altijd nog schrikken 's ochtends: Oh jee, wat heb ik gisteravond gedáán?! En dan: oh nee, niets dat ik niet wilde, niet dronken geappt, niemand opgebeld, geen rare gast in mijn bed, geen kater, geen lege fles op tafel, geen kleren van gisteren nog aan, geen schuldgevoel, geen blauwe plekken, niet 'gaan met die banaan', heerlijk! En mijn spiegelbeeld ziet er ook een stuk appetijtelijker uit! Yes! Fijne dag allemaal! Kipje, Skip, jowan en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Oh, waarschijnlijk is Nancy al lang aangekomen op haar bestemming, fris en wel. Ik drink zelf sind kort een potje thee bij mijn ontbijt. Op de een of andere manier voelt dat beter. Die koffie kan de hele dag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Daar moet je mee uitkijken hoor, als je er beter uitziet is de kans dat er een gast in je bed ligt een stuk groter, ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Ha ha, maar dan ziet hij er vast ook een stuk beter uit! Mijn 'maatstaven' liggen een stuk hoger dan voorheen. Ach, niet zozeer uiterlijke en materiële maatstaven hoor, maar wel de emotioneel-karakteriële. De man mag in die zin van zeer goede huize komen! Alles te danken aan een beter zelfbeeld en hogere eigenwaarde. Sobere leefstijl, bedankt! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Ik ga een liedje plaatsen op de dagdraad, ik vind dat deze wel wat toe te voegen heeft en ligt lekker in het gehoor en is alcoholgerelateerd (1:45) Zeg eens nee: http://youtu.be/taGqelkUfjo ProudMary, alcohol1978, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Das dan dubbel voordeel, Yogajuf. Ik woon nu in zo'n wijk. die je in die video ziet, maar het is gelukkig een stuk groener tegenwoordig. Ik ben er vandoor, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Succes met het gesprek kaboutertje. Geen idee wat betreft Agnieta. Koffie zit erin. Duik de doesj in. Daarna effe ronselen bij de ikea... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen. Zo nu eerst koffie. Daarna de een krantje halen en de dag mag weer beginnen. Vandaag een rustig dagje. Alleen naar de praxis om latex te halen. Mijn woonkamer moet voor de kerst afzijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedemorgen mooie mensen! En mijn spiegelbeeld ziet er ook een stuk appetijtelijker uit! Yes! Fijne dag allemaal! Van harte met je spiegelbeeld Yoga! Ik heb dan ook al die dingen niet gedaan (dronken appen, mensen bellen, fles op tafel en de rest ook niet) maar 'mooi mens' kwam niet meteen bij me op toen ik mezelf aankeek vanochtend. Van schrik meteen kop onder de kraan gehouden maar het resultaat leek vooral op 'something the cat brought in'. Maar we gaan stug door, ook al gaat het verhoopte goddelijke lichaam met de strakke kaaklijn, fruitige huid en stralende ogen nog steeds schuil in een strompelende zuchtende op een oude zak aardappels lijkende voortijdig bejaarde meneer. Het moet slechteren wil het beteren. Na het zuur komt (nog meer zuur) het zoet. De kost gaat voor de baat uit. De spierpijn komt altijd na afloop. Je moet tijd nemen voor herstel. Je organen zijn al die gezondheid niet gewend en moeten een reset doen. Neem de tijd. Dit is een uitgestelde kater, zo moet je het zien. Niet een kater van gisteren, maar een kater van decennia te veel drinken. Ok. Koffie dan maar. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 (bewerkt) Dagpact: jowan Nance Albert Blondie Kaboutertje Kruidenthee Morge, Ff snel voor ik vertrek, op het dagpact. Weer een drukke dag...net als gisteren. Balans bewaken valt niet mee...ach..morgen weer meer rust in de tent, als het elkaar maar afwisselt... Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. 26 november 2014 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Info: ik denk dat Agnieta er komende week weer mag zijn. Er staat hier een fris windje, merkte ik tijdens mijn vroege rondje, wat overigens niet zo vroeg als anders was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goeie morgen kanjers. Heel veel suc6 met het gesprek Kaboutertje. Ik hoop dat de uitkomst positief zal zijn ook voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Mogge allen, A3, waar heb je het gesprek met de regisseur van Ne me quitte pas gehoord/gelezen? Ben nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden