Roberto Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 (bewerkt) Vandaag de negenendertigste dag. Dagpact: Blondie jowan Nance Hardleers Agnieta Albert Roberto 13 november 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Goedemorgen, Dochterlief is de deur uit, ik kruip nog weer even mijn bed in. Sterkte en beterschap voor iedereen die het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Dagpact: Blondie jowan Nance Hardleers Agnieta Albert Roberto Wijfie Kaboutertje Kipje Guud meeuuwning allemaal! Heb zin in deze dag! Heerlijke cappuccino hoor Ploffie, dankjewel! Ook uit de warmhoudkan heb ik alvast ook al eentje getapt :-)) Veel goeie moed vandaag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 dacht ik een hele pief te zijn met mijn nespresso... Afijn - ik ben er blij mee. Even geen file in vanochtend - maar nog een extra bakkie achter de pc. sterkte met vandaag allemaal, geniet ervan want inderdaad: hij komt nooit meer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Mogge Ben jullie niet vergeten hoor Ik heb al een aantal dagen best een leeg hoeft...dus ff goed gebruik van msken om weer verder met mezelf te komen Mijn yoga juffie was op vskantie en is weer terug...merk dat ik haar heel erg gemist heb...om weer rust te vinden Vandaag 2 daagse cursus over pesten en intimidatie...een onderwerp waar ik veel mee te maken heb gehad laatste tijd...doet me nu nog zeer..en maakt me boos Denk wel goed voor mij Succes sterkte en maak er wat van. Drank kan nooit de oplossing zijn..kom je pas achter als je niet meer drinkt Daar kwam ik ook achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Snif snif, ik ruik koffie Ha Vonneke is er weer. Fijn. Jane Kaboutertje wat vervelend dat het ziek zijn niet over gaat. Hardnekkig zeg. Ja en dan heb je je handen vol met die kleine mensjes. :rose: Hut. hopelijk heb je die rust weer gauw gevonden en voel je je weer wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Goedemorgen, Dagpact:BlondiejowanNanceHardleersAgnietaAlbertRobertoWijfieKaboutertjeKipje Joris ps: Heeft MijnGerrit vergeten zich bij de dagpact te noemen? Fijne donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 jowan, kracht, moed en vertrouwen! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Oh heeerlijk al die koffie!! Ploffie.. ik heb ervan zitten genieten. Hier gaat het erg goed, maar ik ben dit keer flink op mijn hoede. En ik denk dat ik eindelijk de refusal echt heb geaccepteerd. Gewoon innemen en werken aan het acceptatieproces. Sterkte allemaal. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Goedemorgen, Jowan sterkte. Ontzettend rot dit. Jane ook jij sterkte vandaag. En verder iedereen die het nodig heeft natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 laatste schrijfdag en dan door naar de Drechtsteden. goeie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Joris, Nee, MG staat op week-, weekend- en jaarpact. Vanmorgen heeft hij Wijfie erop gezet, die denk ik nog computertrubbels heeft. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aura Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Mogge foremers, Vandaag dag 10 van niet drinken. Gisteren en eergisteren was een dag dat ik wilde drinken maar mezelf kon weerhouden het te doen. Gisteren boodschappen gedaan en dacht sterk aan alcohol maar ook toen ervoor gekozen om nuchter te blijven. Ik vind het goed gaan met mijzelf tot nu toe en het voelt goed....ben zelfs 1 kilo afgevallen en dat in 10 dagen tijd tadaaaa!!!! Ik zie dat er net een mail binnen komt rollen van ADB ik denk dat de online behandeling nu start. Dus foremers, ik ga snel aan de gang. Misschien tot laters. november Kipje, Roberto, plof en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ik wil het weten. Wil iemand met Borderline contact opnemen via pb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ik voel me verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aura Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Hai Tantum, Ik heb je een pb'tje gestuurd. november Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Vanavond krijg ik een vroegere alcohol- en wietmaatje op bezoek. Gezellig bij praten, want ik zie hem niet zoveel. Zonder alcohol. Eh... maar wel met wiet? Gaat me geen blote bips aan hoor. Maar: ik merk dat de behoefte om de lampen bovenin af en toe even uit te trappen wel blijft. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Dagpact:BlondiejowanNanceHardleersAgnietaAlbertRobertoWijfieKaboutertjeKipje Joris Kruidenthee Morge! Ff snel dagpacten en dan aan het werk! Sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Okay, n.a.v. postings van Ploffie en Walrus, even héél eerlijk: Ik sta nu ruim een maand 'droog' (maar mijn officiële stopdatum blijft 20-10, want toen ging de knop echt om). Ik heb ervaren dat ik alleen thuis kan zijn zonder te drinken, uit eten kan gaan zonder te drinken, kan gaan stappen zonder te drinken, en bij dat alles ook nog veel plezier beleven. Maar er zijn wel een paar momentjes in de toekomst waarvan ik nog steeds denk: dán zou het toch wel heel fijn zijn om het licht in de bovenkamer even uit te doen. Echt van die lome, leuke, lange zaterdagavonden in gezelschap bedoel ik, of op vakantie ofzo. Ik weet dat ik niet kan drinken, dus dat zou ik niet doen. Maar ik betrap mezelf erop dat ik dan denk, mmm… misschien zou een jointje wel kunnen. Ik heb het voorheen maar zeer sporadisch gebruikt, het nooit zelf gekocht, en ik zie mezelf ook niet zo snel verslaafd aan het spul, maar nu denk ik: misschien is dat wel een fijn alternatief voor dit soort gelegenheden. Valkuiltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden