Spring naar bijdragen

donderdag 13 november 2014


plof

Aanbevolen berichten

Dagpact:

Blondie

jowan

Nance

Hardleers

Agnieta

Albert

Roberto

Wijfie

Kaboutertje

Kipje

Guud meeuuwning allemaal!

Heb zin in deze dag!

Heerlijke cappuccino hoor Ploffie, dankjewel!

Ook uit de warmhoudkan heb ik alvast ook al eentje getapt :-))

Veel goeie moed vandaag voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge

Ben jullie niet vergeten hoor

Ik heb al een aantal dagen best een leeg hoeft...dus ff goed gebruik van msken om weer verder met mezelf te komen

Mijn yoga juffie was op vskantie en is weer terug...merk dat ik haar heel erg gemist heb...om weer rust te vinden

Vandaag 2 daagse cursus over pesten en intimidatie...een onderwerp waar ik veel mee te maken heb gehad laatste tijd...doet me nu nog zeer..en maakt me boos

Denk wel goed voor mij

Succes sterkte en maak er wat van.

Drank kan nooit de oplossing zijn..kom je pas achter als je niet meer drinkt

Daar kwam ik ook achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snif snif, ik ruik koffie :P  Ha Vonneke is er weer. Fijn.

Jane :rose:

Kaboutertje wat vervelend dat het ziek zijn niet over gaat. Hardnekkig zeg. Ja en dan heb je je handen vol met die kleine mensjes. :rose: :rose:

 

Hut. hopelijk heb je die rust weer gauw gevonden en voel je je weer wat beter. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh heeerlijk al die koffie!! Ploffie.. ik heb ervan zitten genieten.

 

Hier gaat het erg goed, maar ik ben dit keer flink op mijn hoede.

En ik denk dat ik eindelijk de refusal echt heb geaccepteerd.

Gewoon innemen en werken aan het acceptatieproces.

 

Sterkte allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge foremers,

 

Vandaag dag 10 van niet drinken.

Gisteren en eergisteren was een dag dat ik wilde drinken maar mezelf kon weerhouden het te doen. Gisteren boodschappen gedaan en dacht sterk aan alcohol maar ook toen ervoor gekozen om nuchter te blijven.

Ik vind het goed gaan met mijzelf tot nu toe en het voelt goed....ben zelfs 1 kilo afgevallen :D:P en dat in 10 dagen tijd tadaaaa!!!!

Ik zie dat er net een mail binnen komt rollen van ADB ik denk dat de online behandeling nu start. Dus foremers, ik ga snel aan de gang.

Misschien tot laters.

 

november

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond krijg ik een vroegere alcohol- en wietmaatje op bezoek. Gezellig bij praten, want ik zie hem niet zoveel. Zonder alcohol.

 

Eh... maar wel met wiet?

 

Gaat me geen blote bips aan hoor. Maar: ik merk dat de behoefte om de lampen bovenin af en toe even uit te trappen wel blijft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, n.a.v. postings van Ploffie en Walrus, even héél eerlijk: Ik sta nu ruim een maand 'droog' (maar mijn officiële stopdatum blijft 20-10, want toen ging de knop echt om). Ik heb ervaren dat ik alleen thuis kan zijn zonder te drinken, uit eten kan gaan zonder te drinken, kan gaan stappen zonder te drinken, en bij dat alles ook nog veel plezier beleven.

 

Maar er zijn wel een paar momentjes in de toekomst waarvan ik nog steeds denk: dán zou het toch wel heel fijn zijn om het licht in de bovenkamer even uit te doen. Echt van die lome, leuke, lange zaterdagavonden in gezelschap bedoel ik, of op vakantie ofzo. Ik weet dat ik niet kan drinken, dus dat zou ik niet doen. Maar ik betrap mezelf erop dat ik dan denk, mmm… misschien zou een jointje wel kunnen. Ik heb het voorheen maar zeer sporadisch gebruikt, het nooit zelf gekocht, en ik zie mezelf ook niet zo snel verslaafd aan het spul, maar nu denk ik: misschien is dat wel een fijn alternatief voor dit soort gelegenheden.

 

Valkuiltje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...