Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 november 2014


jowan

Aanbevolen berichten

Fruit wat een lief bericht dat je geniet van de mensjes in de sportschool...Morgen de grote dag he?

 

Hier trouwens een mega eik in de tuin tja dan moet je wel harken want die bladeren verteren heel langzaam...

 

Rustige wandeling deze ochtend, droog ( vochtig wel) en windstil....

 

Mmmm Blondie duurt het niet een beetje te lang dat gedoe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Tis al licht, gat in de dag geslapen.,.. 

Eerst maar eens koffie en thee zetten. 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
 
Jammer van het etentje Blondie, had zo leuk kunnen zijn. 
Nou, je valt wel in de prijzen he Kabouter, hoop inderdaad dat je vandaag even iets bij kunt slapen ook. 
Moet inderdaad een heerlijk gezicht zijn die mensen zo vol levenslust Fruit, mooi begin van de dag. 
Hier trouwens helemaal droog, wij  hebben de buien blijkbaar gisteren al gehad... 
 
Nu eerst even terug lezen..... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Jane, fijn zo'n dag. 

Las onlangs tussen de regels door dat het je niet echt meezit of -zat de afgelopen tijd... 

Hoop dat één en ander toch een positieve wending heeft gekregen? 

 

Luitjes, ik ga hier aan de slag. 

Laatste vrije dag deze week, moet ik van genieten.  

                         post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
 
Ik heb voor de echte langslapers koffie en thee in de warmhoudkannen gedaan. 
post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Maak er een mooie dag van mensen. 
Dag dag...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik heb er al een aantal uren opzitten.

Bedacht me vanmorgen heel vroeg dat ik beter kon gaan werken aan die berg dan erover te piekeren,

nu ik toch al wakker was. En dat op mijn eigenlijk vrije dag.

Zit even bij te lezen bij een lekker ontbijtje.

Nu eerst even douchen en dan maar weer verder.

Blondie, beterschap met je kies. Als het open is en de prut eruit kan gaat het meestal weer de goeie kant op.

Wel de antibiotica blijven nemen tot het echt beter gaat.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja Jaap, tuurlijk ben ik die douche niet vergeten, had me zo verheugd op een beetje luxe hier. 

Het blijft behelpen met die losse tegels, die beschimmelde voegen en dat pieterstraaltje hier.. 

Maar afijn, 'wat in het vat zit verzuurt niet' zei mijn moeke altijd, dus ik blijf hopen... :P 

 

Jij ook een heel goede morgen Kate.

En ja, een berg werk waar je over piekert.... die lijkt alleen maar steeds groter te worden...

In stukjes hakken en aanpakken die handel...

Heel verstandig.

Fijne dag ook. 

 

Nu echt aan de slag hier.... :blush:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef jezelf ook de tijd om aan het idee te wennen om Refu te gaan slikken Fruit. Juist doordat je meer rust krijgt in je hoofd, heb je dadelijk een hele hoop tijd over en kan je je richten op andere dingen. Je gooit je leven om nu en slaat een andere weg in.

Dat kan misschien wat onzekerheid geven maar dat gaat weg zodra je ziet dat het een grote opluchting is. Je gaat je vrijer voelen, kan afspraken maken zonder daarbij te gaan denken "Oei als ik maar geen kater heb enz."

Het zal je heel veel voordelen gaan geven. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin nu wel te merken dat ik op een zeer lage dosis librium zit.

Beetje dizzy, onrustige ademhaling, dat soort rare gevoelens.

Ben ook de laatste dagen wat passiever vanwege verkoudheid en prikkelhoest.

 

Ik ga maar even een blokje wandelen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvlieg, ik had twee weken geleden hetzelfde,  baalde dat ik het niet op eigen kracht kon, maar soms komt er een punt dat je dat gewoon ronduit moet erkennen en dat is pas kracht. Vanaf dag één kwam er meteen een rust over me heen en alle methoden, therapieen , zelfverwachtingen, kortom het hele gevecht was in één keer voorbij. Wat een rust, ik denk er nauwelijks nog over na, het kan gewoon niet, je gaat het vast merken! Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan maar denk dat je er tevreden over zult zijn. Suc6 :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...